1

3.9K 108 2
                                    

Hali a nevem Elizabeth Cortez, de mindenki csak Izzynek hív. Ma kezdek a Red Bullnál mint Max Verstappen sajtósa. Mateo Bonciani a korábbi sajtósa állást kapott a katalán foci csapatnál az FC Barcelonánál és engem ajánlott utódjának. Nagyon izgulok így első nap, azt mondják nagyon nehéz kordában tartani Maxot. Legalább ő barátkozó típus szóval azzal nem lesz gond. Ha mondjuk megkapnék egy Kimi Raikkönent nem tudom mit csinálnék. Persze idővel biztos össze szoknánk de én szociális ember vagyok és szeretek sokat beszélni. Egy szó mint száz, örülök hogy Max sajtósa leszek.

Reggel felvettem a szép kék Red Bull egyenruhám és elindultam a pályára. Mivel szezon közepe van nem a Red Bull főhadiszállásán találkozok Maxszal és a csapat többi tagjával.

Amikor beértem a csapat számára fenn tartott épület félébe sokan köszöntek. Mögöttem toporgott már a holland pilóta ekkor. Mindketten Christian Horner kicsi irodája felé vettük az irányt, egy szót sem szóltunk még egymáshoz egy szián kívül.

-Szia Max - köszönt kézfogással Chris - hadd mutassam be az új sajtósod, Elizabeth Cortez.

-Elizabeth? - kérdezett vissza hogy biztos legyen a dolgában

-Igen, de amennyiben lehet inkább Izzynek hívj.

-Ahogy akarod, te meg engem Maxnak - nevetett

-Elizabeth itt vannak a kötelező interjúk, és néhány tudnivaló amik Mateo szerint fontosak lehetnek.

-Köszönöm Herr Horner. - elvettem kezéből a pendrivot amin az adatok szerepelnek

-Remélem tudod tartani a lépést velem - kacsintott rám majd megfogta az eddig a hátizsákjában levő rollert és elszáguldott

-Héj várj meg! - loholtam utána mint egy őrült

-Öt perc. Új rekord. - hallottam Christian hangját magam mögül miközben majdnem neki mentem az éppen szembe jövő Alex Albonnak. A majdnem nem is a megfelelő szó mert mindketten a földön feküdtünk. Valami varázslat folytán viszont Alex kávéja nem rajtunk landolt hanem a fiú mellett lépkedő Daniil Kvyaton.

-Bocsi srácok. - miközben felálltam kezet nyujtottam Alexnek hogy segítsek, ő elfogadta azt

-Te új vagy itt igaz? - kérdezte Daniil folytott haraggal

-Igen, és Maxot elég nehéz utolérni

-Szóval te vagy Verstappen új bébi csősze. - köpte ki a szavakat az orosz

-Nem bébicsősz vagyok hanem sajtós, merész feltételezésem szerint egy 21 éves felnőtt férfinak nem kell állandó felügyelet.

-Majd rájössz hogy nem így van - mosolyodott el Alex - jut eszembe, Alexander Albon vagyok - nyújtott kezet

-Daniil Kvyat - tett ugyanúgy az orosz is kicsit kevesebb haraggal

-Bocs hogy rád borítottam Alex kávéját igazán nem akartam - szabadkoztam

-Nem baj, úgyis átkell öltöznöm pár perc múlva, de legközelebb szólj ha szándékodban áll leforrázni a mellkasom.

-Hát ezt nem tudom megígérni bocsi. Nem láttátok merre ment Max?

-Szeret meg szivatni másokat szóval lemegy a boxutca végéig és ott vár. Jó futást utána. Legalább fitt maradsz mellette. - nevetett a két fiú

Akkor nyomás utána. Futásnak eredtem hogy mihamarabb oda érjek a férfihoz.

-Hé! Landonak van plusz rollere, kérd el tőle úgy gyorsabb! - kiabált utánam Alex

Jó hogy mondja, köszönni akartam Landonak úgyis. Unokatesók vagyunk szóval van rá esély hogy oda adja a rollerét. Elfutottam a McLaren-ig és keresni kezdtem az unoka öcsém.

-Sziasztok fiúk! Látta valaki Landot? - kérdéztem a szerelőket

-Épp Carlossal beszélget ott. - mutatott az egyikük egy félre eső folyosóra - de mit akar a Red Bull a McLaren pilótájától? - állt az utamba karba tett kézzel

-A Red Bull semmit. Én viszont szeretnék beszélni a Cousinommal.

Ekkor már Lando is kiszúrt engem és ott hagyta Carlost.

-Szia Izzy! De rég láttalak téged - ölelt magához

-Aha én is téged, de figyu most sietek, az Albon gyerek szerint neked van egy fölös rollered. Én meg hát nem vagyok valami jó futó.

-Áhh már értem. Maxszal nem könnyű, gyere oda adom.

A szerelők meglepetten figyeltek minket. Lando gyorsan a kezembe nyomta a Carlin racing színeiben pompázó elektromos rollert.

-Köszi Landoka! - puszit nyomtam arcára majd bekapcsoltam a járművet és elviharzottam.

Mikor oda értem Maxhoz ő gyermeki mosollyal várt. Nevetett. Nem tudom hogy rajtam vagy velem de én is nevettem.

-Na, első aki szerzett járművet magának. Gratula, na gyere Pierre már vár engem.

-Nem nem. Sajtó tájékoztatója mész és nem késel el.

-Próbálj megállítani! - mondta majd gyorsan útnak indult az ellenkező irányba

Ám mivel ő a hagyományos lábbal hajtós rollert használja hamar utol értem.

-Ez csalás - kesergett - Nem éri elektromosat használni

-Nem az én hibám, hogy régi módi vagy. Most viszont ha nem akarod hogy a fülednél fogva rángassalak a kamerák előtt a sajtótájékoztatótra akkor jössz.

-Jó rendben, anyuci megyek.

-Mondd el nekem kérlek hogy hogy lehetnék az anyád ha te 21 éves vagy én pedig 20.

-Ez egy szófordulat Izzy. Inkább gyere mert tényleg elkésünk.

-Erről papolok neked már legalább negyed órája.

Gyorsan neki iramodtunk és éppen hogy beestünk a sajtó tájékoztató elejére. Ha egy perccel késöbb indulunk el akkor késünk.

Tiszta izzadtan ültem le a számomra kijelölt helyre és vártam hogy vége legyen az interjúknak. Az egyik pilóta késve érkezett meg, rögtön megfogott a kisugárzása. A szemei gyönyörűek voltak, először mindig egy férfi szemét és haját nézem meg. Az utóbbi elég kócosan, össze vissza állt a feje tetején.

Ez a férfi Charles Leclerc.

Két csapat, egy választás (Befejezett) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang