Dua Tahun Kemudian,
Ahli BTS dan SASG ada Di Universiti Of Seoul, Setiap Member Buat Hal sendiri.BTS ialah kumpulan Lelaki No. 1 paling Popular dan SASG Ialah Kumpulan No. 2 Paling Popular. Kebanyakan Member SASG berseorangan mereka Masih Cuba Untuk ungkap tentang Kehilangan Skylar.
Jimin Pov
Aku Sedang Berjalan menuju ke kelas. Tibanya Dikelas, aku duduk dan Terlihat Sampul berwarna Black dan mempunyai Logo SASG dan BTS.
'Namjoon hyung dan Naerin Nona jarang Guna Sampul Hitam Macam ni. Diorang Biasanya Gunakan Hitam dan Gabungan Simbol Kumpulan SASG dan BTS bila Ada benda Penting je. Entah-Entah.... Diorang Nak Cakap Naerin Mengandung kot.... '
Kepada Ahli SASG dan BTS,
Pastikan Hanya Korang Sahaja Yang Membaca Surat Ni, Jangan Sampai Ada Orang Lain Baca Jugak...
Aku membaca Surat Tersebut dan Keluar pergi ke Kelas Yang Tak digunakan Lagi.
'Ada yg Tak Kena ni.'
"Yo! Korang"Aku Sapa mereka Yang Ada Disana.
"Jimin... "Kata Mereka.
"KAU NAK ORANG TAHU KITA KAT MANA KE NGEK "Sergah Mereka Iaitu, Yoongi, JaeChan, Hobbi, Jungkook, Taehyung, Dan Jin.
"Sorry. Mana SASG dan Namjoon "
"Aku Tak Tahu Diorang Kat Mana. "Kata mereka Serentak.
-_-* nak Je aku jerit Kat Sini.
SASG's Member POV.
SASG Berada Di bumbung, Itulah Tempat Mereka Lepak Setiap Pagi.
"Wei Korang! Naerin Hantar Text. "Kata MinSeo.
SASG member mengeluarkan Phone Mereka.
Sweet But Psycho
Naerin
Yo! Kepada Ahli SASG sila Berkumpul ditempatkan Biasa BTS berkumpul Iaitu, Kelas Terbiar Berdekatan Lorong Yang Sunyi Tu.
Aku Nak Semua Di situ, By.... now."Wait, Naerin Biasanya Guna Group SASG Chatroom, Kenapa Dia Guna Group SP pulak ni? "Soal MikYong.
"SP kan Nama Kedua Kumpulan Kita"Kata Jaeyeon.
"Aku Tahulah Nama Kedua tapi Kenapa Dia guna Group Ni" soal MikYong.
"Korang Gaduh lah. Aku nak pergi ni. Bye"Kata MinSeo dan Berjalan meninggalkan Meraka.
"Minseo Tunggu! "Kata MikYong, June Young, Jaeyeon Dan Ally.
Huhu, Setibanya Disana.
"Yo! "Sapa SASG.
"Yo! "Balas BTS. Naerin dan Namjoon Muncul. Kesemua Pandangan Ke arah Mereka.
"Kenapa Kau Kumpulkan Kitorang Namjoon, Naerin? "Soal Jimin.
"Seperti Yang Korang Tahu ahli SASG masih cuba untuk merungkai kan Rahsia Kehilangan, Skylar. Jadi, Kita perlu Tolong Diorang. Taehyung, Mana Joon Myeong? Dia perlu Tolong kita Juga"Tegas Namjoon.
"Naerin! Kenapa kau perlu Bagi tahu apa Yang SASG lakukan Kat Diorang! "Sergah Minseo.
"Cukup Kim Minseo! Kenapa kau tak bagitahu aku Yang kau Tengah Cari Sky? "Soal Taehyung.
"Skylar Kembar aku! Dan kau tak pernah Kisah Pasal dia pun selama ni! "Marah Minseo.
"Cakap kat aku Abang jenis apa yang hiraukan adik dia? Aku kisah bila Sky hilang! Kau tahu tak yang aku ingat kehilangan dia Salah aku! "
"Wow, kau ingat je? Tch"Herdik Minseo."Dah lah korang Berdua... Jangan gaduh lagi. Minseo, aku Bagitahu namjoon yang Kita Cari Skylar sebab salah seorang Dari Mereka Suka Skylar. Lagipun, Aku rindu Skylar "kata Naerin.
"Kau sepatutnya bagitahu Kitorang dulu Naerin. "Kata Ally.
"Ya, Ally betul, Rin. Skylar Kawan Kita semua Tapi kau patut cakap kat Kitorang dulu. "Kata Jaeyoung.
"Maaf Korang"Kata Naerin.
"Jadi... Apa hasil korang setakat Ni? "Soal JaeChan.
"Kitorang syak yang Tempat perkhemahan kita dulu ada Kaitan Dengan kehilangan Sky"Kata June [June Ialah Singkatan Untuk June Young]
"Dan Diari Sky yang ada pada Jaeyeon"Kata Minseo.
"Tak Lupa Jugak, Jimin. Orang Terakhir Yang berada Dengan Sky pada Hari itu"Kata Ally.
"Satu lagi.Telefon Sky Masih Active. Dan Last Seen dia pada Hari Yang Sama Dia Hilang"Kata Mikyong.
"Dan Jugak... Joon Myeon. Dia Kelihatan Macam Tahu Sky Dimana"Kata Naerin.
"Wow, Jadi Kita 5 Clue. "Kata Jungkook.
"Okay Kita akan Team Up Dengan SASG. Pasangan Korang Pilih Sendiri"Kata Namjoon.
"Kita Ke Clue Pertama. Tapak Perkhemahan Tempat Skylar Hilang, Hutan. "Kata Naerin.
"Baik! "Kata Mereka.
"SASG DAN BTS MISI BERMULA".
??? POV
"Skylar, Diorang Dah Mula dah cari kau. Apa kau nak Buat? "Kata ku.
"Aku suruh kau Rahsiakan Tentang Ni. Aku tak nak Diorang Jumpa Aku biarkan aku sendirian. Memandang Diorang dah tahu Hal sebenar.. Rahsiakan keberadaan aku" Kata Skylar Melalui Panggilan.
"Hati-Hati Sky. "Kata Ku.
"Kau jangan Risau. Aku tahu apa nak buat. Buat masa Ni perhatikan mereka"Kata Sky lagi.
"Baik. "Kataku. Skylar menamatkan Panggilan.
__________________________________
So macam mana part 1?Aku merapu lebih je dalam ni (๑ ิټ ิ)
😂 Emoji Moon Ku curi.
Anyways, Korang Rasakan Siapa Yang Tahu Sky kat Mana? Dan Kenapa Sky Nak Rahsiakan Keberadaan dia?
Sorry tau kalau Korang Tak Suka Bab 1.
Thanks To Cast ✌
Votement Dialu-alukan.
YOU ARE READING
[C] Danger
FanfictionBTS dan SASG dikumpulkan demi Mencari Skylar. Sebab Kehilangan Skylar Juga Masih Misteri tapi ada Seorang Yang Tahu Dimana Skylar. "Namjoon, Naerin. Kenapa kau Kumpulkan kan Kitorang? "Diorang Dah Mulakan Misi mencari Kau Skylar, Apa Kau nak Buat...