Джънгкук се отвори леко очи. Нямаше представа къде се намира.Навсякъде около него беше тъмнина. Изправи се едвам от студената земя. Пристъпи бавно напред с босите си крачета потрепвайки от студа. Видя малка светлина от процепа на ключалката на вратата намираща се пред него.
Напипа дръжката на вратата и опита да отвори, но останови, че е заключено.Искапе да потърси начин да избяга, но фактът, че беше пълен мрак в тази стая не му помагаше никак. Въздиша тежко и седна на земята. Нямаше какво да направи в тази ситуация... Не можеше за се измъкне...
°
Чу се отключване на вратата. Секунди по късно беше отворена и ярка светлина навлезе в тъмната стая. Това накара Джънгкук да присвие леко очи. Когато погледа му се избистри погледна напред и видя фигура... Фигурата на Техьонг.
-Ставай! - викна студено той,което накара тръпки да преминат по цялото тяло на Кук. Той бавно се изправи от земята и се придвижи плахо напред.
Ким се ядоса и го дръпна рязко, за да излезе и затвори вратата. Хвана грубо нежната китка на малкия и започна да го дърпа към стаята която беше предназначена за него. Отвори вратата и го бутна вътре.
-Облечи се и слез долу! Ясно!?
-Д-да... - гласа на Кук потрепери от грубия тон на господаря му, който излезе от стаята оставяйки Джънгкук да се облича.Момчето отиде до гардероба намиращ се в стаята и го отвори. Избра най-нормалното облекло и се облече след което се запъти на долу при господаря си.
Слезе и в същия момент усети мокър марцал на лицето си, който секунди по-късно се озова на земята последван от гласа на Техьонг.
-Искам да изчистиш цялото имение!
-Н-не- започна Кук, но беше прекъснат.
-Какво каза!? - викна Ким приближавайки се към него.
-А-аз...д-да ще.. Ще го н-направя... - сведе глава малкия.
-Пропусна нещо.-Джънгкук повдигна глава и го погледна очудено, но веднага след това се сети за какво говори.
-... Господарю... - отново сведе главата си поглеждайки все още босите си крачета.Ким се оттегли оставяйки мъника сам,който от своя страна се зае да върши заръчаното от господаря му.
°
Чернокоското продължаваше усилено да чисти, когато без да иска поради непохватноста си събори една стъклена статуетка на земята, която се счупи на парченца.
Кук ококори очи и веднага клекна започвайки за събира парчетата стъкла в шепите си причинявайки си порязвания по ръцете.Когато чу ядосания глас на Техьонг и се стресна при което изпусна стъклата на земята.
-Какво си мислиш че правиш!? - влезе Ким ядосан, който очевидно бе чул звука от счупването на стъклената фигурка.Приближи се до малкия, който все още беше клекнал на земята и с гръб към него.
-Попитах нещо!? - викна Техьонг, а Кук бавно се изправи обръщайки се към господаря си.
-А-аз... Без д-да искам с-стана...-проговори плахо.
-Какво направи!? - кресна.
Джънгкук треперейки се отдръпна на страни откривайки гледката на счупената статуетка.-Ах ти малък...Искам дополовин час да си изчистил ЦЯЛОТО имение ясно ли ти е!?! - извика бесен по-големия.
-Н-но...Бронзовокоското дръпна черната коса на Джънгкук приближавайки лицето му до своето.
-Попитах ЯСНО ЛИ ТИ Е!?-Извика от което малкия се стресна и започна бързо да кима с глава.
-Но преди това искам да събереш стъклата! - Кук кимна и започна да ги събира без да се интересува че стъкълца се забиваха и драскаха нежната му кожа.
Ким го пусна и излезе от стаята оставяйки малкия сам със сълзите си.°
Половин час по-късно Джънгкук беше изчистил на всякъде и вече нямаше сили. Беше много изморен. Облегна се на стената в ъгъла на стаята и се свлече на долу по нея.
Придърпа краката
си опирайки ги в гърдите си и ги гушна.Зарови глава в коленете си. Позволи на сълзите си да излязат на яве и зарида тихо. В цялата стая се чуваха единствено тихите хлипове на мъника. Чувстваше се безсилен... Безпомощен... Както беше преди преди години... Както беше тогава...°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Хелоуу ето я новата глава.Хората искат некст аз нямам муза качих тази глава не е нищо особено ще се опитвам по-често да качвам <3
Съжалявам за грешките ^-^
YOU ARE READING
-𝐒𝐞𝐱 𝐓𝐨𝐲- ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ
FanfictionКим Техьонг - Властен човек, безчувствен,не му пука за никой и вманиачен по секса използва всички само за негови играчки, но въпреки това има гадже и това е Уенди.Бизнесмен и шеф на една от най-големите компании в големия град Сеул. Неговият близък...