4

2.6K 146 38
                                    

След думите си Техьонг се приближи до Джънгкук и застана над него. Нападна врата му. Започна да го хапе и засмуква кожата му, като оставяше големи синьо-лилави следи по снежно бялото вратле на по-малкия.Кук започна да стене силно от болка и леко удоволствие.
-Н-не... С-спри... Н-не искам...-започна да се гърчи под по-големия.
-Някой да те е питал какво искаш и какво не!? - спря с действията си като се надигна и го попита.
-Н-не...АГХ!- извика от болка след като бе усетил как Техьонг бе захапал силно зърното му.
-С-с-спри!! - изплака отново той.
-Разтвори си устата! - махна вратовръзка, с която беше и я завърза на устата на Джънгкук, за да мълчи.
-Хм... Така е много по-добре. - Техьонг се усмихна доволно.
Кук се разбунтува още повече, но Техьонг го удари в корема,а това накара Джънгкук да стисне очи и горещи сълзи да почнат да бликат от тях. Техьонг не обърна внимание на това. Започна да разкопчава дънките на малкия и да ги събува както и боксерките му, а след това направи същото и със своите. Джънгкук ококори очи и започна да рита с крака. Ким изведнъж се спря стана от леглото. Кук го погледна объркано.Техьонг извади две важето от под леглото. Хвана крака на Джънгкук и здраво завърза важето около глезена му след това за леглото. Направи същото и с другия му гледен.Беше вързал крака му така, че краката му да са разкрачени. Усмихна се щом го погледна и веднага след това застана над него. Наместо се на входа му и секунди по късно се чу болезнения стон на Джънгкук, който изкрещя заглушено от болка и заплака още по-силно.
По-големия започна да се грубо да се забива в него без да го интересува колко груб бр и дали наранява мъника. Джънгкук вече се дереше от плач и се опитваше по всякакъв начин да го спре.
Толкова силно се дърпаше, че китките му се бяха разкървавили. След известно време Техьонг свърши надълбоко в по-малкия и излезе от него. Стана от Джънгкук и взе дрехите си от земята започвайки са се облича. След като го направи се приближи до мъника, който едва се държеше в съзнание.Махна вратовръзката от устата му и я захвърли на земята.
-Т-т-ти....с-си...чудовище...-каза едвам Кук.Техьонг игнорира казаното и започна да маха стегнатите въжета от краката и ръцете на малкия. След това го вдигна и понесе на някъде. Джънгкук потрепери при това му действие и се опита да се измъкне, но непоносимата болка му попречи. Техьонг се запъти към мазето.Слезе и отвори вратата оставяйки Кук там.
-Не искам буклуци в стаята си- каза и затвори вратата,а после и заключи.

В стаята беше тъмно и много студено, а Кук беше гол и почти в безсъзнание. Нямаше сили дори да се изправи. Накрая се предаде и се остави на тъмнината да го погълне...

~
Of hora izkluchitelno e tupo ne moga nishto da izmislq kamoli da go napisha kat horata..

-𝐒𝐞𝐱 𝐓𝐨𝐲- ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now