14 || SASG Berkumpul

38 8 1
                                    

"Taerin, Daewoon dan Eunji. Korang Buat Apa kat Sini? "Soal Minseo.

"Kitorang nak Tolong Korang Cari Skylar.dan, Lay dia Tahu Skylar Kat Mana. Daewoon, Eunji"Kata Taerin. Daewoon dan Eunji Muncul kembali Bersama Lay.

"Kau.... "Kata Taehyung dalam Kecewa.

"Bukan Aku seorang je"Kata Lay dan melepaskan Diri dari Pegangan Eunji dan Daewoon.

"Jimin dengan Jaeyeon Pun tahu. Korang terlepas beberapa Clue. Jimin dan Jaeyeon akan Chat Skylar Untuk Update perkembangan Korang then, Suho akan Bagitahu Skylar Apa Yang Dia Perlu Jawab. Semuanya Ada sebab Kukuh"Kata Lay.

"KAU TAHU TAK YANG KITORANG BERSUSAH PAYAH! "Marah Naerin dan Menumbuk perut Lay.

"Rin, maafkan Aku ngan Jaeyeon. Kitorang memang nak Bagitahu tapi kitorang tak nak Korang terluka. Jadi, Kitorang akan Bawak Korang Ke Tempat Skylar "Kata Jimin.

Suasana Sepi sebab Naerin masih Marah dan Kemunculan 3 Ahli SASG.

°
°
°
°
°
°
°

°°°
°
°°
°
°°
°
°°°°^

°
°
°°

With Skylar and EXO

"Suho Oppa. Menyerah je please. "Rayu Skylar Buat Kali ke 79 kepada Suho.

"No. Oppa nak tengok sama ada diorang mampu atau tak "kata Suho pada Skylar.

"Tapi,  Minseo dan Taehyung..... "Kata Skylar Pada Nada Perlahan.

"Diorang akan berjaya Skylar. Kau perlu kuat, Untuk Diorang,Untuk Semua Yang Sayang Kau"Kata Kai Cuba Memujuk Skylar.

"Kim Skylar. Dengar Sini. Skylar nak Sejarah Lama Skylar Berulang Balik ke? Skylar nak Rasa Sakit Untuk Kali Kedua Ke? Jawab Pertanyaan Oppa"Soal Suho.

"No"Hanya Itu ayat Yang dikeluarkan dari mulut Skylar Sebelum Kembali Tidur.

Kai, Baekhyun, Sehun, D.O, Chen, Chenyeol, Kris, Luhan, Tao, dan Xuimin perasaan yang Air Mata Skylar Mengalir Tapi Diorang Dia kan diri sebab Suho ialah Ketua Diorang.

Back with SABS

"Daewhi, Soobin dan Kuanlin Yang Bagitahu Kitorang Korang Cari Skylar"Kata Taerin setelah Lama Menyepi.

"Kitorang tahu Korang Rahsia Kan Hal Ni Dari Kitorang sebab Kitorang ada Bergaduh Dengan Skylar Sebelum Dia Hilang"Sambung Eunji.

"Tapi Skylar Tetap Kawan Kitorang dan Skylar Tetap Ada untuk Kitorang. Tak Kira lah Sama Kitorang Bergaduh ke tak Tapi Skylar Tetap Sebahagian Dari Kitorang "Sambung Daewoon.

"Benarkan Diorang Tolong Korang"Mereka Semua Pandang Ke Pemilik Suara Tersebut dan Ternampak, Beruk, Badak Ngan Kucing. 😂

Ok Hambar.

Diorang Nampak Lay Yang memandang mereka Dengan Pandangan Bersalah.

"Kau kenapa Nak Masuk Campur Hal Kitorang?!"Kata Naerin yang Masih Marah.

"Sebab, Skylar Perlukan. korang"Kata Lay Dan Pergi meninggalkan SABS.

"Okay Semua Bersiap Now."Arah Jaeyeon.

"Huh?"soal Mereka Blur.

"Skylar tengah Tunggu. Korang Tak Nak Takpe"Kata Jimin dan Pergi ke Bilik dia. Jaeyeon? Dah Dalam Bilik Pun. Diorang Ikut Je Arah adik-beradik Park Sekarang.

>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mereka Semua Berdiri Diruang Tamu .

[C] DangerWhere stories live. Discover now