Odasını toplamayı sevmezdi Jack. En son ne zaman topladığını bile hatırlamıyordu, işlerimi bitirdikten sonra bu odayı toplamalıyım diye düşündü Jack ve hemen arkasından vazgeçti. İşlerimi sonra bitiririm derhal odamı toplamalıyım.
Eva bir kaç temizlik malzemesi buldu ve odasını temizlemeye başlamıştı. Çok yorgu direkt uyumak istiyordu fakat fazla tozluydu burası. Ciğerlerinde sorun vardı ve tozlu ortamlar onu rahatsız ediyordu. Sesli bir şekilde ofladı ve temizliğe devam etti. Odası fazla büyüktü, Eva yalnızlıktan korkardı ve bu koca odada kendini çok daha fazla yalnız hissetti. Hava kararmaya başlamıştı. Acıkmıştı ama aşağı inip yemek yemeye çekiniyordu, bu yüzden direkt uyumaya çalışacaktı.
JACK'TEN
Eva odasına çekildiğinden beri etrafı toparlıyordu. Bu kızda değişik bir şey vardı. Çevresinde bir sürü denek vardı onun gibi fakat hiç birisi böyle değildi. Eva onlara göre daha olgun davranıyordu, yada ona öyle gelmişti. Patrick'ten dolayı hala kızgındı ve Eva'ya kötü davranmak istiyordu , onu buraya geldiğine pişman etmek istiyordu. Brandon onu zorlamıştı, zorlamak ne kelime beni tehdit etmişti resmen Eva'ya eğitim vermek ve ona bebek bakıcılığı yapmak için. Bu kıza tabi ki eğitim vermeyecektim. Brandon en kısa zamanda ona farklı birinin eğitimi altına verecekti. Kimseyi bulamazsa eğer zorlu iki yıl bizi bekliyor olacaktı.
İlk gününden sesimi çıkartmamıştım ama sonraki günlerin Eva için zor geçeceğini düşünüyordum. Ben bunları düşünürken uyuya kalmıştım. Saat gecenin üçüydü. Geri uyuyamayınca salona inip film izlemeye karar vermiştim. Odadan çıktığım zaman Eva'nın odasının ışığını açık görmüştüm. Sanırım uyuyamamıştı. Yavaşça aşağı inip filmimi açıp biramı yanıma alıp izlemeye başlamıştım.
EVA'DAN
İlk defa tek kalıyordum, Koruyucu ailem ile yaşarken ablam ile kalıyordum.Korkmuştum, sanki her an her yerden birisi çıkabilecek gibi hissediyordum. Hiç uyuyamamıştım. Işığı açıp hava aydınlanana kadar uyanık kalmaya karar vermiştim. Hava aydınlanınca aşağı inip kahvaltı hazırlamak ve beni evine aldığı için teşekkür etmek istiyordum Jack'e. Mevsim kış olduğundan dolayı hava geç aydınlanmıştı.
Zaman kaybetmeden aşağı inmeye başlamıştım, iner inmez Jack'in koltukta uyuya kaldığını ve buranın soğuk olduğunu fark etmiştim. Odama çıkıp yorganımı getirdim ve Jack'in üstünü örttüm. Çok acıkmıştım. Bu yüzden hemen mutfağa geçip dolabı açtım.
Dolaba bakarak ne yapabileceğimi düşünüyordum. Ablamla hep kahvaltı hazırlardık bu yüzden çok olmasa da bir şeyler hazırlamayı biliyordum. Dolaptan malzemeleri çıkartıp krep yapmaya başladım. Domates ve salatalıkları ince ince kesip küçük kaselere koyarak masaya yerleştirdim. Dolapta pek fazla kahvaltılık malzemeler yoktu, olanları çıkarttım ve onları da masaya yerleştirdim. Krepler olduğu zaman kahvenin yerini aramaya başladım. Bulduğumda ikimize de kahve yaptım.
Son olarak onları da yerleştirdiğimde Jack'i uyandırmaya gittim. Ona seslendim ve uyanmadı. Kolundan biraz sarsarak uyandırmayı deneyeceğim sırada hızlı ve sert bir hareketle beni altına aldı ve boğazımı sıkmaya başladı. Gözlerini yaşadığım şok ile olabildiğince açmıştım. Jack ne yaptığını fark edip boğazımı sıkmayı bırakıp üstümden indi. Evde tek yaşamadığını unutmuştu ve onu başka birisi sanmıştı. " Sakın bana bir daha dokunma" Dedi Jack sinirli bir şekilde fakat sinirli değildi, karşısında Eva'yı gördüğü için kendini kötü hissetmişti.
"Ben" dedi ve sustu. " Sadece kahvaltı hazırlamıştım. Seslendim ama duymadın özür dilerim jack" dedi arkasını döndü ve koşar adımlar ile merdivenleri çıkmaya başladı. Jack mutfağa doğru gitti ve özenle hazırlanmış bir masa ile karşılaştı.
Kendini daha da kötü hissetmişti. Kendisinin yaptığı hataya karşılık Eva özür dilemişti. Bu daha çok canını sıkmıştı. Ona böyle davranmak istiyordu ama hoşuna gitmiyordu, o daha ufak bir kız çocuğuydu ne olursa olsun. Kahvelere baktığı zaman soğuduğunu fark etti. Kahveleri yeniden yapıp Eva'yı çağırmaya gidecekti.
Jack kahveleri yeniden yaptı ve Eva'nın odasının önüne geldi. Derin bir nefes aldı ve kapıyı çaldı. Eva kapıyı açtı. Eva ile göz göze gelmek için kafasını eğmek zorunda kalmıştı. Gözleri kızarmıştı.
"Kahveler soğumuştu yenisini yaptım gelmeyecek misin?"
"Sen ye yemeğini"dedi ve kapıyı kapatacakken son anda ayağımı araya koydum ve kapıyı açtım.
"Sen olduğunu bilmiyordum.Bana dokunanın başkası olduğunu sandım, bilerek yapmadım. Kahvelerimiz soğumadan aşağı gel seni bekliyorum"dedim ve aşağı indim masaya geçtim. bir kaç dakika geçmeden Eva'da gelmişti ve masaya oturmuştu. Ne ben konuşuyordum ne de Eva. Sessizce yemeğimizi yiyorduk. Sessizliği bozmak için "Eva her zaman bu kadar sessiz misin ? Bana kendinden bahset"Dedim ve gözlerinin içine baktım.Ağzındaki lokmayı bitirip
" Normalde çok konuşan birisiyim fakat seni henüz tanımıyorum ve senden çekiniyorum. Kendimden bahsedecek olursak. Dört yaşında istedikleri gibi olmadığım için kusurlu olarak kabul edildiğim için koruyucu aileye verildim. Bu yaşıma kadar da mutlu mesut onlarla yaşadım. Fakat ailem benim yüzümden katledildi. Sebebini bilmediğim bir şekilde beni isteyen bir topluluk var. Büyük ihtimalle beni buldukları an öldürecekler. Patrick'te beni buraya yerleştirdi. " Duraksadı ve
" Tek umudum sensin. Sende bir deneksin ve bilinen en güçlü kişilerden birisisin. Seni tanımıyorum ama nedensiz bir şekilde sana güveniyorum" dedi ve kafasını yere eğdi.
"Beni tanımıyorsun yerinde olsam bana güvenmezdim" dedim ve masadan kalktım. Böyle demiş olmama rağmen bana güvenmesi hoşuma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEK
Teen Fiction"Daha çok küçüktü. Onu izlediğimden habersizdi. Kahin hiç yanılmazdı fakat bu sefer yanılmış olmalıydı. Benim gelecekte bu kıza aşık olmam imkansız. Her ne kadar hızlı büyüyor olsa bile bu kız benden çok küçük." Diye isyan ediyordu gelecekte her bir...