O sadece koruyucu bir aileye sahipti. Fakat düşman klan üyeleri tarafından koruyucu ailesini de kaybetmişti. Bu saatten sonra ona ne bakabilecek birisi ne kalacak yeri vardı bu küçük kızın.
Bizim görevimiz bu kıza yeni bir koruyucu aile bulmaktı fakat kimse bu zavallı kızı kabul etmiyordu. Herkes bilim insanlarından çekiniyordu. Bilim insanları yaptıkları deney sonucu Eva'yı Dünya'ya getirmişti. Fakat Eva onların beklentilerini karşılamamıştı ve kusurlu doğmuştu. Başarısız kabul edilen bu kızı bir koruyucu aileye verip hiç var olmamış gibi hayatlarına devam etmişlerdi. Ondan çabuk sıkılmışlardı.
Daha çok ufaktı. O normal insanlara çok benziyordu. Henüz dokuz yaşındaydı. Beyaz tenli, su yeşili hafif çekik gözlere sahip çok güzel bir kızdı.
Uzaktan Eva'yı izliyordum. Yavaşça paltosunu giyindi ve dışarıya adımını attı. Son günleriydi ve o son günlerini mezarlıkta koruyucu ailesi ile geçirmek istiyordu.
Koruyucu ailesi öldükten sonra çok fazla konuşmamaya başlamıştı. Dışlandığının farkındaydı. İnsanlar Eva'dan korkuyordu, ona insan gözüyle pek fazla bakan yoktu. Oldukça yalnız olmalıydı, elimizi hızlı tutmalıydık.
Bir haftalık uğraşın sonucu bir hiçti. Kimse onu istemiyordu. Kabullenmek istemiyorlardı Eva'yı. Eğer koruyucu bir aile bulamazsak Eva'yı yetimhaneye göndereceklerdi. Bu istediğim son şeydi. Ben yetimhanede büyüdüğüm için oradan nefret ediyordum. Ben bunları düşünürken Jess'in bana seslendiğini duydum.
"Patrick sana bir iyi bir kötü haberim var hangisinden başlamak istersin"dedi ve küçük bir kahkaha patlattı.
"İyi haberi söyle kötü haber sonsuza kadar bekleyebilir Jess"dedim ve gözlerimi devirdim.
"O zaman ikisini birden söyleyeceğim Han Melek Klanında kademeli öğrencilere eğitilmek üzere küçük yaştaki öğrencileri veriyorlarmış, orayı yaşadığın yerlerden dolayı sevmiyorsun sadece fakat bu bizim için büyük bir fırsat"dedi Jess
"Aklından bile geçirme Jess, orada yaşadığımız olayları hatırlıyorsun Eva'nın başına da aynı şeyler gelecek orada yetiştirilme fikri kulağıma hiç hoş gelmedi. Üstelik Eva daha çok ufak oraya göre de çok masum"dedi Patrick.
"Hey Hey orada dur Patrick. ben bu bilgiye ulaşmak için ne kadar zorlandım haberin var mı ? Hemen kestirip atamazsın. Hem eğitilmek üzere olan tüm öğrenciler o yaşta, tek masum olanı Eva olarak görme ona bu kadar fazla da bağlanma gittikçe sinirlerimi bozuyorsun. Sen biliyorsun madem o zaman yetimhaneye yolla. Karar senin eğer Han Melek klanını tercih edeceksen yarın sizi bekliyor olacaklar"dedi ve odayı terk etti Jess.
Jess'in dedikleri aklına yetimhane fikrinden daha çok yatmıştı. Yarın son bir kez daha çabalayıp Eva'ya koruyucu aile bulmaya çalışacaktı. Eğer bulamazsa Eva'yı yeni evine teslim edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEK
Novela Juvenil"Daha çok küçüktü. Onu izlediğimden habersizdi. Kahin hiç yanılmazdı fakat bu sefer yanılmış olmalıydı. Benim gelecekte bu kıza aşık olmam imkansız. Her ne kadar hızlı büyüyor olsa bile bu kız benden çok küçük." Diye isyan ediyordu gelecekte her bir...