Момчетата бяха много щастливи заедно, въпреки че Кук не бе свикнал с всичко това започваше вече да се поотпуска. Беше минала почти седмица от както двамата с Те бяха заедно. Всичко беше различно и двамата се събуждаха всяка сутрин с усмивка на лице.
Бе обикновен ден както винаги. Все още бе рано сутринта, а в имението беше тихо. Двете момчета спяха сгушени един в друг на огромното легло.Явно вече бе моментът да стават защото по-малкото момче започна да се пробужда. След като отвори очички той съзря все още спящото му гадже на сантиметри от лицето му и се усмихна сладко. Чудеше се дали да го събуди или да го остави още да спи,но накрая реши да направи второто и за това внимателно и тихичко се изправи от леглото.
Слезе долу в кухнята, за да приготви нещо вкусно, което по-големия ще хапне щом се събуди. Започна да приготвя закуската докато си тананикаше нещо тихичко под носа, когато усети нечии ръце да се увиват около кръстчето му и чу дрезгавия сънен глас на Техьонг.
-Добро утро мъниче - Ким подпря брадичката си на рамото на мъника, който зачерви леко бузките заради прякора, с който Техьонг го нерече.
-Добро утро и на теб Техьонги - усмихна се лекичко и остави ножа, с който до преди малко режеше. Обърна се с лице към любимия си и постави ръцете си на врата му като се надигна леко на пръсти и остави лека целувка по устните му. След това отново се обърна с гръб към него и продължи с приготвянето на закуската.-Какво прави моето момченце? - попита Ким заставайки пред него и прегръщайки го през рамо.
-Амии правя закуска... За теб - изкиска се леко продължавайки с дейноста си.Техьонг се усмихна и остави лека целувка по бузната на малкия.
-Защо поне не се облече, ще ти изстинат крачетата - каза Ким отдръпвайки се от него и седна на единия стол до масата поглеждайки Кук, който беше облечен само с черната тениска на Те.
-Спокойно ТеТе нямаа - обърна се за малко казвайки му. Взе чинията, в която бе сложил две гофрети, които бе направил, заляти с шоколад, а от страни бе нарязал яготки като ги беше подредил във формата на сърце.Сложи чинията на масата, заедно с два прибора и една чашка със сок, усмихвайки се.
-Заповядай - каза сладко Кук поглеждайки по-големия, който гледаше към приготвената за него закуска.
-Много е сладко Куки благодаря, но ти няма ли да хапнеш? - попита Техьонг вземайки ножа и вилицата като си одряза малко от гофретата и я пробва.
-Не, не това е само за теб, а и... Не съм гладен - отговори му малчото.
-Много е вкусно миличък, ела тук - потуча скута си.
-К-какво? Защо? - попита леко объркано, но Ким го дръпна и Кук се озова в скута му зачервен до уши.
-Защо да с-седна - попита Джънгкук и се обърна с лице към Техьонг.
-За да те нахраня - каза гаджето му и отново отряза малко гофрета.
-Хайде кажи "аа" - каза Ким насочвайки парчето храна към устата на малкия.
-Нее не съм гл- бе прекъснат, защото вече храната беше в устата му и той въздъхна и я преглътна.
-Вкусно ли е бебе?
-Мдам...-подпря се на рамото му Кук.
YOU ARE READING
-𝐒𝐞𝐱 𝐓𝐨𝐲- ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏ
FanfictionКим Техьонг - Властен човек, безчувствен,не му пука за никой и вманиачен по секса използва всички само за негови играчки, но въпреки това има гадже и това е Уенди.Бизнесмен и шеф на една от най-големите компании в големия град Сеул. Неговият близък...