16|| Finale

29 4 10
                                    

Song : Spring Day - BTS

2 Week Later~

Kelihatan Sekumpulan Manusia Tengah seronok bermain di pantai Dengan Gembira. Kehilangan 'Mereka' Akan sentisa Diingati. Walaupun Mereka Sentisa Sakit kan Hati mereka, mereka Tetap sayangkan Mereka. Mereka Kenal Mereka, Kini Mereka Meninggal mereka. Mereka Tak Lain tak Bukan Kim Skylar dan Kim Minseo. Mereka Semua Bertemu ketika bunga Sakura Mula Gugur. Kini, Mereka Pergi bagai Kelopak Bunga Sakura yang Gugur di bawa angin. Mereka Berdua Meninggal 1001 kenangan terindah Buat Semua yang mengenali meraka.

Flashback ~

"Keputusan ialah. Skylar Tak dapat Diselamatkan. "Kata Doktor Sin dan Berjalan Keluar. Kesemua Mereka Memandang Skylar Yang Tengah Senyum Elok je.

"Skylar, Kau Memang Kan! "Kata Jaeyeon yang Geram Ngan Sahabat Baik nya.

"Ini semua, Ketentuan Tuhan. Jae, Kau Kena faham yang takde apa dapat Mengubah Takdir. "Kata Skylar. Jaeyeon menarik Kolar Baju Skylar.

"Kau kalau sehari Tak main-main memang Tak sah Kan! "Marah Jaeyeon Pada Skylar. Tanpa Mereka Sedar Minseo telah Keluar dari Wad Tersebut.

"Jae, Rin, Mikyoung, June, Dae, Ally, Tae,Eunji dan BTS, Chan, dan EXO. Korang Nak tahu tak yang, hari-hari aku Bahagia Sebab Korang. Korang sentiasa ceriakan aku walaupun Jauh korang tetap Cari Jalan Untuk jumpa aku"Kata Skylar. Minseo masuk dan Cerita Masalah membuatkan SASG semakin Geram. Skykar Genggam Tangan Minseo.

"Korang, Kalau Korang nak tahu. Korang ialah Punca kekuatan Kitorang. So, Please jangan Menangis Kalau Masa Kitorang tiba. Senyum dan Tengok ke Arah langit"Kata Skylar lagi.

"Langit dan Bumi Juga Ada pemisah. Inikan Pula Manusia. Tapi, laut Merupakan Satu tempat di mana Langit dan Bumi bersatu"Kata Minseo.

"Bagai, Bulan dan Matahari. Tak perlulah Kita Bandingkan Mereka. Sebab Tiba Mereka akan Bersinar bila Tiba Masa Mereka"Kata Skylar Lagi.

"Perpisahan memang Menyakitkan tapi, Apa yang lebih menyakitkan Ialah Kenangan yang kita ada Bersama"Kata Minseo.

"Semakin Indah Kenangan itu. Semakin sakit ia Jadi. "Kata Skylar. Minseo Mula Lemah, Begitu Juga Skylar. Akhirnya, mereka Menghembus Nafas Terakhir.

Di majlis pengebumian, BTSWEB hanya Memandang ke arah kembar Yang telah Takde. Kembar yang sentiasa Hanat, Sentisa Ceriakan Mereka, dan Yang sentisa Cari Pasal Telah Pergi Buat Selamanya.

Flashback End.

"Harap, Korang aman Kat Sana."Kata Mereka dan Lihat Ke arah Bulan Yang Mula Muncul.

"See You In Next Life, Kim Minseo Dan Kim Skylar"Kata Naerin. Mereka Pandang Kerah Bulan dengan Pandangan yang Cukup sedih.

The End

Maka Tamatlah sudah Kisah Ini.

Nangis Ke? Jangan Please

Yang Nangis Tu. Pi ambik Tisu sana. *Tunjuk Tisu Yang Berlambak bak Gunung*




|
|






€€€€€










••

••
















|•


[C] DangerWhere stories live. Discover now