פרק 7

2.2K 66 6
                                    

~לורן~
״דין עוזר לך?סוף העולם הגיע ואני לא יודעת?״ סטפני שאלה מופתעת,
״אוף שתקי אני אפילו לא רוצה את העזרה שלו כנראה שהוא עושה את זה בשביל משהו״ חשדתי מסתכלת עליו ועל החברים הסתומים שלו,
״פה גדול אם את רוצה תמונה פשוט בואי ותבקשי״ צעק וגילגלתי עיניים,
״ברור מי לא ירצה תמונה עם מלך אנגליה״ צעקתי בחזרה,מזל שהוא ישב מולנו במקום בודד אחרת כולם היו שומעים אותנו.
״אל תגרמי לי לגרום לך להפסיק לקרוא לי ככה בכוח״ איים וגיכחתי,
״אתה לא מפחיד אותי תבין כבר חתיכת עלוקה״ אמרתי לו קמה מהספסל שישבתי עליו משאירה את סטפני עם גוש,עם גוש שמרתי על קשר כי הוא לא קשור למה שהיה עם ניק.
״מה אתה עושה חתיכת אידיוט״ אמרתי לדין שתפס את היד שלי,
״מזהיר אותך בפעם החמש מאות ומקווה בשבילך שגם בפעם האחרונה,עוד פעם תפתחי תפה שלך עליי כיאלו אני חבר שלך אני לא יודע מה אני אעשה לך,תיזהרי לורן,אל תתעסקי איתי ואל תגרמי לי לעשות דברים שאני אתחרט עליהם״ לחש לי וגיכחתי,
״בפעם החמש מאות אתה לא מפחיד אותי,שמה עלייך זין״ אמרתי מרימה לו אצבע שלישית והולכת,שמישהו יכניס למוח שאין לו שהוא לא מפחיד אותי.

׳אני לא הולך לחפש בשבילך את הבן אדם שאנס אותך פה גדול,חפשי מישהו אחר שיעשה את זה בשבילך,ואני מזהיר אותך בפעם האחרונה,ריחמתי עלייך יותר מידי פעמים,ממחר זה לא יהיה ככה,תפתחי תפה ואני אראה לך מה זה׳ נשלחה אליי הודעה ממספר לא מוכר,אני מנחשת שזה דין כי רק הוא קורא לי פה גדול ורק הוא חי בסרט שהוא אלוקים והוא חושב שהוא אשכרה מפחיד אותי.
׳מה אתה אומר,אף אחד לא ביקש ממך לחפש אותו טמבל,ושוב,אני.לא.מפחדת.ממך׳ כתבתי לו,מצטערת זה שאבא שלו מנהיג של העולם התחתון לא יגרום לי לפחד ממנו לא משנה מה הוא יעשה.
׳אנחנו עוד נראה׳ החזיר ואני חסמתי אותו מתנתקת מהוואצאפ ויורדת למטה לאכול ארוחת ערב,מאיפה הוא השיג את המספר שלי בכלל?שחכתי זה דין הוא הרי מלך העולם יש לו את המספר של כולם לא?

~דילן~
ישבתי בחדר שלי כבר מתכנן את הדברים שאני אעשה ללורן הסתומה הזאת,הגיע הזמן להפסיק לרחם עלייה לא?
אני כבר יודע שזאת לא תהיה הפעם האחרונה שהיא תדבר אליי כיאלו אנחנו חברים,אני לא מתעסק עם בנות בדרך כלל אבל היא מתחילה לעצבן אותי קצת יותר מידי.
״אחי אם מנתקים לך פעם אחת כנראה שלא רוצים לדבר איתך״ עניתי לדניאל שלא הפסיק להתקשר אליי ואני רק ניתקתי.
״יודע מה בעצם זה טוב שהתקשרת,אני חייב אותך למשהו״ אמרתי חושב על רעיון,הולכים לשבור את לורן.
״אחי אין מצב אני לא זורם עם השטויות האלה שלך,רוס הוא החבר הכי טוב שלי ולורן אחותו,לא עושה את זה״ אמר מתנגד להצעה שלי,
״אחי אתה לא צריך לעשות יותר מידי רק להיות העלק חבר שלה לשבוע ואחרי פשוט להיפרד ממנה בדרך הכי כואבת,משם אני אתחיל לעבוד״ אמרתי לו,רוס מצטערים.
״בוא אני אתן לך סיבות למה אני לא רוצה לעשות את החרא הזה,1.זאת לורן היא בחיים לא תרצה אותי או את אחד הבנים מהחבורה שלנו 2.שבוע להיות תקוע איתה זה משהו שלא בא לי כי היא לא נותנת 3.רוס יהרוג אותי 4.איך אני אמור להפוך להיות חבר שלה אנחנו אפילו לא אוהבים את אותם הדברים״ אמר,נו כוסעמק איתו.
״אחי אתם תהיו כולה חברים לשבוע אתם לא תתחתנו,תתחיל ממחר,סומך עלייך שתעשה את זה טוב ואם אתה צריך את המספר שלה דבר איתי״ ניתקתי לו מטעין את הטלפון והולך לישון,לורן כלכך הולכת להתחרט על זה שהיא התעסקה איתי.

