18.

1.6K 124 18
                                    

-Т-това е... Това е баща ми...-каза тихо като издиша тежко.

Техьонг се вцепени. Не очакваше ни най-малко да чуе това от устата на мъника.

-Какво...? Как така? Моля?? - питаше объркано Ким.

-Д-да... Това е той...И з-затова аз реагирах така.
-Но аз пак не разбирам защо ще реагираш така? Нали това е баща ти?-продължи да задава въпроси по-големия.
-Д-да но... Той... Той не е особено добър баща... - каза Кук.
-Разкажи ми... Разкажи ми всичко моля те - каза Те и хвана ръцете на Джънгкук в своите, поглеждайки го в очите.

Малчото кимна и започна да говори.
-Ами всичко си беше наред в семейството ми... Живях си с татко, защото не познавах мама... Никога не я бях виждал, а и татко никога не ми говореше нищо за нея...Всичко в живота ми си беше нормално до един ден...беше деня, в който ставах на 15 и татко каза, че иска да излезем двамата на вън и да отпразнуваме рождения ми ден и това и направихме... Беше си всичко добре... Прекарах си супер, но вечерта... Когато се прибирахме и вече беше тъмно на вън, татко каза да отидем до едно място защото трябвало да вземе нещо от там. Тръгнахме на там но по едно време татко спря... Бяхме на някаква сбутана уличка из между стари изоставени сгради. Тогава пред нас спря някаква кола и слязоха трим мъже, който дойдоха при мен и м-ме грабнаха. З-започнах да се съпротивлявам н-но те бяха много по силни от мен. Виках на татко да ми помогне, но той само гледаше и нищо не правеше . Дойде и взе някакви пари от един мъжете и с-след това просто си т-тръгна и м-ме о-остави... - Джънгкук изхлипа силно - След това т-те ме нат-тикаха в колата и тръгнаха на някъде, а аз не спирах да плача и да се съпротивлявам, но единственото което получавах бяха удари, за да се кротна... По едно време се отскубнах от х-хватката им и п-просто скочих от колата в движение... Добре, че нямаше други коли по пътя,защото нямаше да съм сук сега.... К-което май щеше да е н-най-добре... - избърса вече стичащите се сълзи, а Техьонг го прегърна - След това аз... Аз започнах да бягам... Д-дори не знаех на къде... П-просто исках да избягам... От всичко... Стигнах някаква гора където пренощувах, а на другия ден благодарение на един случаен човек се озовах тук в С-сеул, защото той ме видя на улицата където замалко да ме блъсне и благоволи да ме закара д-до тук... От тук нататък смятах, че бях сам докато онова момче не ме приспа и отвлече, а в с-следващия момент се събудих в чужд дом... Тук...

Техьонг беше смаян... Смаян от всичко, което се бе случило на това толкова крехко и невинно момче... А най го болеше от това, че той самия е един от хората причинили му толкова много болка...Той се мразеше за това... Мразеше се, че бе му посегнал... И то не веднъж...

Стисна силно малчото в прегръдките си.

-Божичко... - изрече тихо той.

Натискаше главата на малкия към гърдите си, а Кук плечеше тихо стискайки тениската на господаря си...Чувстваше, че това е единственият човек, който в момента може да го защити от света... А Техьонг точно това и смяташе да направи... Нямаше да позволи никой повече да докосне това крехко и ценно същество...

°°°

HEYOO
Xd nadqvam se da vi e haresala glavata veche pochva da stava dramata ot tuk natatuk hihi

Love youu~




-𝐒𝐞𝐱 𝐓𝐨𝐲- ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now