"Eğer vedalaşmanız bittiyse eve gitmemiz gerekiyor Eva" dedi cevabı beklemeden Eva'yı oradan uzaklaştırmıştı. Patrick sadece arkalarından bakakalmıştı.
EVA'DAN
Jack önden ben ise hemen gerisinden yürüyordum. Kaleden çıkmamıştık fakat yarım saattir yürüyorduk. Sonunda minik sevimli evlerin bulunduğu kısma gelmiştik. Jack bir evin önünde durmuş ve cebinden anahtar çıkarmıştı. Kapıyı açtıktan sonra yavaşça içeri girdi ve kapıda içeri girmemi bekledi. İçeri girdiğinde " Ufaklık yeni yaşayacağın yer burası, önce gel de sana evi gezdireyim. Bu sırada sana bu evin kurallarından bahsedeceğim" Dedi ve alt kattan evi bana göstermeye başladı.
" Burası salon birinci kural sık sık arkadaşlarım gelir ve burada vakit geçiririz, arkadaşlarım geldiğinde odandan çıkmayacaksın. " Burası mutfak, burası için bir kuralım yok istediğin gibi gir ve çık. Sadece dolaptaki alkol içeren şeylere dokunma, hatta yaklaşma. son olarak bulaşıklar sende, madem benimle kalıyorsun bazı şeylerin sorumluluğunu almalısın o kadar da ufak değilsin." dedi ve yürümeye devam etti.
Hala sessizliğimi koruyordum, iki kişiydik ne kadar bulaşık çıkabilirdi ki, üstelik beni eğitecek ve sorumluluklarımı üstlenecekti. Bu yüzden bunu sorun etmemiştim.
"Burası misafir odası fakat buraya arkadaşlarını getirmeyi bile düşünme burada yaşasan bile burası benim evim. Yan taraf lavabo"Merdivenlerden çıkmaya başladı dar bir koridoru vardı.
Koridorda karşılıklı iki oda ve koridorun sonunda cam bir kapı vardı terasa açılıyordu belli. Uzaktan bile güzel gözüküyordu. Sol odanın kapısını açtı ve" Burası senin odan, uzun zamandır temizlenmiyor. Geçici bir süre idare et temizlemeleri için birilerini çağıracağım." Dedi ve tekrar merdivenlere yöneldi. Bana daha kaba davranacağını düşünmüştüm fakat şimdilik bir sıkıntı yoktu.
" Senin odanı da görebilir miyim ?" dedim. Jack'in odasının kapısı bile farklıydı merak etmiştim, sessizliğimi daha fazla koruyamamış sazan gibi atlamıştım.
"Arkasını döndü ve " hayır orası yasak oda oraya giremezsin, orası benim özel alanım" derken tuttuğum kapı kulpunu indirip kafamı ona çevirmiştim.
" sadece bir kere daha girmeyeceğim"
" Sadece bir kere" dedi ve yanıma geldi, odaya girmemi bekledi. Onun odası benim odamdan biraz daha büyüktü. Ferahtı ama çok dağınıktı. Ayağına bir şey değmişti . Eğilip almıştım.
Alay ederek ve biraz da gülerek " koruyucu ailemdeki erkek kardeşimin de böyle iç çamaşırları vardı onunla hep dalga geçerdim" dediği anda Jack bir panikle kırmızı iç çamaşırını Eva'nın elinden aldı ve arkasına sakladı. Jack kızmıştı belli.
"Benimle bu şekilde konuşamazsın bu da diğer kural. Haddin olmayan şeylere de yorum yapma sürekli yaptığın gibi sus"dedi Jack.Kendine kızıyordu. Onu bu odaya soktuğu için değil. Onu bu dağınık odaya soktuğu için. Eva'nın göremeyeceği bir anda alnına vurmuş ve gece lambasının üstündeki iç çamaşırını saklamaya çalışmıştı.
Odasını toplamayı sevmezdi Jack. En son ne zaman topladığını bile hatırlamıyordu, işlerimi bitirdikten sonra bu odayı toplamalıyım diye düşündü Jack ve hemen arkasından vazgeçti. İşlerimi sonra bitiririm derhal odamı toplamalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEK
Novela Juvenil"Daha çok küçüktü. Onu izlediğimden habersizdi. Kahin hiç yanılmazdı fakat bu sefer yanılmış olmalıydı. Benim gelecekte bu kıza aşık olmam imkansız. Her ne kadar hızlı büyüyor olsa bile bu kız benden çok küçük." Diye isyan ediyordu gelecekte her bir...