IV

5.1K 690 324
                                    

ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ ᴄᴜᴀᴛʀᴏ
ʀᴇɢʀᴇsᴏ ᴀ ᴄᴀsᴀ

Dɪᴄɪᴇᴍʙʀᴇ, ᴇʀᴀ sɪɴ ᴅᴜᴅᴀ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴜɴᴀ ᴅᴇ ʟᴀs ᴛᴇᴍᴘᴏʀᴀᴅᴀs ᴅᴇʟ ᴀɴ̃ᴏ ϙᴜᴇ ᴍᴀ́s ᴀᴍᴀʙᴀ ʟᴀ ᴍᴏʀᴇɴᴀ.

Eʟ ᴀʀᴏᴍᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ɢᴜɪsᴀᴅᴏs ɴᴀᴠɪᴅᴇɴ̃ᴏs, ᴇʟ ᴘᴀɴ ʀᴇᴄɪᴇ́ɴ ʜᴏʀɴᴇᴀᴅᴏ ᴀᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ᴀᴅᴏ ᴄᴏɴ ʀɪᴄᴏ ᴄʜᴏᴄᴏʟᴀᴛᴇ ᴄᴀʟɪᴇɴᴛᴇ.

Esᴘᴇᴄɪᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴏʀϙᴜᴇ ʟᴏ ᴄᴏᴍᴘᴀʀᴛɪ́ᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀs ᴘᴇʀsᴏɴᴀs ϙᴜᴇ ᴍᴀ́s ᴀᴍᴀʙᴀ: sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ᴅᴇᴍɪᴀɴ ʏ sᴜ ᴛɪ́ᴀ ᴠɪɴᴅᴀ.

Pᴇʀᴏ ɴᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ғᴜᴇ ᴀsɪ́.

Lᴀs ᴄᴇɴᴀs ɴᴀᴠɪᴅᴇɴ̃ᴀs, ғᴜᴇʀᴏɴ ᴘᴏʀ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴜɴ ɪɴᴄᴏ́ᴍᴏᴅᴏ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴄᴀsᴛᴏ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴇsᴀ, ᴀ ᴇxᴄᴇᴘᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ʟᴏs ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀʀɪᴏs ᴅᴇ ᴠɪɴᴅᴀ sᴏʙʀᴇ ʟᴏ ᴅᴇʟɪᴄɪᴏsᴏ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ sᴜ ɢᴜɪsᴀᴅᴏ: ᴛᴏᴅᴏ ᴇ́sᴛᴏ ᴇɴ ᴜɴ ᴛɪᴇʀɴᴏ ɪɴᴛᴇɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴄʀᴇᴀʀ ᴜɴ ᴇɴᴛᴏʀɴᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴀɢʀᴀᴅᴀʙʟᴇ.

Cᴀʟᴘᴜʀɴɪᴀ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴄᴏɴᴛᴇsᴛᴏ́ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ, ᴄʜᴀʀʟᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴄᴏɴ sᴜ ᴛɪ́ᴀ sᴏʙʀᴇ sᴜs ᴅᴏᴛᴇs ᴄᴜʟɪɴᴀʀɪᴏs ᴀᴜɴϙᴜᴇ sᴜ ᴍɪʀᴀᴅᴀ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʙᴀ ᴘᴏsᴀ́ɴᴅᴏsᴇ ᴅᴇᴛʀᴀ́s ᴅᴇ ᴇʟʟᴀ: ᴇɴ ᴀϙᴜᴇ́ʟ ᴇxᴛʀᴇᴍᴏ ᴏsᴄᴜʀᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴇsᴀ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇsᴘᴇʀᴀʙᴀɴ ᴅᴏs sɪʟʟᴀs sᴜᴛɪʟᴍᴇɴᴛᴇ ʀᴇᴄᴏʀʀɪᴅᴀs ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴘᴀʀ ᴅᴇ sᴇʀᴠɪʟʟᴇᴛᴀs ᴘᴇʀғᴇᴄᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴏʙʟᴀᴅᴀs ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴇ́sᴛᴀs.

