7.

23 2 0
                                    

Ráno jsem se probrala dříve, než mi budík zazvonil. Budík jsem vyspala, abych nevzbudila Meg a šla si potichu dát sprchu. Osprchovala jsem se a koupelnu jsem na chvíli zabrala se svou kosmetickou taškou, abych zamaskovala modřiny. Po době se mi to povedlo a já se spokojeným výrazem šla dělat snídani. Najedla jsem se mezitím do kuchyně přišla Meg „Dobré ráno." pozdravila jsem ji a ona se na mě rozespale otočila a pozdrav mi se skoro zavřenýma očima oplatila „Brý ráno." po tomto slově si zívla. Já se zbytkem své kávy vyšla na balkón a sedla si. Když jsem kávu dopila vzala si věci a vydaly jsme se společně s Meg na vlak. Než jsme odešly jsem si ještě kolem krku hodila šátek, aby nebyly vidět obtisknuté ruce, cestou jsem doplnila zásoby cigaret a pokračovala s Meg na vlak.

Ve vlaku bylo neobvykle místo, takže jsme si sedly vedle sebe a mohly si v klidu popovídat a domluvit se kde se po škole sejdeme. Když jsme dorazili na konečnou každá se dala svojí cestou. Já šla ke své škole. Dneska jsem byla rychlejší než Ann, a tak jsem si po skoro probdělé noci zdřímla na lavici. Probudilo mě až lehký záchvěv lavice, jak si Ann sedla na katedru.
Pomalu jsem zvedla hlavu Ann si hned všimla mého roztaženého obočí, přeraženého nosu a roztrženého rtu. „Co se ti stalo?" zeptala se starostlivě „Trochu jsem se poprala." odpověděla jsem a snažila jsem se o úsměv. Dál se mě raději už nevyptávala.
Po chvíli přišla i Karina na ni až překvapivě brzy. Podívala se mne a řekla „Kde si k tomu přišla?" „Poprala jsem se." odpověděla jsem. „S kým?" pokračovala v otázkách „S otcem." potom se její ruka přiblížila k šátku na mém krku a já ji chytla za ruku, aby nepokračovala, ale ona se mi vytrhla a podívala se za šátek.
„A od čeho máš toto?" „Škrtil mě." odpověděla jsem pomalu s brekem a urovnala si šátek zpět. Vše jsem jim vysvětlila a potom začala hodina.

Když se mě učitelé ptali, co jsem dělala řekla jsem jim, že jsem spadla z kola a žádný učitel to dál neřešili.
Přišel konec vyučování a já jsem šla na smluvené místo kde se sejdu s Meg. Nemusela jsem čekat dlouho, aby přišla hned tam byla. Vydaly jsme se na kafe a potom jsme šly na vlak ve vlaku mi nabídla abych u ní byla ještě jednu noc. Já jsem moc neprotestovala jen jsem si musela dojít pro nějaké věci což nebyl problém, protože otec měl mít dnes noční a na ni odjíždí za pár hodin. Když jsme dojely šla jsem k ní a čekala na ten přesný čas, než otec odejdete.
Už se blížil ten čas, ale já ještě hodinu počkala, aby bylo jisté že už odjel. Nakonec jsem se vypravila domů. Když jsem přišla nikdo doma nebyl můj pokoj byl v nedotknutém stavu kytara byla na stejném místě jako když jsem včera odešla. Jen ten zub byl už pryč. Já jsem vzala kytaru a hrála ani nevím jak dlouho, ale dlouho to už muselo být, protože se začalo stmívat, když jsem dohrála byla už tma. Já si tedy sklidila kytaru a vzala si věci které jsem potřebovala.

Když jsem došla k Meg a zazvonila jsem a ona hned vyběhla ze dveří a křičela „Proboha, kde jsi byla já se bála že se ti něco stalo?!" potom jsme zašly k ní do domů a já ji odpověděla
„Trochu jsme se zdržela, protože jsem hrála na kytaru a nevnímala čas promiň." „Dobrý hlavně že jsi v pohodě." daly jsme si čaj a šly si sednout na balkón a společně jsme kouřili. Když byla Meg už unavená šla si lehnout. Já jsem ještě seděla a kouřila, ale za chvíli jsme se okolo ní proplížila lehla si vedle do pokoje. Dlouho jsem ještě nemohla usnout musela jsme přemýšlet nad vším možným. Nakonec jsme se rozhodla, že ještě projedu nějaká videa na YouTube. Ani jsem si to neuvědomila a začali se mi zavírat oči.

Špatný životKde žijí příběhy. Začni objevovat