3

1.9K 77 12
                                    

Amint kiléptem Charles szobájából siettem a sajátom felé nehogy valaki észre vegye hogy Charlestól jöttem ki, ugyan abban a ruhában ráadásul amiben tegnap elmentem. Már kezdtem örülni hogy senki nem vett észre, léptem volna be a szobámba amikor hátulról Veronika tolt meg és zárta az ajtót.

-Mindent mondj el! - közölte azonnal

-Mi mindent? Most keltem fel.

-Milyen volt Charlessal a tudod...?

-Nem volt semmi, de ezt már Sebastiannak is elmondtuk. Miből gondolja ezt mindenki?

-Daniel mondja ezt mindenkinek.

-Aludtam, azt se tudtam hol vagyok csak reggel jöttem rá mikor felkeltem. Nem volt semmi

-Biztos vagy csak nem emlékszel rá?

-Sztem emlékeznék rá ha Charlessal mi azt csinálnánk. Ez a munkám Veronika, nem úgy vagyok itt mint te. Dolgoznom kell, és történetesen a fiúdat kell felügyelnem. Most viszont mesélj kérlek Fanniról.

Bevonultam a fürdőszobába és gyors lemostam magam vízzel, majd felkaptam a munka ruhám. Közben Veronika neki látott a mesének.

-Mikor Charles 16 volt össze jött egy lánnyal. Ő nem mondta el neki hogy terhes egészen addig amíg Fanni két éves nem lett. Akkor elhozta hozzá. A hozta nem is a megfelelő szó mert konkrétan az ajtó előtt hagyta egy apasági teszttel és a szükséges papírokkal. Egy pici levél volt még ott hogy nem képes ellátni és vigyázzon rá.

-Hűha, ez kemény. Fanni emlékszik az anyjára?

-Nem, de Charles elmondta neki mi a helyzet arra az esetre ha febukkana valamikor a csaj.

-De jó hogy az én életem nem ennyire bonyolult. Aranyos lánynak tűnik, hányéves is?

-Áprilisban lett 6

-Mi megyünk ma a pályára, ha lesz egy kis időd ebédeltünk együtt. Gondolom Charles is hozza Fannit a pályára, szóval hozzájuk is mehetsz.

-Engem nem hiszem hogy beengednének oda - léptem elő teljes Red Bull szerelésben

-Igaz ,Red Bull-os nem mehet be a Ferrarihoz. Viszont velem ehetsz, ha lesz időd rá.

-Ha Max nem szökik meg előlem igen lesz, megyek megkérem hogy lehetőleg ne késsen el a délutáni interjúról és akkor van szabad egy órám.

-Majd én szólok neki. Úgyis együtt reggelizünk.

-Menj csak akkor majd a pályán találkozunk. Itt a számom - firkantottam egy kicsi papír fecnire a telefonszámom

-Köszi, majd hívlak. - el rakta a papírt majd elment.

Felpakoltam a hátizsákomba mindent ami kellhet (ez olyan egy órába tellett) majd kopogtam Charles ajtaján mert rájöttem hogy ott hagytam a telefonom.

-Igen? - nyitott ajtót, nem volt rajta póló de legalább nadrágot szándékozott felvenni

-Itt hagytam a telefonom reggel. Oda tudnád adni kérlek?

-Aha persze, tessék, megyek veled Maxhoz, ott van Fanni. - megfogta belépőjét és napszemüvegét majd bezárta az ajtót

-Pólót nem akarsz felvenni?

-Nem. Belgiumban vagyunk és meg lehet dögleni olyan meleg van. Azon csodálkozom hogy rajtad van felső

-Charles Leclerc, talán kíváncsi lennél mi van alatta? Hát nem fogod megtudni. Na induljunk.

-Jó induljunk, a hercegnőm már biztos vár rám

-Valószínűleg így van.

Elmentünk ahhoz a szobához ahol Max és Veronika van elszállásolva. Kopogtunk, majd miután jelezték hogy szabad a pálya, bementünk. Azonnal megakadt a szemem a hollandon ahogy Fanni hajával bajlódik. Az egyik fele már szépen be van fonva a másikkal szenved jelenleg.

Végül így nézett ki a kicsi Leclerc

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Végül így nézett ki a kicsi Leclerc. A haját imádom. Nem tudom miért ilyen világos egy részen, de nagyon bejön az hogy már szinte fehér.

-Sziasztok. - köszöntünk egyszerre Charlesal

-Jó reggelt. Mindjárt kész a hercegnő - mondta Max amikor megigazította Fanni haját

-Nézd apa! Max szívét font a hajamba, annyira menő! - lelkendezett

-Nagyon szép kicsim. Gyere, apunak dolgoznia kell.

-Apa. Lehetne hogy Max és Veronika mellől nézlek? Gondolom ott lesz Izzy is mert Maxal dolgozik. Légysziii.

-Ha ezt szeretnéd legyen így. Vera megtennéd hogy figyelsz rá?

-Persze. Remekül el leszünk.

-Viszont nekem most tényleg sietnem kell úgyhogy majd találkozunk ebédnél.

-Várj apuci! - a kislány megfogta Charles kezét és lehúzta. Puszit adott arcára majd hagyta elmenni

Egész végig őt néztem. Ahogy izmai megfeszültek, és szeme villogott. Érzek valamit talán iránta? Gondolat menetemből Max rángatott ki.

-Na? Megyünk? - kérdezte türelmetlenül

-Talán felöltöznöd nem ártana. Miért nem vesz fel itt egy pilóta se pólót?!

-Nyugi már. Veszek fel pólót, meg egy nadrágot is. Veronika meg is ölne ha így mennék ki az utcára. - súgta oda az utolsó mondatot

-Hidd el, én is kitekerném a nyakad ha  a barátnőd lennék és ilyet csinálnál - sutottgtam én is

Gyorsan felvett egy rövid nadrágot és egy altélát majd mind a négyen elindultunk a pályára. Én hátul ültem Fannival aki egész úton az ablakon nézett kifelé. A haja olyan világos, az apja haja ében fekete, nem tudom mi miatt lett neki ennyire világos.

-Nagyon szép a hajad. - mondtam neki mire megfordult

-Köszi. Apu szerint azért ennyire világos mert neki is szőke haja volt gyerekként. A szüleimnek sötét fekete hajuk van. Ezért fura hogy nekem ilyen világos. Tetszik a fonat amit a kereszt apu csinált?

-Igen nagyon szép, jól áll neked.

-Max, Izzy is velünk lesz a boxban mint Mateo volt?

-Igen, meg is érkeztünk. Kiszállás hercegnőim - nevetett Max Veronikára és Fannira célozva

Ezek után mi Maxal elmentünk egy interjúra a holland lapoknak. Mikor vissza mentünk akkor Vero egyedül volt ott.

-Szia szerelmem. Hol van a kicsi lány?

-Azt mondta megkeres téged. Azt hittem veled van.

-Nálunk nem járt. Nem is láttuk reggel óta.

-Akkor hova tűnt? - kérdéztem aggódva

-Vee szólj a többieknek hogy segítsenek keresni, haehet Charles ne tudjon róla hogy elhagytam. - fordult Max komoly arccal barátnője felé

-Rendben. - azzal elsietett

-Te menj, mert kezdődik az eddzés, én segítek keresni. A mobilomon elérsz.

Azzal útnak indultam a padockban hogy meg keressem a kicsit.

Két csapat, egy választás (Befejezett) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora