6.

25 1 1
                                    

Vzbudila jsem se doma zrovna když křičela moje mamka z obývacího pokoje „Zoe pojď je odtrhnout od sebe!" ani chvíli jsem neváhala a běžela do obývacího pokoje kde jsem našla mého otce a bratra Richarda, jak se navzájem škrtí. Hned jsem k nim přistoupila a odtrhla jsem je od sebe. Odstoupila jsem dál. Richard odešel do kuchyně a otec se vrhl na mamku. V tu chvíli vidím Richarda, jak drží nůž v ruce „Nechte toho!" zakřičí a přiloží nůž k zápěstí. „Was machst du mit Messer?!" zakřičím na něj německy protože jsem, rozčílená a rozběhnu se k němu nůž mu vytrhnu z ruky a jdu s ním do kuchyně, kde ho dávám zpět mezi ostatní nože. Potom se vracím a jdu ho znovu odtrhnout od otce, ale tentokrát ho odvádím do pokoje.

Proberu se rozhlédnu se kolem sebe. Uff stále jsem u Meg. Takový sen, který jsem zažila už jsem dlouho neměla. Řeka jsem si. Vyšla jsem znovu na balkón a zapálila si. Netrvalo dlouho a ve dveřích se objevila Meg „Promiň, jestli jsem tě vzbudila." „Ne, nemohla jsem spát." odpověděla mi. „Proč ty nespíš?" zeptala se mě „Zdálo se mi něco, co jsem zažila a nebylo to moc hezký." řekla jsem. Po chvíli odešla a já si zapálila poslední cigaretu. Po dokouření jsem se odebrala zpátky do postele, když jsem procházela okolo Meg už spala. Já si ještě nastavila budík na dřív abych stihla zamaskovat všechna zranění. Potom jsem usnula naštěstí žádné další sny už nepřicházely.

Špatný životKde žijí příběhy. Začni objevovat