New Cover Credit To ashiit
Aq Update sebab Aq takut kat seorang hamba allah ni
__________________________________even In Darkest day,
Since we've been apart,
Memories Of the Times we shared
Warm Up to my heart.Naerin POV
Setelah Jungkook, Minseo, Suga dan Aku Tiba di tempat Perkhemahan Dulu Kitorang Cuba Siasat Balik setiap Satu Benda Yg Tak Kena.
Meanwhile,
Skylar
Pastikan Rahsia Korang Bertiga Tak Terbongkar. Korang bertiga Perlu lebih Berhati² terutama Sekali Korang Berdua.???
Kitorang tau. Tak perlu Risau.Back To Naerin.
"Jungkook, Minseo Korang Cari Kat Sini. Aku ngan Naerin Cari kat Tasik"Kata Suga Ala-ala Bos.
"Okay, Atok"Kata Mereka berdua. Suga dan Naerin Pergi ke Bahagian Tasik.
"Suga, Kau tak rasa ke yang, semua dirancang dengan Teliti? Sure. Skylar kata ada 3 orang yang ketahui Keberadaan dia But aku rasa yang ada lagi seorang yang tahu"Kata Naerin Pada Suga.
"Betul Jugak apa Yang awak cakap"Kata Suga.
"Kita Perlukan member SASG yang lain"sambung suga lagi.
"Tak Perlu, diorang belum tahu tentang ni, Kalau diorang tahu Habislah Semua Nanti"Kata Naerin.
"But Kembar kau, Kembar Jaeyeon, Miss Singa tu, and Miss masuk air tu, Diorang kan kawan dia Jugak"Kata Suga.
"Biarkan. Biar kan 6 main member group ni uruskan Sendiri. Kalau Diorang tahu SASG akan Musnah"Kata Naerin lagi.
"Why? "
"Sebab, SASG ada kisah silam sendiri. Setiap seorang dari Kitorang ada Rahsia yang terpendam"Kata Naerin.
"Aku faham. Korang lain dari yang Korang Tunjukkan Sekarang"Kata Suga.
Mereka Teruskan Usaha mereka. Mereka Tak Boleh menyerah sebab Mereka Rasakan. Sesuatu yang tak Kena. Rahsia disebalik misteri Kehilangan Skylar dan Sikap Minseo serta Suho yang Berubah. Ada yang tak kena dengan Keluarga Kim.
Mereka balik semua ke tempat Jungkook dan Minseo. Kelihatan Takde sesiapa....
Mereka melihat Sekitar dan ternampak...........
__________________________________
Tunggulah Part Seterusnya, andSeperti yang anda mahu, part seterusnya baru panjang.
Sila tunggu sambunganya ye.
Votement Dialu-alukan
YOU ARE READING
[C] Danger
FanfictionBTS dan SASG dikumpulkan demi Mencari Skylar. Sebab Kehilangan Skylar Juga Masih Misteri tapi ada Seorang Yang Tahu Dimana Skylar. "Namjoon, Naerin. Kenapa kau Kumpulkan kan Kitorang? "Diorang Dah Mulakan Misi mencari Kau Skylar, Apa Kau nak Buat...