First, Aq masih Hiatus. Hari ni, 31/8/19 right?
Special Chapter Ni Include Semua Member Tau, that means, Diorang
__________________________________
BTS, Blackpink, Exo dan SASG Kecuali Jaechan Berkumpul di port Biasa mereka Lepak Bila rancang sesuatu.
"So,Skylar dengan Minseo, Korang Distact Jaechan dan pastikan. Dia tak tiba di rumah BTS. Pepandailah Korang lengah kan Budak tu"Kata Naerin
"Jin, Ally, June, and Jimin. Korang Memasak. Aku Takleh Bagi Namjoon hal Ni. Terbakar Dapur tu nanti"Kata Naerin Lagi.
"Mikyong, Daewoon, EunHa, and Jaeyeon. Korang Tolong Hias Rumah"
"Aku, Suga, Taerin dan Yang Lain-lain Uruskan Hadiah"Kata Naerin.
"Okay Boss"Kata mereka Dan Mulakan Tugasan Mereka.
Part 1 : Distact Jaechan.
"Skylar, Minseo. Korang tahukan Hari Ni Hari Apa? "Soal Jaechan.
"Tahu. Hari Sabtu"Kata Minseo dan Skylar serentak. Jaechan Buat Muka Cemberut.
"Jom lah, Jaechan Kita Pergi Mall, mana tahu ada benda yang Ko Nak"Kata Minseo. Skylar dah tahan gelak dah tengok Muka Jaechan.
"Kau gelak aku Buang Ko"Kata Jaechan.
"Yah! apa kaitan aku dengan Buang aku? "Soal Skylar Geram.
"Kau Tomato. "Kata Jaechan Selamba. Tiba-tiba je, Jungkook dengan Jimin datang entah Dari mana Join Mereka.
Jimin
Naerin Suruh Kitorang Tolong Korang. So, Tugas Kitorang Ali EXO dan AHLI Blackpink Ambik Alih.Skylar
Akhirnya, naik Gila Aku Dengan Budak Ni lama-lama nanti Kalau aku ngan Minseo je."Kau chat Siapa tu, Skylar? "Soap Jaechan kehairanan .
"Abang aku. Dia Suruh aku balik"Kata Skylar.
"Kau Jangan memacak Tinggalkan Aku dengan 3 Ekor Beruk Tak Berekor ni"Kata Minseo lalu Menumbuk Lembut Bahu Skylar.
"Aku gurau je. Minseo! Aiskrim! "Kata Skylar. Minseo dan Skylar Pergi Membeli Aiskrim. Yang Boys ikut dari belakang je la.
"Woi! Tunggulah! "Kata Jaechan Dan Kembar Kim. Kembar Kim Pandang Jaechan dan Jeling Kat dia.
Part 2 : Makanan
"So, Mengikut Naerin Kita kena Buat Kek, Makanan Kegemaran Jaechan, Makanan Laut... "Kata Jin
"Apasal Ada Makanan Laut Tetiba ni? Bukan Daniel Alah Makanan Laut Ke? "Soal Jisung.
"Haah. Kita Nak Buat Kek Apa ni? "soal Ally Pula.
"Woi! Bisinglah. Korang. Ni Kek dia, Korang Tinggal Hiasan je Lagi Kek ni. Then, Daniel Ko jangan Gatal tangan Nak Makan seafood nanti"Kata Naerin dan Sambung Tugasnya.
"Apa hal dia Yang Kita Pilih Jadi Planner. Kan naya Kita dibuatnya"Kata Daniel.
"Daehwi Mana? "Soal Ally.
"Dia Sama Tugas Ngan Girl dia La. Mana lagi"Kata Jisung
"Dah-Dah. Tolong aku memasak Ni. Jangan Nak Borak Je"Kata Jin.
YOU ARE READING
[C] Danger
FanfictionBTS dan SASG dikumpulkan demi Mencari Skylar. Sebab Kehilangan Skylar Juga Masih Misteri tapi ada Seorang Yang Tahu Dimana Skylar. "Namjoon, Naerin. Kenapa kau Kumpulkan kan Kitorang? "Diorang Dah Mulakan Misi mencari Kau Skylar, Apa Kau nak Buat...