Katastrofa.

1.9K 52 2
                                    

Napokon nakon više od dva sata nalazim se u svojoj sobi,dok se nerviram zbog sve što je oko mene.
Roberto me čeka napolje,pa da krenemo kod njega.
Uz malo napora zakopčala sam haljinu i pogledala se u ogledalu, stavila sam malo parfema i izašla.
'Jao mama vidi je! Princeza!'- uzviknula je snajka,dok je mama već uveliko plakala.
'Idem ja dok niste napravili poplavu sa tim suzama.'- rekla sam i krenula da izlazim.
'Vidimo se posle.'- okrenula sam se i mahnula im.

■ROBERTO POV■

Čekam ovu nevolju već trideset minuta,kao da se udaje.
Ustvari udaje se.
Ali je lazno venčanje...Sve u svemu kao da se radi o stvarnom braku.
Sve ove moje misle su se pomerile, kad sam ugledao nju kako dostojanstveno hoda prema meni.
Haljina je bila stvarno prelepa i savršeno je izgledala na nju.
Došao sam u stvarnost kad sam ugledao njenu ruku koja mi maše ispred očiju i ponavlja moje ime.
'Gde si odlutao?'- upitala je znatiželjno.
'Razmišljao sam o braku.'- brzopleto sam slagao,a ona je bez reći ušla u auto.
'Kad stignemo imamo fotosesiju, tačnije prvo tebe slikaju samu dok se ja spremim.'- rekao sam,a ona je klimnula glavom.
'Da li je to u redu?'- pitao sam.
'Nije imalo potrebe,ali pretpostavljam da je čika Nino sve to organizovao, tako da,preći ću preko toga.'- izjasnila se i zaćutala.
Primetio sam kako trlje prste,steže ih, igra se sa njim.
'Nervozna si?'- upitao sam je dok sam čekao da se upali zeleno svetlo.
'Ha?'- zbunjeno je rekla.
'Ne,ne.'-nastavila je,a ja sam samo klimnuo glavom.
'Inače lepo izgledaš.'- rekao sam joj,a ona je nesigurno klimnula glavom uz blagi osmeh.
Hm, mislio sam da zbog toga nije raspoložena,ali očito sam pogrešio, nisu moji komplimenti u pitanju.

■EMMA POV■

Već petnaesetak minuta se slikam dok ovu budalu nigde nema.
'Mislim da je dosta.'- rekla sam,a fotograf je došao do mene i pokazao mi je slike.
'Sviđaju mi se.'- kratko sam rekla,a on je uz osmeh rekao da će ubrzo biti gotove.
Šetala sam okolo dvorišta i gledala kako su već pripreme pri kraju i da sve izgleda bajkovito i čarobno.
'Gospođo Emma gotove su.'- čula sam glas iza sebe ,te sam se okrenula i ugledala fotografa kako mi dodaje slike.
'Brže nego što sam očekivala.'- rekla sam i uzela slike uz jedno hvala. ⬇️

 ⬇️

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

'Prelepe su

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


'Prelepe su.'- osetila sam jak parfem iza sebe i njegov debeo glas,te sam se okrenula.
'Da. Ajde da završimo sa slikanjem.'- kratko sam rekla,te je ubrzo došao fotograf i pričao nam kako da se namestimo.
'Približite se više.'- po stoti put je rekao dečko.
'Gospodine Roberto poljubite se.'
'Oha!'- uzviknula sam.
'Ajde smislo drugu pozu!'- nastavila sam.
'Ajde poljubac!'- ponovo je uzviknuo fotograf.
'Dečko sramota je ovde,kako ljubljenje! Neću takve slike!'- uzvratila sam mu,a on je podigao ruke i vazduh i nervozno rekao sledeća poza.

Vidno nervozna konačno sam sela na krevet u dnevni boravak.
U sebi klela i njega i fotografa i sebe.
Te zagrlite se, te klekni ispred nje, te poljubi joj ruku, još je falilo da se poljubimo,pa da nas Bog vidi!
'Vidim da si se lepo smestila već.'- čula sam ženski glas,te sam se mahinalno okrenula i ugledala Luciju.
'Nisam razumela?'- rekla sam.
'Brzo si se navikla na novi dom. Odgovara ti bogatstvo. Prija ti.'- sa arogancijom je rekla ona.
'Gospođo Lucija poštujem vaše godine, kao i čika Nina,kao i Roberta, tako da neću pasti toliko nisko da vam uzvratim.'- rekla sam joj.
'I usput, nizak udarac je haljina. Ja bih se potrudila bolje.'-nastavila sam.

■ROBERTO POV■

Još jedan nastavak je ovde!
Malo kraći nego obično,ali Bože moj😂
Hvala puno što za toliko kratko vreme priča je zadovoljavajuće čitana. Hvala od srca❤
Pozdrav!

Kako znaš da je to ljubav?✔Onde histórias criam vida. Descubra agora