פרק 1

6.5K 88 8
                                    

״בוקר טוב לורן קמת מוקדם,את יכולה להעיר את קלואי ורוס?״ שאלה אימי אם אפשר לקרוא לה ככה,עובדת מהבוקר עד הערב בלי סוף וכשהיא חוזרת היא ואבא שלי דואגים להפוך את הבית לרועש מרוב הצעקות והריבים שלהם ואז הוא הולך לישון באיזה מלון ללילה ואז משם קם לעבודה,אחלה חיים יש לי.

״קלואי תקומי כבר את תאחרי״ הערתי אותה והיא כרגיל לא קמה,קלואי היא התאומה שלי או פשוט אחותי כי היא לא דומה לי בכלל,אופי שונה,יופי שונה,חברים שונים,התנהגות שונה,הכל שונה.
יש לי גם עוד אח תאום,רוס שתכלס דומה יותר לקלואי גם באופי וגם ביופי,תמיד קראתי להם התאומים המוצלחים ואותי הייתי משאירה בצד,הם היו מהחבורה של המקובלים ואני מהחנונים המנודים,קלואי המעודדת הטובה והאהובה בקבוצת הבייסבול בבית הספר שלנו ורוס אחד השחקנים הטובים שם,אני תמיד הייתי אחות של.. התרגלתי והכי חשוב הפנמתי שעם חבורה צבועה כמו שלהם עדיף לי להישאר במעמד החברתי של עצמי,שתי חברות ושני חברים,חבורת החנונים בקיצור.

״אם היית באה אתמול תאמיני לי שהיית מבינה על מה אני מדברת ואני עדיין לא סולחת לך שתקעת אותי עם הבנים לבד״ אמרה סטפני חופרת לי על הסרט של מלך האריות שראתה אתמול עם ניק וגוש.
״מצטערת עוד ריב של ההורים שלי שפשוט גרם לי לרצות ללכת לישון מוקדם ולהתעורר בחלק שאמא שלי משחקת אותה אמא״ אמרתי והיא צחקה כבר מבינה על מה אני מדברת,אנחנו מכירות בגיל 6 והיא מכירה אותי טוב שהיא כבר יכולה לצחוק מהדברים האלה.
״אני אמרתי לך שנייה לפני שזה קורה פשוט לבוא אליי״ שמעתי את הקול של ניק מתקרב,ניק זה חבר שלי עוד מעט שנה,בכל חבורה יש את הזוג חנונים שבמקום לצאת למקומות תמיד פותרים תרגילים במתמטיקה ומעדיפים לחרוש על הבגרות או המבחן שיש עוד חודש,אלה אנחנו.
״הם שברו שיא של לשבת חצי שעה בלי לריב אז חשבתי שיהיה טוב,טעיתי״ אמרתי והוא נישק אותי מתיישב לידנו לוקח ביס מהלחם עם הגבינה שלי
״שונא גבינה,מה חדש בנות?״ שאל מסתכל מסביב מחפש משהו או מישהו לרכל עליו,כן גם החנונים לפעמים מעודכנים בדברים של השכבה.
״שמעתם שאם דין גייסון לא יעלה את הציון שלו במתמטיקה הוא יעוף מהקבוצת בייסבול״ הצטרף גוש לשיחה,גוש וניק הם בני דודים שאני מבטיחה שאם הם לא היו בני דודים הייתי חושבת שהם אחים,שניהם באמת מושלמים.
״כן ממש,הוא יביא את אבא שלו שיגרום למנהל להתחרט שחשב על זה בכלל וחוץ מזה הקבוצת בייסבול לא קיימת בלעדיו״ גילגלתי את עיניי,דין גייסון הוא הבן של סטיבן גייסון מנהל העולם התחתון של קנדה ושל ישראל לשעבר,הם עברו לפה אחרי שהם גרו בישראל,אמא שלו דוגמנית מצליחה ואחיות שלו גם,כולם אומרים שבסופו של דבר הוא לא יעשה כלום עם האהבה שלו לבייסבול וימשיך את העבודה של אבא שלו,הוא חבר טוב של אחי וכנראה שגם חבר של אחותי,לא יודעת הוא לא כזה מעניין.
״באים אליי היום ללמוד למבחן בשבוע הבא?זה מבחן אחרון לפני הבגרות האחרונה במתמטיקה וממש בא לי לעבור את זה״ אמרתי להם,מתמטיקה זה ממש לא קל.
״ומבחן אחרון לפני שאנחנו חוגגים שנה ביחד,עברתי כלכך הרבה סבל בשנה הזאת״ אמר ניק והוצאתי לו לשון מחבקת אותו,אני די בטוחה שסיפור האהבה שלנו יהיה ארוך,טוב לפחות מאמינה אבל אני אפסיק לדבר בשביל לא לעשות מזל נאחס.

~דין~
״אתה הולך ללמוד למבחן הבא עם אחד החנונים מהבית ספר?״ שאל רייד שישבנו בקפטריה,לפעמים אני חושב שבתוך הראש שלו אין כלום.
״אפילו בצחוק אל תגיד את זה,המנהל אמר שהוא ימצא לי מישהו שיעזור לי במבחן הבא והמזויין הזה״ אמרתי כמעט מתחרפן,אני הרי יודע מה אני רוצה להיות בעתיד למה אני צריך את כל המבחנים האלה בדרך שלא יעזרו לי בכלום?
״מה רע אולי ישימו לך את ניק הזה בתור מורה ואז גם תלמד אותו בדרך להיות כמונו הוא יכול להיות אחלה בחור אצלנו בחבורה״ זאיין אמר מסתכל על החבורת חנונים המוזרים שישבו בספסל שלנו,אני מקווה מאוד בשבילם שהם התבלבלו.
״זאת אחות של רוס הוא אח תן להם הם יקומו אחרכך״ אמר רייד עוצר אותי מללכת ולהעיף את המכוערים האלה משם.
״מי?זאת עם השיער השחור?״ שאלתי לא מבין,אין לרוס רק תאומה אחת?וגם זאת קלואי הזונה הקבועה שלי.
״לא דביל,לורן זאת עם השיער החום״ אמר מצביע על ילדה שישבה בצד השמאלי מחובקת עם איזה מישהו שלפי מה שאני יודע זה ניק.
״החננה הזאת אחות של רוס וקלואי?״ שאלתי מופתע,קלואי כוסית רצח ורוס אחלה גבר ולא חנון בכלל,מה הקשר בניהם?
״תתפלא,וזה לידה זה חבר שלה כבר שנה לפי מה ששמעתי מרוס,היא כוסית רצח מקווה בשבילו שהוא כבר נתן בה״ אמר נושך את השפתיים שלו,יש מצב שמישהו חם על אחת החנוניות בשכבה?
״רק בלי עיניים על אחותי אני מבקש תשאירו אותה כמו שהיא״ אמר רוס נותן לנו כיף ומתיישב לידנו,ועל קלואי שכולם פותחים כל יום הוא לא אומר כלום?הייתי נעלב במקומה.
״חנוניות זה לא הטעם שלי אל תדאג״ אמרתי מסובב את הראש בחזרה לא מתעניין המוזרים האלה,אם הם לא יקומו אחרכך נבוא אליהם.

שונים💔~עונה שנייה להעבר שלנו.Where stories live. Discover now