13 || Jin & June Young

20 5 17
                                    

June dan Jin duduk berdekatan Kolam Renang. Kaki Mereka Diletakkan ke dalam Air Yang Sejuk tu.

"Ingat tak masa Pertama Kali Kita Berjumpa? "Soal Jin Memecahkan Kesepian.

Flashback [Chapter 2 Permulaan SASG]

June POV

"Wow, Besarnya Sekolah ni"Kataku sendirian.

"Memang Besar. Club Memasak Pun ada"Kata Pendatang Asing Tanpa Izin disebelah ku.

"Kau siapa? "Soalku.

"Aku Jin"Kata Dia.

"Oh, Jin. Patutlah Muncul Tetiba je "Kataku.

"Bukan Jin Tu lah. Jin Lain. Nama Aku Kim Seok Jin, But member aku panggil aku Jin"Terang Jin.

"Okay. Aku Bersalah. Aku June Young"Kataku.

"Oo. Newbie kan? Meh aku tunjuk kan pejabat Pengetua"Kata Jin Lalu Membawa Ku ke pejabat Pengetua.

Flashback End.

"Ingat. Kau datang Tiba-tiba Je. Then Kau kata Nama Kau Jin and Aku Panggil Kau Jin Tu"Kata June.

"Yeah.Aku nak Bagitahu Kau Sesuatu"Kata Jin. June Memandang Jin dengan Pandangan 'Bagitahu Apa? '. Jin Tergelak Kecil.

"Aku suka Kau, Semenjak Saat Pertama Aku Jumpa Kau. Aku tahu Yang Kumpulan Kita Memang Suka Kenakan Sama Sendiri and Aku Jugak Suka Waktu Kau Marah dan Juga Waktu Kau Gigih Nak Cari Seorang Kawan Kau"Kata Jin. Jin memandang Ke Arah Air.

"Kau Dengan Kawan-Kawan Kau Bagaikan Isi Dengan Kuku dan Korang Bagai Air Yang Di cincang TakKan Putus. Cara Korang Bersahabat dan Cara Kau Sendiri Pertahankan Semua Tu. Kau Buat Aku Tertarik Pada Kau. Kau Buat Aku bahagia"Sambung  Jin.

"Kim June Young. Sudikah Awak Ma jadi Yeochin Saya? "Kata Jin Dan Memandang June. Mata Bertemu Mata.

"Saya..... "

Korang Rasa Yes Or No?





























"Saya Sudi! "Kata June Lalu Jin Menarik June Kedakapan Dia. Tiba-tiba Kelopak Bunga Muncul. Jin Dengan June Terkejut Dan Memandang Kebelakang Mereka. Mereka Nampak Jaeyeon, Jimin, Jaechan, J-Hope dan Taehyung Sedang Menabur Bunga Ke Arah Mereka.

"Taniah!"kata Mereka Dan Melarikan Diri. Mikyong Muncul.

"Ada Nampak Tae Tak? "Soal Mikyoung.

"Kat Dalam. Jomlah"Kata June. Jin dan June Bangun Lalu Berjalan Ke dalam. Dan mereka Nampak Seorang Perempuan dengan Muka Baru Bangun Tidur dan Rambut Yang Serabai.

"Argh! HANTU TIDUR! "Jerit Mereka. Naerin Memberi Pandangan Tajam.

"Apa Kau Kata?! "Soal Naerin Marah.

"Aku kata ada Ratu Cantik Dunia Kat Sini"Kata Jin Nak Cover keSalahan Dia.

"Mangkat Sila"Kata Yoongi yang Jeles.

"Jeles Lah tu"Kata Jungkook dan Minseo Yang Baru Masuk.

"Kepala HUtak Ko"Kata Naerin Dan Suga.

UwU"Jaeyeon Menguwu Lagi.

"Kau kenapa? "Soal Namjoon.

"Takdeapaapa"Kata Jaeyeon dengan Laju dan Rap dia.

"Kau Rap Ke?"Soal Jungkook.

"Tak Aku tengah Masak Ni tak Nampak Ke. "Balas Jaeyeon.

"Guys, Time To Back to Business "Kata Naerin dengan English Dia.

"Kau tak Payah Nak Speaking Kat Sini. "Kata Mikyoung.

"Eleh, Kata Orang"Kata June.

"Menda Siak"Kata Mikyoung.

"Takde... "Kata June Sengaja.

With Lay

"Mana Pergi dua Ekor Tu Lambat Sia "Kata Lay Yang Menggunakan Cermin Mata Hitam. Pintu kereta Lay Bahagian Pemandu Dibuka Dan Lay ditarik Keluar Oleh Seorang Yeoja.

"Kau Buat Apa Kat Sini? "Soal Eunji Dengan Dark Voice dia.

"Aku Tunggu Jimin dan Jaeyeon.Suho suruh aku Bawal Diorang Jumpa Skylar Supaya Rahsia Tak Terbong---"Lah Cepat ii Menutup mulut nya.

"Jadi, EXO, Jimin dan Jaeyeon Rahsia Kan Semua Ni dari Kitorang?! "Soal Daewoon dengan Nada Marah. Diorang Bawak Lay Masuk Ke Dalam.

"Korang"Panggil Taerin. 6 Main Member SASG terkejut Bila dengar Suara Taerin. Mana tak Nya. Diorang Rahsia Kan Hal ni, Dari Daewoon, Taerin Dan Eunji

__________________________________

Apa Yang Akan Berlaku Seterusnya? Korang nak Tahu. Sila Tunggu Next Chapter Ya.

Votement Dialu-alukan

[C] DangerWhere stories live. Discover now