5. Üldözés

115 10 0
                                    

...mindenre rájöttem. Az első levél és az az egy sor ,,Menekülj amíg tudsz ,ne nézz vissza csak fuss." Most már értem. Ez tényleg ,,jóslás" ahogy Carol mondta. A maszkos ember elől futottam vagyis menekültem.

A második levél pedig ,,Vigyázz hová mész ,vigyázz kivel mész." Egy barátomhoz mentem egyedül.
Nem tudtam megszólalni minden összeállt. Már csak abban nem vagyok biztos ,hogy ki is küldte ezt a levelet. Szerintem nem apám. De ez előbb is feltűnhetett volna hiszen az aláírása nem ugyanaz...

Ki lehet az aki követett és mit akart tőlem?

Visszamegyek!-kiállítottam magamban hangosan elhatározva döntésemet.

-Hová mész?-kérdezte ijedten Carol.

De én nem törődtem vele elengedtem a fülem mellett. Meg akarom tudni az igazat. Igen, ezt akarom...

Kinyitottam az ajtót és már futottam is arra a helyre ahol megláttam ,de nem volt ott. Nem indultam vissza Carolhoz, mert eszembe se jutott. Átfutottam az egész várost és egyszercsak ütköztem...

Jacob volt az. Nyújtotta felém a kezét ,hogy felsegítsen ,de én felálltam és futottam tovább.

-Hová mész LISA!?-kiáltotta utánam.

Nem kapott választ, így hallottam ,hogy utánam fut.

-MIÉRT FUTSZ? LISA! LISA! Idefigyelnél?-hadarta el Jacob mellettem futva.

Ismét nem kapott választ. Így elém futott és kezeit a vállaimra helyezte.

-Hagy békén!-kiáltottam el magam idegesen és kikerültem az előttem álló Jacobot.

Ő nem kapott szikrát ezek után, szóval csak megállt és utánam nézett. Én nem néztem vissza ,a legfontosabb most az volt ,hogy megtaláljam azt a maszkos embert. Éjfélig jártam a várost, hogy bármilyen nyomot találjak a keresett személyemről, de semmi.

Reggel indultam a suliba ,de egyedül. Furcsálltam ,hogy ma Carol nem állt itt szóval mentem tovább, Lucas sem jött aztán Jack és Kehuan sem. Mii ütött ma mindenkibe?

Lassan beértem az iskolába és az egész nap csak egy kínszenvedés volt. Senki nem szólt hozzám és senki sem keresett.

Suli után Carol odajött hozzám ,hogy menjek vele. Utunk a focipálya lelátójára vezetett ahol ott volt Jack, Lucas és Kehuan. Nem tudtam mi történik szóval csak leültem. Mindenki nagyon komolyan viselkedett. Gondoltam ,hogy a tegnapi miatt vagyok itt. Ekkor elkezdett beszélni Carol:

-Akik itt ülnek mind tudnak az első és a második levélről is amit apukádtól kaptál. Most pedig arról fogunk beszélni, hogy amikor eljöttél hozzám, miért voltál ijedt és miért futottál vissza.

Mindent elmondtam nekik, tudtam, hogy nem szabadna, de elmondtam, mert bízok bennük.

-De ki lehet az?-kérdezte Lucas.

-De mit akart tőled?-kérdezte Kehuan.

-És ha meg akar ölni?-suttogta nekem Carol.

-Nem tudom.-mondtam közben azon gondolkodva mikor kapok új levelet.

Ez az egész kis csapat haza kísért és azt mondták ne, hogy ki merjek menni a házból...

Elmentek, és felmentem a szüleim szobájába hátha találok valamit. Elkezdtem kutakodni apa cuccai között és találtam fegyvereket, katonai ruhákat és egy újabb levelet. Azzonal kibontottam és a következő sorokat olvastam benne:

,,Lisa ha ezt a levelet olvasod akkor biztos ,hogy meghaltam. Nagyon szerettelek és mindenemet rád hagytam. Tudom ,hogy az édesanyád eltávozása körünkből megviselt és tudom ,hogy az én eltávozásom is meg fog viselni ,de kérlek ne sirass engem ,mert nem tudsz azzal visszahozni az élők közé. A végrendeletemet megtalálod a pisztolyban csak vedd ki belőle a lőszert. Értesítsd erről a nagymamád és nagypapád akik gyámság alá fognak venni. Maradj erős és ne feledd a katona mindig a hazaért hal meg. Tisztelegj!

Szeretett édesapád: ERIK SCOTT

Csak kapkodtam a levegőt annyira meglepődtem, hiszen itt tartom a kezemben a bizonyítékot ,hogy meghalt. Két órán keresztül sírtam már tiszta piros volt a szemem annyit sírtam miatta.

Hallottam, hogy valaki bejött a bejáratiajtón. Nem tudtam ki az és egyik barátom se jön be kopogás nélkül szóval fogtam a fegyvert amit találtam apám cuccai közt.

Lassan odakúsztam a lépcsőhöz és megnéztem ki az. A maszkos ember volt az, mert hát ki más lehetett volna. Megijedtem, de ez volt a célom, hogy megtaláljam. És itt van a házamban. Nem ismeri a ház felépítését így elindult a konyhába, legalább van egy kis előnyöm.

Tudtam ,hogy lefogok tudni csapni rá mivel a konyha felett egy raktár van ami arra szolgál, hogy ha tornádó van vagy valami ilyesmi van akkor oda kell menni.

Ez pont kapóra jött mivel a szobának az alján van egy csapóajtó és a konyhába nyílik. Csendesen felnyitottam a csapóajtót és láttam, hogy pont alattam van, leugrottam és rá fogtam a fegyvert ,de ekkor...

Egy új érzésDonde viven las historias. Descúbrelo ahora