Every day I Miss The Smile ,
That No-One Can Replace,
But it Still bring me Comfort,
In the Sadness that I Face,____________________________________
Jungkook dan Minseo Lihat Sekitar Kawasan tu. Mereka Cuba Cari Clue Yang Tercicir.
Skylar Is Calling
Accept or Depcline.Accept
Minseo, Jungkook. Aku nak Kau dan Yang lain-lain hentikan Misi Ni. Aku tak nak Korang Cari Skylar. Ni untuk kebaikan Korang juga.
Suho?! Macam mana Telefon Skylar ada kat Oppa?! [Minseo]
Ye. Ni Suho. And Oppa ada dengan Skylar Sekarang begitu Jugak EXO. Jadi, Tolong Hentikan Misi Korang. Demi Kebaikan Korang.
Suho, Apa Ni. Kau Pembelot. Kau janji nak Tolong cari Skylar but Selama ni Kau tahu dia Kat mana.
Bukan Aku Seorang yang Belot. Ahli Yang Tahu Keberadaan Skylar sudah Berada Disini Semuanya. Ahli yang tahu Kim Skylar Dimana. Kitorang Terpaksa, Sebab Ni Jalan Yang Terbaik.
End Call
"Suho!!/Oppa!! "Teriak Jungkook dan Minseo.
"Minseo, Jungkook Kenapa Ni?! "Soal Naerin dan Suga Yang Baru tiba. Ye, Suga dan Naerin Nampak tadi Ialah, Minseo dan Jungkook tengah Menjerit.
"Suho, Pembelot. Dia Tahu Skylar kat mana"Kata Jungkook dan Pandang Tanah.
"Abang aku Sendiri. Dia Tipu Aku. Dia Tahu Skylar Kat Mana. Jadi, Dia Salah Seorang Dari 3 Yang Tahu Skylar Kat Mana. "Kata Minseo.
Kedengaran Bunyi Cengkerik dan Sepi Suasana Hutan Itu.
Back to Suho. Sebelum Call Minseo.
"Suho, Kita perlu pergi Ke Hospital, Sekarang"Kata D.O
"Why? Kau tahu tak yang aku dengan SABS tadi?! "Geram Suho.
"Dah-dah. Now, Kita kena ke Hospital. Doktor tu ada berita tentang Skylar"Kata Xuimin.
"Tapi, Kitorang tak tahu lah berita Baik ke Berita Buruk"Kata Sehun.
"Lay, Kau pergi ambik budak 2 ekor tu. Yang lain Jom"Kata Suho.
"Aku pulak yang kena"Kata Lay pasrah. Yang lain buat tak Tahu and Tinggalkan Lay.
Sampai di Hospital
Suho Ambil telefon Skylar dan Terus Telefon Minseo dan Suruh mereka Hentikan Misi, Kerana Suho sendiri Tak tahu Sama ada Skylar Dapat Diselamatkan atau Tidak.
Back go Minseo
"Guys, Kita kena Balik And Inform kat member yang lain. "Kata Naerin. Mereka menggangguk dan Pergi ke kereta masing-masing.
Maksudnya :
Suga and Naerin satu kereta.
Jungkook and Minseo Satu Kereta.
[Author tak puas Hati]In MinKook Car
"Minseo"Panggil Jungkook sambil Driving.
"Nae? "Balas Minseo.
"Kau nak tahu tak yang Aku suka Seseorang. Dah lama aku suka dia"Kata Jungkook. Minseo Bagai Rasakan Hati dia Berkecai sebab Dia Menyukai Jungkook.
"Dia selalu tunjukkan Sisi dia Yang Garang, Jarang dapat tengok dia Senyum. First Time Aku Jumpa dia berdekatan dengan Tandas then Dia dengan Aku pergilah, Cari Kembar dia Yang tengah Berborak dengan Geng aku. Then, Time Camping Dia Hilang waktu Nightwalk. Bila Dah Jumpa dia, Kembar Pulak Hilang. Abang dia sendiri Tipu dia tentang keberadaan Kembar dia. Dia sayang kembar Dia, Dia sanggup Cari kembar dia tapi, Dia tak pernah Putus Asa"Kata Jungkook. Jungkook Pegang tangan Minseo.
"Aku suka dia lebih dari kawan. Aku suka dia sebab Cara dia, senyuman dia dan Dalam masa yang sama Aku sakit sebab dia, Sebab aku tak mampu nak Ceriakan dia, Aku tak mampu nak pujuk dia supaya Jangan Nangis sebab Kembar dia Hilang. Kim Minseo, Aku Sayang kan kau, Aku Suka Kau and Most Importantly, Aku Cintakan kau"Kata Jungkook. Minseo mengeluarkan air mata Bahagia dan terharu.
"Nado, Saranghaeyo Jungkook"Balas Minseo. Kelihatan Jungkook tersenyum.
"Jadi Yeochin Kook"Kata Jungkook. Minseo mengangguk.
"Nae"Kata Minseo.
Dalam kereta NaeYoon
"Suga, Saya rasa tak sedap Hati"Kata Naerin.
"Waeyo? "Soal Suga.
"Saya Rasa yang Skylar Hilang bersebab. Macam yang kita dapat tahu tadi, Suho tipu kita"Kata Naerin.
"Kita dah tahu salah seorang dari Meraka Yang Tahu Keberadaan Skylar ialah Minseo, So Tinggal dua lagi then Kita Jumpa Skylar. Bersabar ye awak. "Kata Suga. Naerin Mengangguk.
'Apa yang kau Rahsiakan sebenarnya Kim Skylar? '
__________________________________
Hello.
Korang Rasakan, Siapa yang tahu Skylar kat mana? Selain dari Suho.
Note :
Kalau ada antara cast nak buat ff pasal SASG Boleh but, Jangan Tukar Cast .And Kita ada Spacial Chapters Nanti.
Jungkook ngan Minseo pun dah Couple.
Satu lagi, kita ada Buku ke-3 yang bakal menyusul selepas danger, masih Lagi tentang BTS X SASG but Lain Cerita. Korang nak tahu? Sila Tunggu.
Votement dialu-alukan ✌
YOU ARE READING
[C] Danger
FanfictionBTS dan SASG dikumpulkan demi Mencari Skylar. Sebab Kehilangan Skylar Juga Masih Misteri tapi ada Seorang Yang Tahu Dimana Skylar. "Namjoon, Naerin. Kenapa kau Kumpulkan kan Kitorang? "Diorang Dah Mulakan Misi mencari Kau Skylar, Apa Kau nak Buat...