Решихме докато сме тук да не спим до късно, за да може да отидем на максимално много места. В 7 часа бяхме на линия и готови да излезнем.
" Ще закусваме ли? " Попита ме Джейсън.
" Аз не съм гладна, но пък ми се пие кафе. "
" Трябва да започнеш да се храниш повече. Вчера на вечеря едва изяде две парчета пица. Само пиеш! "
" Виж трябва да пазя форма, а и за какво да се тъпча като не съм гладна. И само да си казал нещо за моята пиячка! " Казах, а той въздъхна.Излезнахме навън. Беше рано сутринта около празниците, но все пак имаше доста хора по улиците, които бързаха за работа. Според навигацията имаше кафе съвсем наблизо до нашият хотел. Влезнахме вътре и си взехме кафе.
" Тук ли ще седнем или ще отидем някъде другаде? " Попита ме той, докато чакахме на опашката.
" Аз ти предлагам да отидем в Сентрал Парк. "
" Ооо супер! " Каза.Навлизахме в парка. Беше точно като по филмите! Имаше доста зеленина и детски площадки. Нямаше много, даже почти никакви хора, тъй като беше още рано, а и беше делничен ден. Седнахме на една пейка и се говорихме.
" Днес трябва да отидем на Статуята на свободата и от там през Бруклин Бридж, и после в Зоопарка, защото е един от най големите и има много животни. " Казах.
" Добре. Аз съм съгласен. А вмести ли в графикът ни и срещата с най добрият ми приятел и Лия? "
" Да. За утре вечер! Става ли? "
" Супер е! Сега ще им се обадя! " Каза и взе телефона си. Отдръпна се настрани и аз останах сама.
Както си седях и някой седна до мен.
" Госпожице Смит, каква случайна среща? " Каза момчета. Нейтън!
" Ооо Нейт! " Казах и го прегърнах. Леле колко хора виждахме тук! Та ние в Ел Ей не виждахме толкова!
" Мади! Какво правиш тук? "
" Дойдохме с Джейсън тук за Нова Година. Ами ти? "
" Дойдох при един приятел за празниците. "
" Колко ми липсваше! "
" И ти на мен! А ти къде избяга от семейното събиране? И защо си Джейсън тук? "
" Дълга история! Защото това му беше коледния подарък от мен и така."
" Ами Айзък? Той тук ли е? "
" С Айзък всичко свърши още тогава! "
" Задник! Още от тогава не го харесах!"
" Нейтън? " Дойде и Джейсън.
" Здрасти! "
" Мади, имам чувството, че тук виждаме повече хора отколкото в Лос Анджелис. " Каза Джейсън.
" Нали! "
" Ами ти какво правиш тук? " Попита Джейсън.
" На гости съм на приятел. "
" Супер! "
" Може някоя вечер да излезнем на вечеря? " Предложи Нейт.
" Ами не знам. Ние сме дошли тук за да... " Започнах, но Джейсън ме прекъсна.
" Разбира се! Някоя вечер ще се видим! " Каза Джейсън.
" Супер! Ще се разберем! А сега трябва да тръгвам. " Каза Нейт и тръгна.
" Нали щяхме да сме си само двамата?" Попитах. " Е освен с приятелят ти и братовчедка ти. "
" Е да, но са само две вечери. А и с повече хора е по забавно. "
" Добре. Ти си шефа! "
" Но на Нова Година заедно. Без никой друг! "
" Аз не мисля, че ще сме сами, защото ще има доста хора на площада и изпълнители и... "
" Да, знаех за това. Просто само двамата ще сме! Без никой близък! Само ние! "
" Добре. "
" Е да тръгваме? " Попита, а аз само кимнах.
BẠN ĐANG ĐỌC
Sister's Boyfriend | Гаджето На Сестра Ми
Lãng mạn" Аз съм Джейсън и съм... " " Да, знам. Гаджето на Ребека. " " Не разбрах името ти? " " Мади. " ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Така започна една история. Той обичаше нея повече от сестра ѝ. Бяха неразделни. Като брат и сестра. Това са Маделин и Джейсън. Маде...