10 || Taehyung & Mikyoung

26 9 7
                                    

Teahyung dan Mikyoung sedang siasat setiap Clue yang mereka Jumpa tapi mereka terlepas satu Clue.

"Tae, Ko tak rasa ke yang Jaeyon, Jimin ngan Suho macam tahu sesuatu? "Soal Mikyong.

"Entahlah, Kalau diorang tahu mesti diorangan akan Cakap kan. "Kata Taehyung gelisah. Mikyong perasan yang Taehyung Gelisah. Baru saja Mikyong ingin bertanya pada Taehyung Telefon Taehyung berbunyi dan Tertera Nama Lay.

"Taehyung, Hentikan semua ni. Cukuplah apa yang korang cari. Jangan Teruskan"Kata Lay disebalik phone.

"Suho Oppa. Kenapa Korang kat sini? "soal suara yang amat Taehyung ngan Mikyong kenal, Kim Skylar. Lay meletakkan telefon dengan Taehyung dan Mikyong yang Tengah Marah disebabkan EXO.

"Jadi selama Ni diorang tahu Skylar kat Mana? "Soal Taehyung dengan Nada perlahan.

"Jadi, Lay Tapi 2 lagi yang lain siapa? "Soal Mikyong terkasima.

"Entah. Kita kena bagitahu pada ahli yang lain"Kata Taehyung. Mikyong mengangguk.

"Baik"Kata Mikyong.

"Tapi sebelum tu, Mikyong. Aku suka kau Lebih dari kawan"Kata Taehyung.

"N-nado, Saranghae aku suka kau jugak"Kata Mikyong.

"Uwu Sweet Couple" kata Jaeyeon dam J-hope.

"Kau nak kena Cepuk ke? "Soal Taehyung ngan Mikyong.

"LARI J-HOPE LARI"Kata Jaeyeon dan larikan diri.

"TUNGGU AKU JAEYEON"Kata J-hope yang lari mengejar Jaeyeon.

"Eh? Selipar siapa ni? "Soal Jaechan yang Muncul entah dari mana.

"Selipar J-hope tu..... Sorokkan Selipar tu, Pali"Kata Taehyung. Jaechan dan Taehyung Sorok selipar Milik J-hope.

"Jum, Chau dulu sebelum dia Nampak"Kata Jaechan. Taehyung Menganguk.

"Apa nak jadilah nak Korang ni, sempat Jugak main-main"Kata Mikyong. Tak lama lepas tu J-hope datang berkaki ayam sebelah.

"Ada nampak selipar aku tak? "Soal J-hope.

"Kau tanyalah Jaechan ngan Taehyung. Aku nak buat tugasan aku ni"Kata Mikyong.

With NaeYoon and MinKook ~

Diorang berhenti kat RnR dulu sebab diorang belum makan.

"Arg! Aku lapar"Kata Naerin. Suga Ambik Naerin Bridal styles dan Letak kan Naerin kat tempat duduk sebelum orders. Jungkook dan Minseo dah main Telefon.

"Korang, Korang rasakan. Suho ngan EXO kat mana Sekarang?"Soal Naerin secara tiba-tiba.

"Entah. Mati kot"Kata Minseo.

"Aku rasa. Jimin dan Jaeyeon tahu"Kata Jungkook.

"Wae? "Soal Minseo dan Skylar serentak.

"Diorang macam pelik je aq tengok"Kata Jungkook.. Suasana Menjadi sepi. Suga datang bawak makanan dan mereka Makan dalam diam.

__________________________________
Short Update sebab Author mengantuk.

[C] DangerWhere stories live. Discover now