На сутринта Джънгкук се събуди пръв. Отвори бавно очи. Ярката светлина влизаща през прозореца го накара да стисне очи за няколко секунди, след което ги отвори.
Отвори очи и погледна все още спящия му... Господар. Усети, че беше покрит с нещо и погледна на долу виждайки одеалото с което беше загънат.-Какво..? Как... - запита се тихичко той.
Отгъна се и бавно се изправи от студения под. Леко потрепна от студа. Видя ключ на нощното шкафче до леглото. Джънгкук искрено се надяваше това да е ключа за веригите, но и да искаше едва ли щеше да успее да го стигне.
Опита се да стигне до там, но веригите го дърпаха назад.
-Защо животът ме мрази... - въздъхна тежко малкия.
Отново седна на земята в ъгъла на стаята свивайки се на топка. След малко чу как Техьонг се размърда и вдигна глава виждайки как се разбужда.
Сви се отново на топка преструвайки се, че спи.
Чу как Техьонг се изправя от леглото и се приближава до него. Усещаше присъствието му много близко. В следващия момент чу дълбокия му глас, който винаги го караше да потрепери.
-Знам, че не спиш - каза той, но въпреки това Джънгкук продължаваше усилено да се преструва. Ким въздъхна.
-На теб говоря - Каза хващайки го за косата и го дръпна изправяйки го.
Джънгкук изпъшка тихо и отвори очи.
-Хах ето, че не спиш - пусна му рязко косата и малкия се строполи на твърдата земя. Плахо вдигна погледа си засичайки го с този на по-големия. Усмели се да проговори макар и с лека нотка страх която се усещаше в гласа му.
-З-защо ме беше з-загънал..-попита с треперещо гласче.
Техьонг само го погледна и нищо не каза. Джънгкук все още го гледаше в очакване на отговор.
-Т-Техьонг... - Каза, но в същия момент се усети, че сгреши името - А-аз... Аз исках да кажа г-господарю...
-Просто млъкни - Каза със студенина в гласа си Ким.
-Н-но... - започна Кук.
-Казах млъкни!Не ми лази по нервите!! - викна по-големия по този начин стряскайки мъника. Той веднага млъкна и се сви прегръщайки колената си.
Ким излезе от стаята, но точно тогава телефона който беше на стола до Джънгкук звънна.
Малкия обърна глава поглеждайки го. Приближи се взимайки телефона в ръцете си.На екрана бе изписано името "Сънгджун". Това име му беше много познато, но не можеше да се сети от къде. В този момент в стаята влезе Техьонг и виждайки Джънгкук с неговия телефон в ръце с ядоса...
~следва продължение~
Хай завърнах се...с тази тъпотия, която вече никой не чете :')
Съжалявам за грешките... I purple you.... 💜
YOU ARE READING
-𝐒𝐞𝐱 𝐓𝐨𝐲- ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ
FanfictionКим Техьонг - Властен човек, безчувствен,не му пука за никой и вманиачен по секса използва всички само за негови играчки, но въпреки това има гадже и това е Уенди.Бизнесмен и шеф на една от най-големите компании в големия град Сеул. Неговият близък...