7.

2.2K 140 45
                                    

Слънцето изгря. Новия ден настъпи и Джънгкук се разбуди. Предната вечер едва бе стигнал до стаята си. Изправи се в седнало положение на леглото.

Чу гласове от долу и стана. Приближи се до вратата и отвори излизайки тихо от стаята. Тръгна на долу и когато стигна средата на стъпалата се спря виждайки господаря си и някакво момиче долу. Заслуша се в разговора им.

-Значи наистина не ми изневеряваш!? - попита момичето.
-Не разбира се скъпа знаеш колко много те обичам. - усмихна се фалшиво Техьонг.
-И аз много те обичам любов моя~! - хвърли се на врата му тя.

Джънгкук отново заслиза по стъпалата. Влюбените се отделиха впивайки погледите си в слизащото по стъпалата момче.
-Ъм ТеТе кой е това? - каза младата дама поглеждайки с отвращение към Джънгкук.
-Ъм... Това е новият прислужник. - каза Ким.-Джънгкук това е Уенди, гаджето ми. - довърши той.

Малкия се усмихна на сила поглеждайки момичето седящо пред него и се поклони в знак на уважение.
-Приятно ми е Айрин аз съм Дж-
-Така ли говориш с една дама като мен?? - каза Айрин обидена.

Джънгкук стисна зъби леко.
-Съжалявам... Госпожице Уенди. - каза той като натърти  на думата "госпожице".
Тя се усмихна доволно. Съблече якето си и го метна по чернокоското.
-Закачи го.

Кук махна якето, което се беше озовало на главата му и тръгна да го закача, когато гласът на Айрин го спря.
-И също искам една чаша вода.Не... Всъщност искам сок. Портокалов... Не,не. По-добре чай.И да е с една бучка и половина захар, и да не е прекалено горещ ясно?-каза тя.

Джънгкук кимна и се зае да върши заръчаното от "госпожицата".

°

Чернокоското влезе във всекидневната с чаша горещ чай в ръка. Отиде до Айрин и Техьонг, който се бяха настанили на дивана като момичето беше седнало в скута на Ким и се целуваха без да отразяват току що влязлото в стаята момче. Кук остави чая на стъклената масичка проронвайки едно тихо "заповядайте" и се оттегли.

°

Джънгкук стоеше спокойно в стаята си когато чу женски писък от долу. Веднага стана от неудобното легло, на което до преди малко седеше и слезе долу.

-Ти! - викна Айрин сочейки Кук. - Казах ти бучка и половина! Сложил си повече! - викна тя.
-Не, не е в-
-Нима твърдиш, че лъжа!? - извикя тя. Обърна се към гаджето си.
-Скъпи! Той ме нарича лъжкиня... - престори се, че ще заплаче.

Ким веднага отиде пред Кук и му зашлеви силен шамар, от който малкия залитна на зад. Строполи на земята хващайки се за бузката и усети как очите му леко се насълзяват. Удара беше наистина доста силен.
-Направи ѝ нов чай ВЕДНАГА и повече да не съм те чул да се противиш за каквото и да е на МОЕТО гадже, ЯСНО!?-извика силно Техьонг.
-Д-да...- мъника се изправи от земята.
-Извини ѝ се!! - викна Ким.

Джънгкук отиде пред Айрин и каза едно тихо "извинявай",което накара момичето са се усмихне доволно.

Кук взе чая от масичката и тръгна към кухнята когато нечий крак го спря спъвайки го, което накара малкия да залитне и да излее врелия чай върху себе си и чисто белия килим под краката му. Той стисна очи от парещата болка.

-Опс извинявай без да искам!-направи се на невинна Айрин.
-Няма... Проблем... - каза тихо Кук.

Техьонг погледна към вече излизащия от стаята Джънгкук, а след това отново върна погледа си към гаджето си...

°°°

Такаа ето я новата глава имам още една написана, но трябва да я препиша в Уатпад.
Сори за грешките!

~ I purple you ~

-𝐒𝐞𝐱 𝐓𝐨𝐲- ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now