פרק 25

2.1K 68 8
                                    

~דין~
הגעתי הביתה אחרי שבוע שלא הייתי בבית.בשבוע הזה סידרתי יותר מידי דברים ועדיין הצלחתי לעקוב אחרי כל צד של לורן,היא מעצבנת אותי רצח בזמן האחרון.

״דין חזרת סוף סוף״ אמא שלי צעקה שנכנסתי,תכירו את הטקס קבלה של אמא שלי:להכין הרבה אוכל כיאלו לא אכלתי שנתיים,לחבק אותי חזק כיאלו היא לא ראתה אותי שנה ואיך לא,לתת לי לשמור על שון בגלל שלא שמרתי עליו מתי שלא הייתי.
״איזה חזרתי,יש לי מיליון ואחת דברים לעשות״ אמרתי לוקח בקבוק אקסל של אבא שלי.
״הצחקת זה שלי,תלך לקנות לעצמך,לורן בחדר שלך״ אבא שלי אמר ועליתי לחדר,היא לא דיברה איתי שבועיים,מה היא צריכה?
״מה אתה משקר היא לא פה״ צעקתי לאבא שלי שנכנסתי לחדר,״מי פה?״ לורן נכנסה פתאום,התגעגעתי.
״מי זאת היפה הזאת שסלחה לי״ אמרתי מחבק אותה,״לא סלחתי ואני עדיין לא מדברת איתך.לא היה לי כוח להיות בבית אז באתי לפה״ הסבירה מתיישבת על המיטה וגיכחתי,״מנצלת אותי?נעלבתי זהו אני לא חבר שלך יותר״ קבעתי והתיישבתי מולה אבל רחוק ממנה,אני מכור.
״אף פעם לא היית״ ענתה במבט מיואש,״הייתי ואני עדיין.את לא יודעת שאני מקבל כל מה שאני רוצה?״ שאלתי,״רק לא אותי״ ענתה וצחקתי,״תמשיכי להגיד את זה יא קופה,אל תדאגי אני ואת ניהיה אנחנו מבטיח״ הבטחתי לה נשכב על המיטה ומוריד חולצה.
״אני הולך לישון,תהני״ אמרתי הולך לישון,אני עייף.

״דין אתה יכול לקום כבר?״ לורן שאלה אותי בפעם המאתיים,״לא,אל תחפרי אני עייף״ ענתי בעייפות חוזר לישון.
״אבל משעמם לי״ היא התבכיינה וקמתי,״קומי שמנה את כבדה לי״ אמרתי והיא צחקה,״אני ככה כבר 10 דקות ולא אמרת שאני כבדה לך,אתה משקר״ קבעה משלבת ידיים,״צודקת,כנראה שלא אמרתי לך את זה בגלל שכיף לי,ולא רק לי״ אמרתי קורץ והיא גילגלה עיניים יורדת ממני,״סוטה״ היא אמרה וצחקתי.
״מה את רוצה לעשות גברת משועממת?״ שאלתי אותה והיא התחילה לחשוב,״לא יודעת״ ענתה אחרי שתי דקות,כל הכבוד.
״אז למה את מעירה אותי?שיהיה לך רעיון תעירי אותי״ ביקשתי שם את הראש בכרית מנסה להירדם.

״בוקר טוב״ צעקתי קם מהמיטה מסתכל מסביב,לורן לא פה.
״לאיפה הילדה הזאת הלכה״ מילמלתי קם מהמיטה למקלחת.קמתי מוקדם ואין לי מה לעשות היום.
״הנה את יא קופה,בוקר טוב״ אמרתי והיא הסתכלה עליי וחזרה לסדר את השיער,״אומרים בוקר טוב סנובית״ אמרתי והיא עשתה לי אצבע שלישית,מה עשיתי לה הפעם?
״תגידי עצבן יש משהו שאת אוהבת לעשות חוץ מלכעוס עליי סתם?״ שאלתי ציני והיא שתקה,אוקיי.
״אוקיי אל תעני אבל שתדעי שאת תחזרי הביתה ברגל״ איימתי והיא הסתובבה,״כלב למה לא קמת אתמול?היה לי משעמם״ התבכיינה ונאנחתי,״את לא אומרת לי מה את רוצה לעשות ומעירה אותי סתם,אני צריך להיות עצבני״ עניתי והיא גילגלה עיניים יוצאת מהמקלחת,קופה יפה.

״מה יא מכוערת את תכעסי עליי עוד הרבה?״ שאלתי את לורן,״כן״ ענתה מעבירה ערוץ,מנצלת את החדר שלי.
״יאללה,או שתתני לי לראות טלוויזיה או שתדברי איתי״ אמרתי לה לוקח ממנה את השלט,״לא עכשיו תורי״ אמרה וגיכחתי,״זה החדר שלי שום תורות,תהיי חברה שלי ואז אני אחשוב עלייך״ אמרתי לה והיא צחקה,״אני לא אהיה חברה שלך תפסיק לחפור״ ביקשה ונישקתי אותה,בפה.
״אם לא אהבת את זה מבטיח אני עוזב אותך לנצח״ אמרתי לה והיא שתקה,דווקא עכשיו היא שותקת?

שונים💔~עונה שנייה להעבר שלנו.Where stories live. Discover now