От няколко дни тече трескава подготовка за пътуването ни до Ню Йорк. Джейсън от няколко дни живее у нас и си донесе почти всички дрехи, които са навсякъде в стаята. След партито за рождения му ден и онази случка вече не беше толкова неловко между нас. Но аз все пак не преставах да мисля за тогава. Както и да е! От няколко дни насам постоянно говоря по телефона, за да знам, че всичко ще е наред, когато отидем.
" Да, точно така! Благодаря Ви! " Приключи един от поредните ми разговори.
" Всичко е наред, нали? " Попита Джейсън, който се лежеше на леглото ми и ядеше.
" Не знам! Дано да. Трябва още толкова работа да свърша. Да оправя багажа, да си оправя стаята, да звънна в хотела и... "
" Ей, ей! Успокой се! Всичко ще е наред! "
" Дано! "
" Добре да преговорим плана за утре. "
" Значи, полетът ни е в четири, което означава, че три трябва да сме на летището и ще станем в два. Полетът е около 3, 4 часа. След това отиваме в хотела и се настаняваме. Ще преценим дали да се разхождаме или ще спим. "
" Точно така! А сега е време да си оправиш багажа! А аз излизам! " Каза и ме целуна по челото. Ох, толкова е сладък и мил!
" Къде отиваш? "
" Брат ми е в града и ще излезем да хапнем някъде и да се видим. "
" Добре тогава. Много поздрави! "
" Да,да ей сега ще предам. " Каза и затвори вратата.
Джейсън
Трябваше да се виждам с брат ми в една пицария. Бях с мотора и стигнах доста по бързо от очакваното. Видях го вътре да си играе на телефона. Щом влязох той веднага ме забеляза и стана. Прегърна ме и седнахме.
" Разбрах, че утре заминаваш за Ню Йорк. " Каза той.
" Да. Ще съм там до 2 януари. "
" Супер! Сам ли ще ходиш? "
" Не, с приятелка. "
" Ууу, приятелка! Да не е Ребека? Не я видях на партито онзи ден. "
" С Ребека всичко свърши, ясно? "
" Какво се случи? "
" Дълга история. Просто връзката ни приключи. "
" Жалко! И коя е твоята ' тайнствена ' приятелка, с която ще ходиш? "
" Толкова ли е важно да знаеш? "
" Ами да. "
" Мади. Доволен? "
" Онова сладкото момиче, сестрата на Ребека? "
" Да. "
" Наистина е много секси! Ще ме уредиш ли с нея? "
" Не, никога. "
" Защо? Да не я харесваш? "
" Не ставай смешен! Тя ми е като сестра. "
" Значи няма проблеми да ме уредиш?"
"Мейсън, не я докосвай, ясно? "
" Ох, колко си загрижен! Ти май наистина си хлътнал по нея. "
" Харесвам я, но като приятел. " Излъгах. Исках да сме нещо повече от приятели.
" Щом казваш! Но ви видях да се целувате? "
" Беше заради едно тъпо предизвикателство. "
" И май ти хареса, а? "
" Не беше зле, но пак казвам Мади ми е просто приятел и... не я докосвай, ясно? " Пак излъгах. Беше невероятно!
" Може би. "
" Мейсън! "
" Добре, добре. "
" Иначе как са нашите? Сещат ли се отвреме навреме за втория си син или не? "
" Те са добре и не спират да мислят за теб. Липсваш им! Дори не говориш с тях по телефона. Обади ли им се за Коледа? "
" Не. "
" Джейсън! "
" Казах, че не желая да разговарям с тях по никакви теми. Не уважиха решението ми и аз няма повече какво да кажа. "
" Това е минало! Стига. "
" Добре, че бях разумен и сега правя, което искам, а не като теб да съм в някакво тъпо частно училище. "
" Те щяха да го направят за твое добро!"
" Щяха да направят добро, ако уважиха желанието ми и да останат тук с мен. "
" Невъзможен си! "
" Да, знам. " Прихващам от Мади. " Хайде ела отиваме у Маделин за малко, за да взема едни неща и после те оставям в хотела. Окей? "
" Окей. " Каза и се качихме на мотора.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sister's Boyfriend | Гаджето На Сестра Ми
Romantizm" Аз съм Джейсън и съм... " " Да, знам. Гаджето на Ребека. " " Не разбрах името ти? " " Мади. " ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Така започна една история. Той обичаше нея повече от сестра ѝ. Бяха неразделни. Като брат и сестра. Това са Маделин и Джейсън. Маде...