Setibanya Minseo Dan Taehyung Dirumah,
"Joon Myeong, Kau Tahu Skylar Kat mana Tak? "Soal Taehyung.
"Kalau aku Tahu dah Lama Aku Bawa dia Balik"Kata Myeong.
"Hmm.... Oppa, Kitorang Nak Oppa Ikut Kitorang cari Skylar. Bolehkan Oppa? "Soal Minseo.
".... Nae"Kata Minseo.
"Jadi, baik kita Bawak peralatan dan Barang Perkhemahan. "Kata Taehyung.
"Baik! "Kata Minseo dan Myeong serentak.
'ada yang Tak Kena Antara Joon Myeong Oppa dan Taehyung. Salah seorang Dari Diorang Tahu Skylar kat mana tapi Siapa? ' Kata Minseo Dalam Hati.
•
•
••
•
•
•
•
•
•Manakala Naerin Pula sudah Mati Dibunuh (๑ ิټ ิ)
•
•
•
••
•
•
•••
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
❤•
❤
❤❤
•••
❤
•
•
•
•Okay Jokes. Tak kan Aku nak Bunuh Watak Naerin Kan. Dia Kan Heroin (๑ ิټ ิ)
.
.
.
.
.
.
. •
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
Manakala Di rumah Naerin,Naerin Melihat Gambar Mereka Berlima Belas Bersama. Dia Rindu Savage And BulletProof Squad [SABS] yang lengkap. Semenjak Kejadian BTS Hampir Bubar Naerin menjadi Trauma. Dia Kehilangan Ibu bapa Dia, Dia Kehilangan Skylar Dan Hampir Kehilangan BTS.
"Skylar, Kau kat Mana? Aku Rindu Kau. Kau selalu Ada Untuk Aku. Tak Kan Kau Nak Tinggal Aku.... Kau Janji Skylar.... "Kata Naerin Sambil Menangis.
Keesokannya,
Savage And Bulletproof Squad berkumpul di Rumah Naerin dan Mulakan Per jalanan Meraka.
Unknown POV.
"Korang Sepatutnya Faham Kenapa Aku Buat Macam Ni.... Kenapa Aku Hilang "
??? POV
"Diorang Pergi ke Tempat Perkhemahan Kita Dulu..... Kau Tak Rasa Ke Apa Yang Kau Buat Ni melebih? "Soalku Pada Skylar.
"Hmmm.... Maafkan kan aku... Kau perlu rahsiakan perkara ni, aku tak nak Diorang tahu" Kata Skylar.
"Skylar sedarlah Apa Yang Kau Buat Ni Dah Melebih! "
"AKU TAK MINTAK DIORANG CARI AKU KENAPA DIORANG NAK JUGAK CARI AKU? AKU TAK PENTING UNTUK DIORANG! " Marah Skylar.
"Kau Salah Skylar, Kitorang Sayang Kau.... Ahli BTS, SASG. Minseo dia Sedih sebab Dapat Tahu kau hilang. Kitorang nak Kau Balik Skylar. Please Jangan Buat aku Macam Ni"Rayu Ku.
"Kau tak faham apa yang aku rasa"Kata Skylar Lalu Mematikan Panggil.
'Aku Tak Boleh skylar... Aku sayang kau...... Aku tak mampu biarkan kau sendirian.... Aku dalam kesakitan sebab aku nak kau balik.... Semua rindu kau.... '
Minseo POV
Kitorang Berhenti Dekat RnR.
"Korang, Aku syak Salah Seorang dari Kita Tahu Keberadaan Skylar. Bukan Member SASG tapi.... Antara member BTS dan Myeong"Kataku Pada SASG. Biasalah SASG Kan suka Berjalan Bersama Ahli Kumpulan... Nak Senang Faham Kitorang Pecah Kan 2 Kumpul.
"Siapa yang Kau agak Tahu Mana Skylar? "Soal Naerin.
"Jimin, Jungkook, Jin, J-hope, Suga.... Taehyung dan Myeong... Termasuk Jaechan"Kataku.
"Macam mana kau? "Soal June.
"Kau perhatikan Diorang Bila Dengar Nama Skylar... Tapi aku Syak Myeong Dan Taehyung... Sebab Diorang macam Tak Kisah Sangat Pasal mencari Skylar... "Kata Ku.
"Ada Betul Jugak. Kata kau Minseo... Diorang macam Tak Peduli langsung "kata Jaeyeon.
"Tapi... Kalau Jimin Yang Tahu Dia Akan Cakap kat kita "kata Naerin.
"Maksud kau? "Soalku Pada Naerin.
"Jimin Sukakan Skylar"Kata Ally.
"Macam Mana Kau Tahu? "Tanya Mikyong.
"Betul jugak Cakap Ally kan?... Aku pun Syak Jimin Suka Skylar "Kataku.
"Jungkook Suka Kau"Kata Diorang Serentak.
"Bahanol Punya member"Kataku Dan Teruskan Amanah Yang Diberi... Mencari Makanan.
Taehyung POV.
"Wei! Korang tak Rasa ke Yang Salah Seorang Dari SASG Tahu Skylar kat mana? " soal Suga.
"Hmm... Tak kot. Sebab Kalau Diorang Tahu Mesti Diorang Cakap.. Diorang kan Sayang Kat Skylar. Jimin Pun Sama" Kata Jungkook.
"Bahanol, Kitorang Tahu Kau Suka Minseo. "Kata Jimin.
"Gaduh nanti Skylar Ngan Minseo Lari Baru Tahu"Kata Jin.
"Skylar memang Dah Hilang. "Bidas Jimin.
"Dah Jom kita Cari Minuman. Tak pasal SASG Tinggal Kita Nanti"Kataku lalu Meneruskan Hasrat.
??? POV
'Bukan Aku seorang Yang Tahu Skylar Kat mana. Ada Orang Lain Tahu Skylar Kat mana.... Kitorang bertiga Tahu Dia kat mana... Tapi aku yang Update Kat dia Apa Yang Jadi..... Maafkan kan Aku.... Ini apa Yang Skylar Mintak... Aku tak nak dia Marah.... '
__________________________________
Cak!
Hoho, part 2 dah Mula Bagi Hint Siapa Yang Tahu Tentang Skylar... Hoho... Spa agaknya yang Tahu Skylar Kat mana?
Huhu Author Ofc. Nak Tahu Kau PM lah aq Aq Spoilkan Siapa yang Tahu Pasal Keberadaan Skylar.. Tapi Tak Bestlah sebab Dah terbongkar.
Besar Kemungkinan :
Taehyung
Jaechan
Jimin
MinseoSederhana :
Ally
JaeyeonTakde Kemungkinan :
Naerin
Minseo
Namjoon
J-hope
Suga
Jin
And Member Lain.Votement Dialu-alukan
YOU ARE READING
[C] Danger
FanfictionBTS dan SASG dikumpulkan demi Mencari Skylar. Sebab Kehilangan Skylar Juga Masih Misteri tapi ada Seorang Yang Tahu Dimana Skylar. "Namjoon, Naerin. Kenapa kau Kumpulkan kan Kitorang? "Diorang Dah Mulakan Misi mencari Kau Skylar, Apa Kau nak Buat...