15.

1.7K 111 11
                                    

Техьонг седеше в хола чакайки Джон да пристигне. Чу се позвъняване на звънеца и едната прислужница отиде за да отвори. Техьонг се изправи и отиде до вратата.

-Може да се оттеглиш -каза Техьонг на прислужницата
-Здравей Ким -каза току що дошлия мъж.
-Здравей Джон влез - каза Техонг поглеждайки го.

След малко двамата вече се бяха настанили на дивана във всекидневната.

-Ким разбрах, че фирмата ти се разраства много по бързо от очакваното - започна Джон.
-Да така ѝ? - попита Ким.
-Искам да работим заедно, да съюзим компаниите си ще станем още по успешни Техьонг помисли колко пари ще спечелим от това-- Техьонг го прекъсма

-Много добре знаеш че работя сам. Не обичам някой да ми се пречка в работата - каза отпивайки от чашата с горещ чай, който беше приготвила прислужницата.

Господин Джон въздъхна.

-Ще ти дам малко време да помислиш и ли се обади след това - каза по-възрастния мъж и се изправи от дивана.

По стъпалата слезе една от прислужниците.

-Господин Ким.. Джънгкук ви вика горе.. - каза тя плахо поглеждайки Техьонг.

Той я погледна, Джон също.
-Ще отида след малко казах му, че сега имам работа и да не ме занимава! - каза с леко висок тон господаря на имението.
 
Тя кимна и се поклони леко, след което веднага тръгна на горе.

Джон седеше и гледаше все още към мястото, на което до преди малко се намираше прислужницата.

Сякаш това име му беше много познато...Изключително много.

-Кой е това? - обърна се той към Техьонг.
-Кой?
-Този Джънгкук. Кой е? - повтори.
-От... Прислугата е. Никой важен - каза Техьонг бързо.

Джон кимна, но продължаваше да мисли за това момче.Дали е този за който си мислеше? Защото определено ако беше той... Трябваше да предприеме нещо...

~Следва продължение~

°°°

ХЕЛОУУ
Знам че се бавя много с ъпдейтите но просто нямам муза да пиша а искам шот пиша глава да стане хубава и добре написана.
Като цяло знам как да се развие историята, но трябва да го до усъвършенствам. Съжалявам ако на някой вече му писна от тази история или вече дори я я забравил...


-𝐒𝐞𝐱 𝐓𝐨𝐲- ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now