8.

2.2K 131 35
                                    

Г. Т. Джънгкук

Не мога да повярвам в какво се превърна живота ми...Дали...беше по-добре да остана там?Дали въобще трябваше да се раждам...Защо животът трябва да е толкова соров с мен...Има ли въобще смисъл да продължавам жалкия си живот?

След като "госпожицата" си тръгна веднага отидох в  стаята си.Бях наистина много уморен не можех да се държа дори на краката си...

Имах чувството, че всеки момент ще се строполя на земята и просто ще се оставя на съня да ме завладее.

На косъм да вляза в стаята си когато се появи Техьонг...Застана пред мен не смеех да го погледна... Изпитвах страх... Страх от неизвестното не знаех какво иска сега или какво смята да прави...

Рязкото хващане на брадичката ми и насочването на главата ми към него прекъсна мислите ми.

Плахо погледнах в очите му. Така студените му очи, които те карат щом го погледнеш да потрепериш. Затворих си очите очаквайки най-лошото,когато усетих устните му върху своите. Целувката бе груба. Той искаше да навлезе с езика си и да разучи устната ми кухина, но не му позволих. Захапа силно устната ми причинявайки ми макар и лека, но много щипеща болка.

Стиснах очи когато грубо започна да изучава всяко кътче от устата ми. От устната ми се стече струйка кръв, която той засмука веднага след като се отдели.

Все още стоях с стиснати очи страхувайки се да ги отворя. Не бях усетил кога по лицето ми се беше плъзнала лека червенинка. Защо всичко това се случва... Исках да вляза в стаята, чувствах замаяност.

Краката ми трепереха и усещах как всеки момент можеха да ме предадат. Отворих очи и го погледнах. Гледаше ме с все същия поглед изпълнен с студенина.

-Следващия път... Кажеш ли нещо на гаджето ми... Ще се погрижа никога повече да не можеш да кажеш каквото и да е било - говореше тихо като дълбокият му и груб глас изпращаше тръпки по цялото ми тяло карайки ме да потрепна.

Кимнах лекичко нядявайки се най-сетне да ме остави да вляза в стаята. След като видях че се маха веднага хванах дръшката на вратата отваряйки я.

Влязох вътре и веднага се строполих на земята. Дотътрих се до стената и опрях гърба си на нея. Зарових пръсти в косата си. Не издържам...С какво заслужих това... Погледнах огледалото намиращо се до вратата.

-𝐒𝐞𝐱 𝐓𝐨𝐲- ᵗᵃᵉᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now