Uğraşlarımın sonuçları yine kocaman bir hiçti. Kimse Eva'yı istemiyordu. kimse evine almak istemediğini onun daha ne olduğunun belli olmadığını dile getiriyordu herkes. Fakat onun bizden bir farkı yoktu.
En iyi seçenek olan olan Han Melek klanı ile görüşmekti. Düşünceleri bir kenara bırakıp Eva'ya seslendim. " Yeni evine gidiyoruz fazla eşya alma yanına"dedim.
Yarım saat sonra Eva merdivenlerden aşağı bir sırt çantası ile indi. Diz çöküp Eva ile boylarımızı eşitledim ve dedim ki "Eva yalnız değilsin asla da olmayacaksın sana bir telefon numaramı vereceğim zor zamanında, sıkıştığında, birisi sana kötü davrandığında beni arayacaksın. Senden tek isteğim kimsenin sana kötü davranmasına izin verme."
Eva boynuma sarılıp" Her şey için teşekkür ederim Patrick. Benim için çok çabaladın, size fazla zorluk çıkardım. Bunlar için de özür dilerim" dedi Eva.
Patrick gülerek fakat biraz da azarlayarak Eva'ya öyle bir şey olmadığını her şeyi kendi isteği ile yaptığını bir daha bu tarz cümleler kurmamasını istedi. Daha sonra ise paltolarını giydiler ve Eva'yı yeni evine götürmeye yola çıktılar.
EVA'DAN
Uzaklaşıyordum yaşadığım yerden. Gözlerimin önüne koruyucu ailemin benim yüzümden öldüğü geldi. Bu aralar az konuşmamın sebebi tuttuğum yas ve çaresizliğin beni ittiği düşüncelerimdi. Peşimde olan birileri vardı ve amaçları kesinlikle iyi şeyler değildi. Patrick'ten ayrılmakta beni bir nebze üzmüştü iyi bir insandı ve bana diğerleri gibi davranmıyordu fakat Jess için bu düşüncelerim tam tersiydi. Bana diğer insanlar gibi davranıyordu,benden hep denek diye bahsediyordu. Onu hiç sevmemiştim.
Ben bunları düşünürken çoktan Han Melek Klanının bulunduğu kaleye gelmiştik. Dışarıdan bakıldığında çok kasvetli ve sıkıcı bir yer gibi duruyordu.
Buranın sadece beton yığını olduğunu düşünürken içeri girmem ile tüm fikirlerim de değişmişti. Burada o kadar çok yeşillik vardı ki sanki bir ormanı barındırıyordu. Ağaçların arasında taştan bir yol ve yolun diğer ucuna bağlayan taştan bir köprü vardı önümde. Eski yaşadığım yer aklıma geldiği zaman ister istemez kıyaslamıştım. Orası çorak bir toprakken burası cenneti anımsatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEK
Teen Fiction"Daha çok küçüktü. Onu izlediğimden habersizdi. Kahin hiç yanılmazdı fakat bu sefer yanılmış olmalıydı. Benim gelecekte bu kıza aşık olmam imkansız. Her ne kadar hızlı büyüyor olsa bile bu kız benden çok küçük." Diye isyan ediyordu gelecekte her bir...