14

1.1K 37 14
                                    

~Charles szemszöge~

Reggel elég későn keltem fel, akkor is arra hogy fáj a térdem. Nem lepődtem meg rajta hisz tegnap eléggé megerőltettem. Fogtam levettem a szorítót, bekentem a mentolos krémmel amivel szoktam majd vártam. Bekapcsoltam a tv-t valami rajzfilm ment, ismerős volt még gyerek koromból. Kerestem egy filmet majd mikor vége lett, vissza vettem a szorítót majd kimentem a konyhába reggelit készíteni, majd felöltöztem. Miután ezzel is megvoltam átugrottam Sebhez mert Fanni nála aludt. Mikor oda értem már felvolt öltözve és Seb épp a haját fonta, gondolom gyakran csinálja mert ügyes keze van, meg hát két lánya.

Fanni haja ahogy idősödik egyre fehérebb lesz, ennek az okát nem tudom de jól áll neki

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Fanni haja ahogy idősödik egyre fehérebb lesz, ennek az okát nem tudom de jól áll neki.

-Kész is vagyunk. Mehetsz apukádhoz kicsilány.

-Köszi Sebastian. Nagyon szép lett.

-Na te kipihented magad? - kérdezte mellém lépve, ő még pijamában volt ami nála egy rövid nadrág rávarva a felesége és a gyerekei nevével

-Aha, úgy aludtam mint akit leütöttek

-Honnan tudod hogy nem így volt?-kérdezte röhögve

-Haha nagyon vicces. Hülye humorod van remélem tudod.

-Köszönöm a bókot. - mondta még mindig nevetve majd töltött magának egy bögre kávét

-Mi szerintem megyünk, szeretnék még bemenni Elizabethhez és Nathhez.

-Oké, puszilom mindkettejüket.

-Átadom. Gyere kicsim megyünk.

Fanni oda szaladt Sebhez, adott neki egy puszit majd mellém állt. Elköszöntünk majd lementünk a parkolóba és a kocsival a kórház felé vettük az irányt. Bent hamar megtaláltuk a szobát amiben már várt minket Izzy kezében Nathannel.

-Sziasztok. - köszöntünk egyszerre

-Hogy vannak az én kis csillagaim?

-Igazán jól. Ujságold el apucinak hogy ma haza mehetünk és nézhetjük őt versenyezni.

-Tényleg? Ilyen beszédes ma apuci kicsi fia? Gyere ide Fanni te is.

Azzal a kis lány ide futott és felugrott az ágyra.

-Ide ülsz apa ölébe és ketten megfogjuk az öcsit jó?

-Ezaz! Hurrá! Megfoghatom Logant!-a Logan nevet Fanni választotta neki és valószínűleg így fogja szólítani őt

-Vigyázz mert nehéz lehet. Négy kiló a nagyfiú.

-Apa miért ilyen a haja? Olyan mintha az egyik felét befestették volna.

-Nem tudom kicsim, de szerintem aranyos, mint a te nagyon világos hajad. Mindketten különlegesek vagytok nekünk.

*telefon csörgés*

Két csapat, egy választás (Befejezett) Onde histórias criam vida. Descubra agora