Джънгкук беше седнал на леглото завил се през глава и прегърнал коленете си мислейки за това, което направи. Защо целуна Техьонг...? Защо не се отдръпна и когато самия Ким го целуна?Защо... Почуства някакво странно чувство, когато слееше устните си с тези на по-големия. Искаше да разбере отговорите на тези въпроси, но нямаше кой друг да му ги предостави освен самия той.
Техьонг влезе в стаята и видя Кук на леглото, при което веднага отиде до него и го отви. Двамата сключиха погледите си.
-Защо ме целуна и избяга? - зададе въпроса си директно Ким.
-И ти не ми отговори когато аз те питах - и двамата млъкнаха и не знаеха какво да кажат на другия.-Нека д- започнаха да казват едновременно, но се спряха.
-Давай първо ти - каза Техьонг.
-Исках да кажа... Нека забравим, че това е станало. Съгласен? - Попита Кук и го погледна леко,но не получи отговор и пак проговори.
-А ти... Какво щеше да казваш?
-Щях да кажа да поговорим, но явно не искал това да се случва така, че добре нека го забравим - каза тихо, обърна се и излезе от стаята.
-Не аз... - опита се да го спре, но вече не беше стаята.Не знаеше дали да го остави и наистина да забравят за случилото се или да отиде при него и да поговорят. Може би беше ядосан или засегнат от това, че Джънгкук просто искат да си представят, че не се е случило нищо. Джънгкук не знаеше дори защо Техьонг го целуна дали изпитва нещо? Не знаеше той самия защо го целуна. Не изпитваше нищо към по-големия... Или само така си мислеше...
°
Цял ден Кук си седеше в стаята и реши да слезе долу при Техьонг. Докато слизаше на долу по стъпалата Джънгкук видя толкова позната женска фигура, която седеше на дивана и се целуваше с Техьонг. Кук се спря и се скри, за да не го видят, но беше достатъчно близо за да ги вижда хубаво. Сякаш стомаха му се сви и го заболя гледайки тази курва да се целува с Техьонг. Въпреки Ким да не му бе никакъв малкия беше се привързал доста.
-Мислех, че не я обича... - прошепна тихо, за да се чуе само той без Уенди и Те да го чуят.
-Защо му пука... Все пак са гаджета... - въздъхна и тръгна на горе връщайки се в стаята, защото не искаше повече да гледа това.~междувременно при Техьонг и Уенди~
Техьонг отблъсна Айрин.
-Каза ти не ме целувай не ми е до това сега, зает съм! - излъга той.
-Техьонг какво ти става? Вече не ми даваш нито да те целувам, нито да те прегръщам! - скръсти ръце тя.
-Нищо не ми става - каза той докато не я поглеждаше, а се правеше, че подрежда някакви документи от стъклената масичка пред дивана.
-Погледни ме,когато те говоря! - измрънка тя.
-Айрин не виждаш ли, че имам работа? После ще говорим.
-Наричаш ме по цяло име?? Дори не ми казваш скъпа вече! - изправи се от дивана тя, взимайки чантата си.
YOU ARE READING
-𝐒𝐞𝐱 𝐓𝐨𝐲- ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ
FanfictionКим Техьонг - Властен човек, безчувствен,не му пука за никой и вманиачен по секса използва всички само за негови играчки, но въпреки това има гадже и това е Уенди.Бизнесмен и шеф на една от най-големите компании в големия град Сеул. Неговият близък...