~Charles szemszöge~
Reggel korán keltem hisz ma szabad edzések vannak. Gyorsan felöltöztem és meg reggeliztem. Izzy már a konyhában várt rám.
-Tudod hogy nagyon szép ének hangod van? - kérdezte mosolyogva, mikor mellé értem megcsókolt
-Most már igen. Ha ilyen szép lány mondja akkor biztos igaz.
-Charles Leclerc napról napra egyre több a meglepetés benned.
-Ezt bóknak veszem. - nevettem majd kezemet derekáról indulva hasára vezettem és fejemet nyakába fúrtam
-Már akartam kérdezni, kitől tudtad meg mikor van a szülinapom?
-Lando. Megmondtam neki hogyha ezt az egyet elárulja nekem akkor nem hajtom be a többi tíz szivességet. Szóval légyszi ne tekerd ki a nyakát.
-Één? Soha! - használta az irónikus hangnemét
-Komolyan mondtam, ha nem erőszakoskodok és ő nem adja be a kulcsot akkor nem lett volna egy csodálatos meglepetés szülinapi bulid.
-Énekeltél nekem. Az tényleg jó volt.-meg fordult és kezeit nyakam köré tette
-Na látod. Érhet el kellemes meglepetések is át életben-ekkor már szinte össze ért az orrunk és lehelletét az arcomon éreztem.
-Tőled csak az. - sutottogta majd csókban egyesültünk
-Na gyere mert elkésünk! - mondtam egy idő után
-De fáradt vagyoook! - húzta el az o-t
-Gyere, viszlek. - azzal a hátamra vettem és elindultunk
-Az én erős vőlegényem!-nyomott csókot az arcomra
A becsekkolós kapunál nem tudtunk így átmenni ezért arra a kis időre letettem, majd mikor mindketten átértünk ismét a hátamra vettem. Persze a fotósok azonnal csináltak rólunk vagy száz képet. A Red Bull garázsnál megálltam Max előtt.
-Egy Elizabeth Cortez kiszállítva, kérem az átvételi papírt töltse ki, ha nem működik posta fordultával küldje vissza.
-Haha nagyon vicces vagy szerelmem-csapott tarkón amint lába földet ért majd csókot nyomott az arcomra
-Rajtad ember legyen a talpán aki kiigazodik.
-Szeretlek, majd találkozunk.-mondta majd Max felé fordult - Gyere te nagy gyerek menjünk, még van egy pár dolgunk.
Azzal mindketten eltüntek a Red Bull garázsában. Én is mentem a dolgomra, beöltöztem majd vártam az utasításokat. Közben elgondolkoztam mit kéne csinálni miután végeztünk itt a pályán. Arra jutottam hogy egy vacsora nem árthat. Szeretem a sushit és ha Izzy meg nem akkor ott tud rendelni mást is. Az első szabad eddzésen harmadik lettem, majd miután kiszálltam az autóból rögtön elvonultam. Kicsit ledöltem pihenni majd felhívtam az itteni kedvenc étterem és asztalt foglaltam estére.
Együtt ebédeltünk a Red Bull vendéglátó egységében mind a négyen (Max, Mia, Izzy és én) majd elmondtam Izzynek mit tervezek. Örült az ötletnek, azt mondta soha nem kóstolt még sushit.
A második szabad eddzésnek hamar vége lett. Egy rövid sajtó tájékoztató után vissza mentünk a hotelbe átöltözni majd az étterembe indultunk.
Amikor megérkeztünk az asztalunkhoz vittek minket. Több féle ételt kértem ki hogy mindketten tudjunk enni belőle és hogy biztosan legyen olyan ami Izzynek is ízlik majd
-Hogy kell ezt az ízét fogni? - kérdezte egy sor bénázás után az evő pálcákra utalva
-Fogd a villát mint én. - adtam egyszerű választ
-De Japáb kaját eszünk, Japánban. Így illik.
Egy jó darabig eljátszott a pálcikákkal mire rájött hogy kell használni. Szinte minden ízlett neki aminek örültem, elég sokáig itt maradtunk. Vacsora után vissza vezettem a hotel ez ugyanis holnap is lesz nap, még hozzá elég sok dolgunk is lesz. Izzy elaludt a kocsiban így én kézben vittem fel. Menyasszony pózban fogtam és vittem egészen az ágyig. Szép óvatosan letettem majd betakartam. Én még nem vagyok fáradt ezért egy gyors zuhanyzás után a tv-t választottam. Régi filmek mentek, szeretem őket, jókat lehet nevetni rajtuk.
~Elizabeth szemszöge~
Ma mozgalmas napunk volt, de este eléggé megnyugtató volt a vacsora Charlesal. A sok dologból amit rendelt kevés ízlett, de nem mutattam, inkább még kóstoltam egy másikat. Nem akartam megbántani ugyanis tudom hogy ő nagyon szereti a tengeri kajákat. Haza felé a kocsiban elaludtam, Charles hozott fel valószínűleg mert hajnalban az ágyban ébredtem. Szerelmem nem volt mellettem így körül néztem merre lehet. A kanapén találtam meg, békésen aludt, betakartam majd puszit nyomtam homlokára. Lekapcsoltam a tv-t amiben a Gyalog galopp ment. Charles egyik kedvenc filmje. Ezután ittam egy pohár vizet és vissza mentem aludni. Mielőtt elaludtam volna eszembe jutott a szülinapom utáni reggel, és az hogy mi történt Charlesal. Úgy döntöttem hogy én már eléggé kipihentem és leültem a fa asztalra ami a kanapé előtt volt. Néztem ahogy fel le mozog a mellkasa. Fel és le, fel és le. Néha néha egyet kihagyott, ilyenkor megijedtem de mielőtt csináltam volna bármit is már ismét lélegzett. Férfiak. A frászt hozzák az emberre.
BẠN ĐANG ĐỌC
Két csapat, egy választás (Befejezett)
FanfictionEz a könyv egy Charles Leclerc/ Max Verstappen fanfic. Mindekettejüknek nagy szerepe lesz Izzy életében aki csak nem rég érkezett meg az F1 bonyolult világába. Komoly téma, saját felelősségre. A borító @Wandytheboss munkája. Legjobb helyezések #1...