~לורן~
״בחמש או בארבע?״ שאל פתאום דניאל סוגר את הלוקר שלי,מה?
״מה?יש לנו עבודה לעשות ביחד ואני לא יודעת?״ שאלתי פותחת את הלוקר,
״עבודה?לא אל תדאגי,אנחנו יוצאים״ ענה וצחקתי,
״אוקיי מישהו פה התבלבל קצת,אני לורן לא קלואי,אנחנו אפילו לא דומות״ אמרתי מבולבלת,
״אני יודע שאת לורן,אני גם יודע שאנחנו יוצאים היום״ אמר וצחקתי,
״פשוט ביי דניאל״ אמרתי סוגרת את הלוקר והולכת לכיתה,מה הוא רוצה?
״תעצרי שנייה,אני אומר את בשבילך אוקיי,תזרמי עם מה שהולך פה כי דין מסתכל,זה הכל תרגיל שלו,אני אסביר לך על הכל אבל בנתיים תזרמי אוקיי״ לחש מחזיק ביד שלי,כמה שקוף שדין קשור לזה.
״אני אסביר לך הכל בהפסקה,אני באמת אומר לך ולא סתם,אל תמשיכי להתעסק עם דין,הוא מחפש להרוס אותך לורן״ לחש לי שוב משחרר את היד שלי והולך חזרה לחברים המפגרים שלו,כנראה שבאמת הסתבכתי עם הילד הזה.

״את פה?הכי חשוב שכל השיחה תחייכי לא משנה מה אני מספר לך״ דניאל התיישב לידי,אוקיי זה כנראה רציני.
״אתמול התקשרתי אליו ודיברנו ואז הוא פשוט אמר שיש לו רעיון,הוא אמר לי שאני אתחיל איתך ואיך שהוא נהפוך לזוג ושבוע אחרי אני אפרד ממך בדרך הכי קשה,הדבר הכי קשה שלו היה שאני אשכב איתך ויום אחרי פשוט יזרוק אותך ואז הוא פשוט יהיה שם בשבילך ואז תהפכו לזוג ואז יקרה בידיוק אותו דבר״ דניאל הסביר לי על התוכנית המפגרת של דין,
״אבל אני מספר לך את זה רק בגלל שרוס הוא החבר הכי טוב שלי ואת אחותו,בכללי לא הייתי מתנגד להתחיל איתך״ אמר,הוא לא נורמאלי.
״את לא כזאת מציקה כמו שאומרים אה״ אמר,תודה?
״מי אמר לך שאני מציקה?רוס?״ שאלתי אותו,אם כן הוא מת.
״דין,הוא אמר שאת מציקה רצח ושהוא שונא אותך״ אמר וגיכחתי,
״דין שונא אותי וחושב שאני מציקה כי אני היחידה שלא מקשיבה לו והיחידה שהוא לא מפחיד אותה״ אמרתי לו,גם אני שונאת אותו.
״תגידי מאיפה באמת האומץ לענות לדין ככה?הייתי עונה לו ככה ואחרכך עף מהארץ״ אמר וצחקתי,
״דין זה דין כמו שאתה זה אתה,בן אדם רגיל,זה שהשם משפחה שלו מוכר ומפחיד לא אומר שצריך לפחד ממנו״ מילמלתי,
״תצאי איתי?״ שאל וצחקתי,
״חמוד אני כבר יודעת על התוכנית אין סיבה אני אצא איתך סתם ככה״ עניתי לו,
״מי אמר שזה סתם ככה?את הטעם שלי,נו רוצה לצאת איתי?אני אקח את הסיכון שרוס יהרוג אותי״ אמר,
״לא הפעם דניאל,תנסה פעם הבאה״ אמרתי קמה מהספסל,הזנחתי את סטפני.
״אני אכתוב לך מתי לבוא,דייט אחד לא יהרוג אף אחד״ צעק והסתובבתי מחייכת אליו וממשיכה ללכת.

שונים💔~עונה שנייה להעבר שלנו.Where stories live. Discover now