¿ ᴍᴇ sᴇɢᴜɪʀᴀ́s ᴀᴍᴀɴᴅᴏ ᴀᴜ́ɴ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ
ʏᴀ ɴᴏ sᴇᴀ ᴊᴏᴠᴇɴ ʏ ʜᴇʀᴍᴏsᴀ ?¿ ᴍᴇ ᴀᴍᴀʀᴀ́s ᴀᴜ́ɴ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ᴛᴇɴɢᴀ
ᴍᴀ́s ϙᴜᴇ ᴍɪ ᴀʟᴍᴀ ᴀᴅᴏʟᴏʀɪᴅᴀ ?
sᴜᴍᴍᴀʀʏ
ɴᴜɴᴄᴀ ᴄᴏɴᴏᴄɪᴏ́ ᴀ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs, ᴄᴜᴇsᴛɪᴏ́ɴ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ғᴜᴇ ᴄʀɪᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ.
ᴏᴄᴜʟᴛᴀ ᴅᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴏᴊᴏ ᴍᴀ́ɢɪᴄᴏ, ᴇʟʟᴀ ᴄʀᴇᴄᴇ ᴇsᴛᴜᴅɪᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴘʀᴏғᴇsᴏʀᴇs ᴍᴜɢɢʟᴇs ᴇɴ ᴜɴ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴅᴏɴᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀɢɪᴀ sᴏ́ʟᴏ ᴇxɪsᴛᴇ ᴇɴ ʟᴏs ᴄᴜᴇɴᴛᴏs ᴅᴇ ʜᴀᴅᴀs. Esᴏs ϙᴜᴇ ʟᴇ ᴄᴏɴᴛᴀʙᴀ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴅᴏʀᴍɪʀ.
ᴜɴᴀ ᴀɴᴏᴍᴀʟɪ́ᴀ ᴇɴ sᴜ ᴀsᴘᴇᴄᴛᴏ ʏ ᴜɴ ɢʀᴀᴠᴇ ᴄᴏʟᴀᴘsᴏ ꮇꭼɴꭲꭺꮮ ʟᴀ ʟʟᴇᴠᴀɴ ᴀ ᴇɴᴛᴇʀʀᴀʀ ʟᴏs ᴘɪᴇs sᴏʙʀᴇ ʟᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ʏ ᴀʙʀɪʀ ʙɪᴇɴ ʟᴏs ᴏᴊᴏs ᴘᴜᴇs ᴇsᴀ ɪɴᴏᴄᴇɴᴛᴇ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ϙᴜᴇ ᴇʟʟᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴀᴍᴀʙᴀ ɴᴏ ᴇʀᴀ sᴏʟᴏ ᴜɴ ᴄᴜᴇɴᴛᴏ ɪɴғᴀɴᴛɪʟ sɪɴᴏ ᴜɴᴀ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅ.
ᴘʀᴏɴᴛᴏ ᴀϙᴜᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴅᴇ ғᴀɴᴛᴀsɪ́ᴀ sᴇ ᴄᴏɴᴠᴇʀᴛɪʀɪ́ᴀ ᴇɴ ᴜɴᴀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴀ ᴘᴇsᴀᴅɪʟʟᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟʟᴀ, ϙᴜɪᴇɴ ᴀ ᴛᴀɴ ᴛᴇᴍᴘʀᴀɴᴀ ᴇᴅᴀᴅ sᴇ ᴠɪᴏ sᴏᴍᴇᴛɪᴅᴀ ᴀ ᴅᴇᴊᴀʀ ᴀᴛʀᴀ́s sᴜ ɴᴏʀᴍᴀʟ ʏ sᴇɢᴜʀᴏ ᴇsᴛɪʟᴏ ᴅᴇ ᴠɪᴅᴀ, ᴘᴀʀᴀ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀʀ ᴜɴ ᴘᴜᴇsᴛᴏ ϙᴜᴇ sɪ ʙɪᴇɴ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅᴇsᴛɪɴᴀᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟʟᴀ, ᴇ́sᴛᴇ ɴᴏ ᴄᴏɴᴛᴇᴍᴘʟᴀʙᴀ sᴇʀ ᴛᴏᴍᴀᴅᴏ ᴛᴀɴ ᴘʀᴏɴᴛᴏ.
ᴅᴇʙɪᴅᴏ ᴀ ᴇ́sᴛᴏ ʏ ᴍᴀ́s, ɴᴏ ᴛᴜᴠᴏ ᴍᴀ́s ʀᴇᴍᴇᴅɪᴏ ϙᴜᴇ ᴀᴅᴇɴᴛʀᴀʀsᴇ ᴀ ᴜɴ ᴍᴜɴᴅᴏ ᴛᴏᴛᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇsᴄᴏɴᴏᴄɪᴅᴏ: ʟʟᴇɴᴏ ᴅᴇ ᴍɪsᴛᴇʀɪᴏs ʏ ᴘᴇʟɪɢʀᴏs ᴅᴇ ʟᴏs ᴄᴜᴀʟᴇs ᴇʟʟᴀ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴀғʀᴏɴᴛᴀʀ, ᴜɴᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴏs ᴅᴇsᴀᴛᴀɴᴅᴏsᴇ ᴀɴᴛᴇ ʟᴀ ɪɴᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ sᴏʙʀᴇ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs ϙᴜᴇ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴀʙᴀ ᴀ sᴀʟɪʀ ᴀ ʟᴀ ʟᴜᴢ.
ᴇʟʟᴀ ᴇs ʟᴀ ᴍᴜᴇʀᴛᴇ ᴠᴇsᴛɪᴅᴀ ᴅᴇ sᴇᴅᴀ.
ᴄᴀsᴛɪɴɢ
ᴄᴀʟᴘᴜʀɴɪᴀ
ᴀᴄᴜᴀʀɪᴏ | ᴛʀᴇᴄᴇ | sʟʏᴛʜᴇʀɪɴ
ESTÁS LEYENDO
LOVE
FanfictionSirius Black. ¿Me seguirás amando aún cuando ya no sea joven y hermosa? ¿Me seguirás amando aún cuando no tenga más que mu alma adolorida?