|I|

7.4K 174 66
                                    


    Lizałem się z nią i co? I wracam wkurwiony do domu. Od razu kurwa najdroższa restauracja w mieście i chuj wie jeszcze co, może wino za parę tysięcy? Większość chyba wyznaje zasadę 'jesteś bogaty to mnie zabieraj i płać' ta, płać i płacz.
Jakbym zabierał na takie przyjemności każda taką laske to znowu musiałbym beaty kraść i nie wiadomo jeszcze co. Skarpetki ze sklepów kurwa. Już to widzę: '' ReTo - złodziej beat'ów i skarpetek,,

- Znowu dostałeś kosza? - śmieje się Grucha. Wszyscy podchodzimy z dystansem do moich poszukiwań wielkiej miłości.
- Kolejna raczej wsadzała rączki tam gdzie nie powinna - odpowiada Adrian.
- Taaaa... Do mojego portfela - podsumowuje.

Rzucam rzeczy w kąt i biorę się za przeglądanie profili randkowych.
Ta za brzydki ryj.
Gruba. 200 kg przy 1,50m wzrostu.
Nawet fajna z ryja. Tak.
Za chuda.
Opis żenada. Od razu widać że leci na hajs.
Włosy nie takie.
Ta nawet fajna, delikatna. Tak.
Z mordy widać że larwa.
Uuu duże cycuszki. Tak.
Ta ma spoko figurę. Tak.

Potrafię cały dzień tak przeżucać profile i czekać co napiszą ciekawego w wiadomościach. Zazwyczaj od razu je skreślam ponieważ podnieca je to, kim jestem. Dawid potrafi czasem zażartować, że przez złamane serce zmieniłem orientację i przez to tak wybrzydzam. Masakra jakaś jak o tym wszystkim pomyślę.
Ta, może teraz faktycznie, zamiast lasek będą mnie podniecać bezpańskie koty na ulicach albo wszechobecne wiewiórki albo gałęzie drzew.
- Błagam cię, Myśl trochę Grucha - mówię kiedy znowu mnie zaczepia w ten sposób.
- Nie pierdol, tylko cho się z nami zjaraj - odpowiada.

*

Jesteśmy w chuj na fazie. Jakby świat jest odrobinę lepszy, mniej surowy i bezwzględny.
Śmiejemy się. Dawno tego nie robiliśmy. Ganiam za niewiadomo czym, szukając czegoś co da mi szczęście. To może chwilowo, ale również daje.
- Ty, Igor. Dawaj się założymy że jak w ciągu tygodnia nie znajdziesz laski przynajmniej na tydzień to fundujesz nam najdroższy towar jaki dostaniemy - woła zjarany Adrian popijając whiskey.
Czemu nie.
- Wchodzę w to.

WRZASK | ReTo | 18+ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz