BÖLÜM 4

66 5 0
                                    

      Etrafı incelerken camın arkasında beni izleyen Jack'i ve arkadaşlarını görmüştüm. Diğer tarafta ise Patrick'i. Bana biraz dayanmam gerektiğini bağırıyordu. Sanırım birazcık canım acıyacaktı.

 EVA'DAN

Bana bazı makineleri bağladılar, hayati değerlerimi ölçmekle başlamışlardı. Daha sonra ise vücuduma yeşil bir sıvı enjekte etmeye başladılar buz gibiydi. İlk başta vücudumu rahatlatmıştı, o kadar çok uykum gelmişti ki..

Bir anda cihazdan gelen kalp atış seslerimin hızlanmasıyla canım yanmaya başlaması bir olmuştu. Kıvranmaya başlamıştım. Sanki odada rüzgar varmış gibi saçlarım havalanıyordu. Acıdan gözlerimden yaşlar gelmeye başlamıştı, kesik kesik nefes almaya başlamıştım. Vücuduma bu sefer farklı bir sıvı enjekte ettiler. Rahatlamanın etkisi ile gözlerimi kapatmıştım.

PATRİCK'TEN

   Eva'nın yatan hareketsiz bedenine bakıyordum. Daha sadece bir dozda nasıl vücudu bu kadar tepki verebilirdi. Bu kadar hassas olabileceğini tahmin etmemiştim. Tek bir doz daha verilse büyük ihtimalle hayatta olmayacaktı. Uyuyan bedenine tekrar bakarken Patrick'i yönetim kurulundan eski dostu çağırmıştı. Odaya yavaşça girdi ve Eski dostu Brandon ile selamlaştı. Brandon'un elinde Eva'nın belgeleri vardı ve konuşmaya başladı .

" Diret konuya gireceğim Eva'nın refleksleri normal bir insana göre üst düzeyde, O bir kalkan baya güçlü bir kalkan. Nadir bulunur böylesi biliyorsun. Bunlar iyi tarafları. Kötü tarafları daha ağır basıyor. Eva normal insanlardan daha zeki. Acıya karşı hassasiyeti çok fazla onun için alabileceği en ufak hasar ölümle sonuçlanabilir. Onun dışında ciğerlerinde fazla önemli olmayan bir sıkıntı var doğuştan gelen bir şey bu. Diğer konuya geçmek istiyorum.

  Onun denek olduğunu göz önünde bulundurursak Bilim insanları onu bu sebeplerden ötürü dışlamışlar, onların istediği tamamen kusursuz bir silah. Bu kız savaşamaz, Bildiğin üzere bizim üzerinde çalıştığımız denekler var,onlardan biraz farklı. Fakat beş yıl sonra yirmili yaşlara gelecek ve insan formu daha fazla büyümeyecek. 

 Bu açıdan Bizim deneklerden farklı onu yakından gözlemleyip incelemek isteriz. Jack'i tanıyorsun. Onunda bir denek olduğunu biliyorsun bizim gözdemiz, tamamen kusursuz, eğer Eva burada kalacaksa onun yanına vereceğiz . Onu en iyi koruyabilecek, en iyi anlayacak ve eğitebilecek kişilerden birisi. Siz gelmeden önce onun ile konuşmuştum bunu kabul ettirmek biraz zor oldu ama başardım." Dediği anda odaya Jack girmişti. Patrick'in konuşma fırsatı bile olmamıştı.

"Brandon biliyorum kabul ettim ama bu herif ile bir bağlantısı olduğunu bilmiyordum, Eva'yı istemiyorum"Dedi Jack sakin ve ciddi bir ses tonu ile.

"Jack zamanında tatsız şeyler yaşadık biliyorum ama bunu Evayı karıştırma. Onun ile bir bağım yok sadece ona güvenli bir yer bulmaktı benim görevim" Dedi Patrick.

Kısa bir sessizlik oldu " Brandon ben gidiyorum Eva sizlere emanet ona iyi bakacağınızdan şüphem yok" Dedi, Brandon ile vedalaşıp odadan çıktı.

Odadan çıkması ile Eva ile karşılaştı, kendine gelmişti. Evayı alıp bahçeye çıkardı. Bir sessizlik oldu Eva onun gideceğini biliyordu .

" Eva benim görevim buraya kadardı, benim gitmem gerekiyor. Kendiye iyi bak. Sana verdiği telefon numarasından bana istediğin zaman ulaşabilirsin, hiç çekinme. Senin yanındayım" Dedi ve Eva'ya sarıldı.

"Her şey için teşekkür ederim Patrick. Sen olmasan büyük ihtimal ile ben şuanda yetimhanede olurdum." Dedi ve arkasından sorusunu yöneltti. 

" Bir daha seni görmeyecek miyim Patrick?"

" Eğer benimle görüşmek istersen seni sık sık ziyarete gelirim" Dedi ve gülümsedi . Bu küçük kız kalbini ısıtıyordu. 

Patrick ve Eva konuşurken yanlarına Jack gelmişti. Daha tam anlamıyla vedalaşmamışlardı bile. Tam Patrick Eva'nın alnını masum bir şekilde öpecekti ki Jack Eva'nın kolundan tutup arkasına aldı. 

"Eğer vedalaşmanız bittiyse eve gitmemiz gerekiyor Eva" dedi cevabı beklemeden Eva'yı oradan uzaklaştırmıştı. Patrick sadece arkalarından bakakalmıştı.




DENEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin