pov Draco
Na dat Harry me had verteld wat er allemaal gebeurd was, wist ik dat we weg moesten. Ik heb geen idee waarnaartoe, of hoe ik hier weg kan komen. Dus ik zit nu rechtop tegen de muur in bed, denkend over hoe ik in hemelsnaam ooit moet ontsnappen. "Draco..." ik zucht, "ja Harry-" "ik weet waar Ron en Hermelien zullen zijn... als we daarheen kunnen verschijnselen... maar-" ik onderbreek Harry. "Heb jij die onzichtbaarheidsmantel nog Harry?" Harry haalt wat uit de binnenkant van z'n mantel. "kunnen we niet gewoon onder dat ding dit huis verlaten?" Harry zucht. "mij best." Dus zo gingen we een paar minuten later stilletjes met z'n tweeën onder de onzichtbaarheidsmantel naar buiten. Zo makkelijk was dat nog niet. Overal stonden dooddoeners.
- x - x - x - x - x - x - x -
A/N Lees alsjeblieft!! belangrijk!!!
hey allemaal. Ik heb besloten om niet verder te gaan met dit boek. Hier heb ik eigen redenen voor, en ik zal het in het kort proberen uit te leggen.
Veel dingen (in negatieve zin) wat ik hier schreef, was gebaseerd op mezelf. Ik schreef wat ik voelde, en wat ik deed (bv snijden). De laaste tijd gaat het stukken beter met me, ik zit nu beter in mn vel, en ik voel me minder depressief. Ik ben gediagnotiseerd (is dat een woord? haha! in het engels is het 'diagnosed') met depressie. Ik heb hier nu hulp bij.
[als je hulp nodig hebt, zoek dat dan! je bent niet alleen, ookal lijkt het soms zo!]
maar goed, het gaat dus beter met me, en ik heb niet zo veel zin om nog negatief te schrijven. Daarom heb ik besloten om te stoppen met het schrijven van dit boek.wel kan ik jullie zeggen hoe ik wilde hoe het afliep. Dat ga ik schrijven in het schuine stukje. Zodat je zelf mag weten of je het wel of niet leest, en dus een keus hebt om een eigen invulling geeft op het verhaal te geven. Ik wilde graag dat het afliep dat in de slag om zweinstein Draco bij de goede kant zou blijven staan. Alleen voor Hermelien. Harry Ron en Draco werden vrienden. En Draco en Hermelien werden een stelletje. Alle andere dooddoeners werden naar azkaban gestuurd. En alles liep goed af.
Dat was mijn idee. Ik hoop dat jullie alsnog hebben genoten van dit boek!!
En nogmaals, sorry, het spijt me :( ❤️ vergeef me alsjeblieftnu ben ik boeken aan het schrijven over de anime series 'my hero academia' en 'yuri!! on ice' je zult ze binnenkort op mn account zien, ik ben ook met een serie genaamd 'S.Q.U.A.D. hex the haters' bezig. Dat is Harry Potter next generation. Het gaat veel over LGBTQ+, en het is gebaseerd op het YouTube kanaal 'TheMischiefManagers' (echt een aanrader btw!)
let op! al deze boeken zijn in het Engels!Ik hoop dat je van dit boek hebt genoten, last me weten wat je er van vond :D
x Lina
JE LEEST
Something To Fight For (dramione, Dutch)
FantasyHey! Geniet van mijn eerste boek. Als de relatie tussen Ron en Hermelien stuk gaat, is er veel war. Harry, Ron en Ginny lijken nog steeds ruzie te hebben. En stiekem, heeft Hermelien een oogje op Draco, maar dat kan toch niet, hij is een dooddoener...