12 || Namjoon & Ally

15 5 8
                                    

"Argh!"Kata Namjoon Yang Sudah Fed Up Dengan Masalah Skylar.

"Kau okay Tak Joon? "Soal Ally Yang Masih Tekun mencari Clue tentang Skylar.

"Aku dah Fed Up. Tak Mungkin Skylar Hidup lagi. Kalau dia Hidup dia Kat mana?"Soal Namjoon. Ally yang geram Hempuk Namjoon dengan Buku setebal 10 Inci. Uyoo kuat Ally Kita Ni 🌚.

"Sakitlah!"Jerit Namjoon. Ally membuat Don't know je.

Pintu dikuak dan Jaeyeon Masuk ke Rumah itu.

"Ada Nampak Jeman Tak?"Soal Jaeyeon. Namjoon memandang Jaeyeon pelik.

"Jimin ada Kat bilik dia Main Telefon nuh"Kata Ally.

"Aik? Cepat Balik"Kata Jaeyeon.

"Di orang balik sebab Dorm EXO kosong. Takde Org Kat Situ"Kata Namjoon.

"Ouh... Oky. Aku nak Jumpa Jeman"Kata Jaeyeon. Jaeyeon menaiki Lift untuk ke tingkat 2 Rumah Itu. Namjoon dan Ally Kembali Melakukan Tugas Mereka Tapi...

"SELIPAR AKU BAGI BALIK SIOT!"Kedengaran Jeritan Hoseok dan Juga Gelak Ketawa Jaechan Dengan Jimin.

"Ish³ Hari tu, Jaechan, Hari Hoseok. Esok? Lusa? Siapa pulak yang kena"Kata Ally.

"Kau lupa Jimin Dengan Taehyung 2 Bulan lalu"Kata Namjoon.

"Hengko diam La"Kata Ally.

"Takleh. Sebab AkuSukaKau" Rap Namjoon.

"Ha? "Soal Ally Blur.

"Aku suka Kau"Kata Namjoon.

"Aku pun Suka kau. "Kata Ally.

"Lebih Dari kawan? "Soal Hoseok , Jaechan, Taehyung, Jimin, dan Jaeyeon Yang Baru Muncul.

"Yes. Lebih dari Kawan"Kata Namjoon dan Ally Serentak.

"UwU banyak New Couple Hari Ni, Kan Yoongi Kan? "Soal Naerin secara Tiba-Tiba Dan Mengejut Kesemua Mereka.

"KAK LIMAH!"Jerit Mereka. Sebab Rupa Naerin dengan Rambutnya Mennutupi bahagian Wajahnya. Yoongi mengeluh dan Menyelak Rambut Naerin ke Belakang.

"ARG! HANTU TIDO!"Jerit June, Mikyoung dan Jin yang baru Muncul.

"Apa kau kata?!"Soal Naerin dengan Marah.

"Aku kata ada Ratu Cantik Dunia Ada Kat sini"Kata Jin.

"Mangkat Sila"Kata Suga.

"Jeles Lah Tu"Kata Jungkook Dan Minseo.

"Kepala Hotak Kau"Kata Yoongi dan Naerin.

"UwU"Jaeyeon Menguwu Lagi.

"Kau kenapa? "Soal Namjoon.

"Takdeapaapa"Kata Jaeyeon dengan Laju dan Rap dia.

"Kau Rap Ke?"Soal Jungkook.

"Tak Aku tengah Masak Ni tak Nampak Ke. "Balas Jaeyeon.

"Guys, Time To Back to Business "Kata Naerin dengan English Dia.

"Kau tak Payah Nak Speaking Kat Sini. "Kata Mikyong.

"Eleh, Kata Orang"Kata June.

"Menda Siak"Kata Mikyong.

"Takde... "Kata June Sengaja.

With Suho and EXO

"Mana Jimin  ngan Jaeyeon ni"Soal Suho Tak Tenang.

"Rilek lah. "Kata Sehun, Kai dan Chenyeol yang tengah main telefon ala-ala Boss.

"Banyaklah kau punya Relax. "Balas Suho.

"Cuba ko diam. Tengok tu. Kan Skylar tengah Tidur. Terjaga dia nanti"Kata Chen.

"Dah. Jangan Gaduh, Ni aku ada Beli Makanan ni. Nak ke tak nak? "Soal Baekhyun.

"Nak lah. Lapar siot. Aku tak makan dari pagi kot"Kata Kris. Mana tak nya Dah Petang Pun.

"Dah nak malam ni. Result Skylar tak Ni lagi ke? "Soal Tao.

"Entah, Doktor suruh Kita Tunggu je"Kata Luhan yang tengah Makan.

"Aku rasa tak sedap Hati. "Kata Suho mendapatkan Perhatian Mereka Semua.

"Kenapa? "Soal Chen.

"Aku Rasa SASG dan BTS dah Hampir Pecahkan Clue Tu semua dan Aku Rasa Yang Lay Akan Gagal"Kata Suho.

"Aku dah Pesan Jangan Rahsiakan, Tapi Kau Degil. Kau Nak Jugak Rahsiakan Hal ni. "Kata Kris.

"Kau Tahu kan Yang SASG tak Pernah Nak Mana² Ahli dia Kehilangan dan Tak Nak Seorang Pun Pergi Tanpa Khabar Berita"Kata Luhan.

"Mungkin diorang Tu Pembuli Dulu, Tapi Lepas Insiden tu Di orang Dah Trauma"Sambung Tao.

"Diorang tak Nak Kehilangan Skylar macam kau Tak Nak Kehilangan Kit orang"Kata Kai.

"Aku tahu"Kata Suho Dan Melihat ke Arah Skylar Yang Nyenyak Tidur.

"Kita Tunggu Je. Kalau SASG dan BTS boleh Jumpa Skylar. Maknanya Skylar Penting Bagi Diorang "Kata Baekhyun. Mereka Sambung Makan Dalam Keadaan Sepi.

__________________________________

Apa Perancangan Suho sebenarnya Sampai Nak Sembunyikan Lokasi Skylar?

Adakah Jaeyeon dan Jimin Akan Memberitahu Lokasi Skylar Pada SASG dan BTS?

Alamat Apa Yang Naerin Terima?

Tunggu SambunganNya 😂

Votement dialu-alukan

[C] DangerWhere stories live. Discover now