"So, Seorang Clue ke- 4 Dan Last Seen Dia"Kata Jin.
"Mengikut Kata Mikyong, Last Seen Skylar Ialah 13/8 dan Telefon. dia masih Active. Dan Buktinya Pagi Tadi Bila Skylar Telefon kita, Last Seen Dia ialah 8.30 A. M. Hari Ini"Kata J-hope.
"Kalau aku betullah, Skylar Ada Sesuatu yang Dia Rahsiakan Dari Kita Berdasar Diari, Telefon. Dan Tak Lupa Jugak, dia Suruh Kita Hentikan Misi ni" Kata Suga.
"Aku tak Rasa Skylar Hidup lagi"Kata Suho.
"Maksud kau? "Soal Jimin.
"Skylar Ada Kanser leukemia. Kalau Dia terlalu stress dia akan.... Mati"Kata Taehyung.
"Korang Tahu tentang Ni Minseo, Tae, Suho? "Soal Naerin buku lima dia di genggam kuat sehingga nampak keputihan sedikit. ketiga-tiga beradik itu mengangguk. Naerin dengan segara Menumbuk Suho dan Taehyung.
"KORANG TAHU TAK AKU RISAU PASAL DIA SAMPAI TAK TIDUR MALAM. MACAM NI KORANG BUAT AKU KAN?! "Marah Naerin. Suga Bangun Dan Peluk Naerin.
"Jagiya, bertenang. Tarik nafas dalam-dalam. "Kata Suga. Naerin Mengikut kata Suga.
"Tak Mungkin lah Skylar nak Menghilang diri dan Tak Dijumpai. Kita pernah Buat Aduan kat Polis sebelum ni kan"Kata Jaeyeon.
"Yeah"kata meraka. Semangat mereka mula Hilang.
"AKU TAK NAK MENYERAH SAMPAI SINI. SKYLAR KAWAN/ADIK/KEMBAR AKU! "Kata Naerin, Taehyung, Suho dan Minseo serentak.
"Korang tolonglah. Tanpa Skylar SASG tak lengkap. Begitu Juga SABS. "Kata Naerin.
"Jimin, Kau nak Ke Buah Hati Kau Hilang Macam tu je? Kau tak Sayang dia ke? "Kata Taehyung.
"... Aku sayang dia. Aku tak Nak Dia Hilang. Aku.. Akan Terus Cari"Kata Jimin.
"Suga-ah, Oppa nak Naerin menangis sebab tak Jumpa Kawan Baik Naerin ke? Oppa nak Naerin Sakit? "Soal Naerin pada Suga.
"Aniya, Oppa tak nak Naerin Nangis. Oppa tak Nak Naerin Sedih. Okay, Oppa Tolong Naerin Cari dia"Kata Suga. Diorang Cuba Untuk Buat Ahli Yang Paling Sayang Skylar ada Semangat. Kalau Diorang Ada Semangat yang lain Pun ada jugak.
"Jungkook kata Kook, Tak nak Minseo Nangis. Kenapa Kook Tak nak Cari Skylar Ngan Minseo? Skylar kawan Kook Jugak. Skylar kan Suka Bagi Kook Biskut"Kata Minseo.
"Aku Akan Cari Skylar. Bukan Sebab Biskut sebab Minseo"Kata Jungkook.
"Jaeyeon, Jaechan. Korang Tak Nak Cari Member Yang Selalu Bergurau Ngan Korang ke? Member Yang Selalu Ada Bila Korang Perlukan? Sekarang, Skylar Perlukan Korang tak kan Korang Nak Tinggalkan Dia. Jaeyeon, Skylar Kan Wife Kesayangan kau. Jaechan, Skylar kan Member Yang Kau suka Usik. "Kata Suho. Jaechan Dan Jaeyeon Padang sesama sendiri dan Mengangguk.
"Aku Cari Skylar"Kata mereka Serentak.
"Korang, Siapa Yang selalu ada Bila Kita Perlukan dia? Skylar kan? Jadi, Korang nak Menyerah ke? "Soal Naerin.
"Tak. Skylar dah Pernah Dicurangi boyfriend n Disakiti kawan Baik dia sendiri. Sekarang, Ni Skylar Perlukan SABS member untuk kuatkan dia. "Kata Jin. Yang Lain Mengangguk.
"SAVAGE AND BULLETPROOF SQUADS. MARI TERUSKAN MISI"Kata Mereka Semua serentak.
??? POV
'Aku akan Tolong Korang Cari Skylar. Aku tak nak biarkan dia sendiri lagi.
Normal POV
"Sekarang, Ni. Clue Terakhir. Dan Kita Jumpa Manusia Yang tahu Keberadaan skylar dan Jumpa Skylar. "Kata Naerin.
"Well, SASB bukan Jenis Yang Mudah putus asa. Kita kan Savage dan Bulletproof. Mustahil Untuk Kita Menyerah dengan mudah "kata Mikyong.
"Aku nak Jumpa Wife aku je"Kata Jaeyeon.
"Nya kau"Kata Ally.
"Ei, baby aku jangan Diambik"kata Minseo.
"Dah² dia bae SASG, takde spa yang akan ambil dia"Kata Naerin.
__________________________________
Cak! Buku ini hampir tamat tapi jangan risau kisah SASG dan BTS tak kan habis sampai sini je. Akan ada lagi sambungan dia.
Hmm... Kenapa orang yang tahu Keberadaan Skylar nak tolong cari Skylar dan berhenti ikut apa yang Skylar kata?
Apa masalah Minseo dan Skylar?
Nak tahu saksikan Bab Seterusnya.
Votement Dialu-alukan
YOU ARE READING
[C] Danger
FanfictionBTS dan SASG dikumpulkan demi Mencari Skylar. Sebab Kehilangan Skylar Juga Masih Misteri tapi ada Seorang Yang Tahu Dimana Skylar. "Namjoon, Naerin. Kenapa kau Kumpulkan kan Kitorang? "Diorang Dah Mulakan Misi mencari Kau Skylar, Apa Kau nak Buat...