21.

9 1 2
                                    

Probudila jsem se hned vedle Toma. Je tak sladký, když spí. Po chvíli jsme si je řeka Au. Ležel mi přímo na ranách. Opatrně jsem zpod něho vyndala ruku. Obvaz byl zas od krve. Naštěstí jsme u sebe měla ještě jeden. Potichu jsem se tedy odebrala do koupelny. Kde jsem si ruce převazovala. „Od čeho to máš? Takové řezance to tě někdo pořezal?" Zeptal se „Neboj mě se můžeš svěřit." Přišel blíž a ukázal mi své jizvy. „Promiň, ale na to, jak se známé krátkou dobu je to moc osobní." Řekla jsme mu. „Ale no tak nikomu to neřeknu bude to navždy mezi námi, stejně jako náš vztah bude trvat navždy." Přemlouval mě. „No dobře tedy..." Vše jsem mu řekla on mě začal objímat a utěšovat. „Jsem tu s tebou, to bude dobry, společně to zvládneme." „Děkuji." Řekla jsem s dojetím. Do obvázala jsem si ruce a šla. Na snídani, kterou mezitím připravil Tom. Udělal nám míchaná vajíčka. „Hmmm moje oblíbené. Dobrou chuť." Pustili jsme se do jídla. „Odvezeš mě dnes prosím ke mně? Potřebuji se ukázat doma." „Jasně že tě tam hodím."

Po jídle jsem se oblékla a vyrazili jsme, cestou jsem ještě zavolala Richardovi, aby mě za chvíli čekal. Dorazili jsme na místo já se s Tomem rozloučila sice chtěl, abychom potom jeli zase k němu, ale já odmítla.

„Ahoj, Richarde." Přišla jsme ke dveřím, ve kterých už stál bratr. „Ahoj, Zoe. Rád tě vidím" Objal mě. „Pojď dovnitř." S bratrem jsme si sedli a domluvili co uděláme s domem. Rozhodly jsme, že ho prodáme. Poté jsme se rozloučili a já byla doma sama. Nevěděla jsme, co budu dělat, tak jsme zapnula počítač a šla hledat nějaké bydlení. Našla jsem pár bytů ve městě. Nějaké kontakty jsme si opsala a dala jsme jim vědět, že bych měla zájem. Po dlouhém projíždění jsem si objednala k obědu pizzu. Po jídle se mi ozvalo pár realitních kanceláří zpět. domluvila jsme se s nimi na prohlídkách. A dál jsem jen sledovala videa na netu. Najednou mi začal v kapse vibrovat mobil, byl to Tom. „Ahoj, nemáš čas? Klidně za tebou přijedu. Nudím se." řekl mi znuděně do telefonu „Ahoj, jo klidně přijeď, čas mám." odpověděla jsem mu „Dobře tak za půl hoďky jsem u tebe." „Fajn, tak zatím." zavěsila jsem a mobil vložila zpět do kapsy. pohodlně jsme se usadila na židli u počítače a pouštěla si nějaká zábavná videa.

Najednou se ozval zvonek. Já u počítače nad letěla a následně vyletěla ze židle. Po chvilce stání vedle židle mi došlo, že to zvonil Tom a chce nejspíš otevřít. Vydala jsem se mu tedy otevřít. Došla jsem ke dveřím a otevřela. Stál tam s úsměvem od ucha k uchu a s rukami za zády. „Ahoj." řekl a před sebe dal květinu. Byla to rudá růže. Vzala jsem si jí od něho a políbila ho. „Ahoj, děkuji moc." objala jsem ho a zatáhla dovnitř a za námi zabouchla dveře. Provedla jsem ho. Nakonec jsme skončili u mě v pokoji. „Nepustíme si nějaký film?" Nabídla jsem a ukázala na spuštěný počítač, na kterém ještě běžela vtipná videa. „Jo, klidně." „Dobře, tak můžeš něco najít a já zatím připravím popcorn." řekla jsem a odešla připravovat popcorn. Jen mi zbývalo najít ho, ale po skoro zboření celé kuchyně jsme ho našla. Hodila jsme ho do mikrovlnky a čekala za rohem až bude hotov. Když to cinklo věděla jsem, že už nehrozí žádné nebezpečí a mohla jsem ze svého geniálního úkrytu vylézt. Otevřela jsem dvířka a vyndala pytlík ven, jeho obsah jsem vysypala do misky a odnesla do pokoje. „Jen ještě zajdu pro nějaké pití." oznámila jsme a odešla zpět do kuchyně, vzala jsme dvě skleničky a colu. vrátila jsem se znovu do pokoje.

„Tak na co se budeme dívat?" zeptala jsem se zvědavě. „No našel jsem tady takovej horor, jmenuje se Sestra." pochlubil se „Hmmmmmmmm." řekla jsem a odložila skleničky a každému nalila. všechno jídlo a pití jsme postavili na stolek před počítač. a sedli jsme si na malý křeslo. Dívali jsme se na filmy až do desíti večer. Potom jsem již byli unavení a šly jsme spát.

Zalezli jsme si do jedné postele a já usínala vobjetí jediného člověka, který mě miluje.

Špatný životKde žijí příběhy. Začni objevovat