״תודה רבה על המים החמים שהשארת״ אמרתי ללורן יוצא מהמקלחת,חורף ואני צריך להתקלח במים קרים.
״בלי יותר מידי תלונות,אפשר להבין למה אתה לא לבוש?״ שאלה,״אני מתלבש בייב לא יקח לי שנה״ אמרתי שם מכנס,זה הייתה טעות להגיד לאמא שלי שאנחנו נבוא.
״נראה לי שחסרים לך חלקים במכנס ובחולצה(👇🏼)״ אמרתי מנסה לעצבן אותה,היא חמודה שהיא עצבנית.״נראה לי שחסרים לך חלקים במוח,אל תעצבן אותי״ החזירה וצחקתי מנשק אותה,״מה השעה?״ שאלה שמה נעליים,״יש לנו עשר דקות,קחי את המפתחות של האוטו אני אבוא עוד דקה״ אמרתי מביא לה את המפתחות,אף אחד בחיים לא נגע לי במפתחות של האוטו,לורן היא הראשונה והאחרונה.
״שלום לכולם המלך פה אפשר להירגע״ צעקתי נכנס לבית שלי,״והמלכה איתי״ אמרתי מנשק את לורן בלחי,״אוף למה באת,היה עדיף שרק לורן תבוא״ ליהיא אמרה מחבקת אותה ונתתי לה כאפה,״שתקי מכוערת״ אמרתי והיא צחקה חוזרת לסלון,״היי דין היי לורן״ נויה אמרה קמה לחבק אותנו,״אח שלי היקר״ און אמר שולח יד מחכה שאני אלחץ אותה והסתכלתי עליו מתעלם והולך להגיד שלום לאמא שלו.
״בן זונה תזכור״ אמר וגיכחתי מתיישב בספה,״תפסיק להיות מגעיל ותגיד לו שלום״ לורן לחשה לי ונישקתי אותה,״שימות״ אמרתי ואמא שלי סוף סוף באה,״באתם יופי,יולי תרדו ותביאו את שון״ אמא שלי צעקה,״מי זה תביאו?״ שאלתי לא מבין,כולם פה.
״חבר של יולי,תשתוק אם תעשה לו משהו יולי לא תדבר איתך יותר בחיים ולקח לי שנה לשכנע אותם לבוא כי הם אמרו שאתה תעשה לו משהו״ אמא שלי אמרה והסתכלתי על אבא שלי שישב לידי,״איך נתת לדבר כזה לקרות?״ לחשתי לו,״נתתי?יום שלם אמא חפרה לי להסכים״ לחש לי בחזרה עצבני,״ועדיין הסכמת?לא שכל אין לך אני מבין״ אמרתי לו והוא נתן לי כאפה לעורף,״היא איימה עליי שהיא לא תשכב איתי חודש,אתה יודע מה זה חודש בלי שנשכב״ אמר והסתכלתי עליו עצבני,״מה אתה מעדיף לא לזיין חודש או לדעת שלבת שלך יש חבר ואלוקים יודע מה היא תעשה איתו״ אמרתי והוא נאנח,״זאת יולי טמבל היא יודעת שברגע שהוא יעז לגעת בה אנחנו נשבור אותה,תאמין לי אני אבא של הילדה הזאת ואני שומר כלכך הרבה עצבים״ אמר ויולי והחבר הזה שלה ירדו,״בן כמה הדבר הזה בכלל?״ שאלתי את אבא שלי מסתכל על חבר שלה,״17״ ענה והסתכלתי על אמא שלי שדיברה עם לורן,ברצינות?היא ילדה בת 14 מה היא מסכימה לדבר כזה?
״אמא אני נשבע לך שאם אני רואה אותו מנשק אותה מולי אני לא מתאפק ודופק לו בוקס״ לחשתי לאמא שלי,״תירגע,תן לה,אם יהיה לך רע נצא לבחוץ מבטיחה״ לורן אמרה והסתכלתי עלייה מחייך,״תיזכרי שאת הבטחת את זה״ אמרתי והיא הינהנה בחיוך,הלוואי והייתי יכול לאכול את הדבר היפה והקטן הזה.
YOU ARE READING
שונים💔~עונה שנייה להעבר שלנו.
ChickLitתקראו ותיכנסו לחיים של לורן ודין. עונה שנייה להעבר שלנו❤️