Pᴀʀᴀ ʟᴀ ᴍᴏʀᴇɴᴀ, ʟᴀ ɴᴀᴠɪᴅᴀᴅ sᴏʟᴏ ᴇʀᴀ ᴜɴ ᴀᴍᴀʀɢᴏ ʀᴇᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴀᴜsᴇɴᴄɪᴀ ᴅᴇ sᴜs ᴘᴀᴅʀᴇs. Uɴᴏ ϙᴜᴇ ʟᴇ ᴘᴇʀsɪɢᴜɪᴏ́ ʜᴀsᴛᴀ ϙᴜᴇ ᴄᴜᴍᴘʟɪᴏ́ ʟᴏs ɴᴜᴇᴠᴇ ᴀɴ̃ᴏs: ᴇᴅᴀᴅ ᴇɴ ʟᴀ ϙᴜᴇ ᴀᴘʀᴇɴᴅɪᴏ́ ᴀ ᴠᴀʟᴏʀᴀʀ ʟᴏ ϙᴜᴇ ᴛᴇɴɪ́ᴀ.

Dᴇsᴅᴇ ᴇɴᴛᴏɴᴄᴇs, ᴇsᴀs ғᴇᴄʜᴀs sᴇ ғᴜᴇʀᴏɴ ᴄᴏɴᴠɪʀᴛɪᴇɴᴅᴏ ᴇɴ ᴜɴ ʟɪɴᴅᴏ ʀᴇᴄᴏʀᴅᴀᴛᴏʀɪᴏ ᴅᴇ ϙᴜᴇ ᴜɴᴀ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ᴘᴏᴅɪ́ᴀ ɪɴɪᴄɪᴀʀ ᴅᴇsᴅᴇ ɪɴᴄʟᴜsᴏ ʟᴀ ᴄᴏᴍᴘᴀɴ̃ɪ́ᴀ ᴅᴇʟ ᴍᴀ́s ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ᴏ ʀᴀᴛᴏ́ɴ, sɪᴇɴᴅᴏ ᴍᴀ́s ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇ ᴇʟ ᴀᴍᴏʀ ɪɴᴄᴏɴᴅɪᴄɪᴏɴᴀʟ ϙᴜᴇ ʟᴀ ᴄᴀɴᴛɪᴅᴀᴅ.

—Cʜᴏᴄᴏʟᴀᴛᴇ... —ᴍᴜʀᴍᴜʀᴏ́ ʟᴀ ᴍᴏʀᴇɴᴀ ᴅᴇɢᴜsᴛᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴀʀᴏᴍᴀ ᴅᴇ ᴅɪᴄʜᴀ ʙᴇʙɪᴅᴀ.

Cʀᴜᴢᴏ́ ʟᴏs ᴘᴀsɪʟʟᴏs ᴅᴇʟ ᴄᴏʟᴇɢɪᴏ ʜᴀsᴛᴀ ϙᴜᴇ ʟʟᴇɢᴏ́ ᴀʟ ɢʀᴀɴ ᴄᴏᴍᴇᴅᴏʀ ᴇɴ ᴅᴏɴᴅᴇ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀɴ sᴜs ᴍᴇᴊᴏʀᴇs ᴀᴍɪɢᴏs, sᴇɴᴛᴀᴅᴏs ᴄᴏᴍᴏ ᴇʀᴀ ᴄᴏsᴛᴜᴍʙʀᴇ, ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴇsᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ᴛᴇᴊᴏɴᴇs.

Eʟʟᴏs ʟᴀ ʀᴇᴄɪʙɪᴇʀᴏɴ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴇɴᴏʀᴍᴇ sᴏɴʀɪsᴀ, ᴀ ᴇxᴄᴇᴘᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ sᴇᴠᴇʀᴜs, ϙᴜɪᴇɴ sᴜᴀᴠɪᴢᴏ́ sᴜ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴀʟ ᴠᴇʀʟᴀ.

LOVEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora