14.

1.9K 130 46
                                    

Техьонг ядосано изтръгна телефона от ръцете на Джънгкук.

-Какво си мислиш, че правиш!? - викна Техьонг
-А-аз.. Аз просто го взех защото з-звънна.. - Каза гледайки Ким със страх в очите.

-Да не съм те видял да ми пипаш повече нещата! - викна Техьонг и излезе от стаята вдигайки телефона.

При Техьонг

-Ало Джон? Какво има?
-Техьонг.Трябва да говорим -каза човека от отсрещната линия.
-За какво ще говорим?-попита Ким
-Знаеш - Каза сериозно мъжа
-Добре ела в имението и ще говорим
-Добре след час съм при теб -
Мъжа затвори телефона.

Техьонг въздъхна и се върна в стаята. Щом влезе видя Джънгкук, който беше на земята и гледаше към прозореца като от очите му се стичаха малки сълзички.

Някак си това го размекна.
Отиде до него.

-Сега пък защо плачеш?-попита Ким и хвана брадичката му с два пръста повдигайки главата му.
-Как да не плача като ме държиш затворен тук от.. Дори аз не знам от колко.... - Каза изтривайки сълзите.
-И-и си правиш каквото искаш с мен... - продължи мъника.

Техьонг нямаше какво да каже,защото това си беше истината. Гледаше още няколко секунди Джънгкук в очите. Не можеше да каже, че не е красив.

"очите му са по красиви от най-ярката звезда в небето..." - помисли си Техьонг гледайки красивите очички на Джънгкук които блещукаха от сълзите в тях.

Накрая се усъзна и отдели погледа си от него.

-По късно ще идва един важен човек - съобщи му Техьонг.

Джънгкук кимна леко и погледна надолу заигравайки се с пръстчетата на ръцете си.

Ким го погледна за последно и се изправи след което излезе от стаята.

-Какво забога си мисля за него... И защо се държа добре?-каза си сам Техьонг и разтърси главата си слизайки долу.

°°°

Хейй знам, че е кратко, но все пак се надявам да ви е харесало <3

-𝐒𝐞𝐱 𝐓𝐨𝐲- ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now