Το κοστούμι του ήταν γελοίο.
Έφταναν στις τελευταίες πρόβες και είχαν αρχίσει να βλέπουν τα φώτα και τα κουστούμια. Ο Ζαχαρίας δεν είχε καταλάβει γιατί χρειάζονταν κάτι τέτοιο μέχρι που είδε το κοστούμι του. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν άσχημο και τα ρούχα ήταν απλά, αλλά ο Ζαχαρίας δεν ήξερε αν θα μπορούσε να τα φοράει χωρίς να φαίνεται γελοίος. Οι καθημερινές στυλιστικές του επιλογές περιορίζονταν σε φούτερ, μακριές μπλούζες, ίσως κάποιο κοντομάνικο αν είχε ζεστή σε συνδιασμό πάντα με φόρμες ή κάποιο χαλαρό τζιν. Η πολιτική του ήταν: απλό και χαλαρό. Με λίγα λόγια, καμία σχέση με το ψηλόμεσο στενό μαύρο παντελόνι και το φαρδύ άσπρο πουκάμισο που ο Ζαχαρίας προσπαθούσε να βάλει μέσα απο το παντελόνι όπως του είχαν πει να το φορέσει. Τράβηξε τις τούφες μπροστά από τα μάτια του -η κ. Ανθή του είπε από τη στιγμή που πήρε τον ρόλο του Ρωμαίο να αφήσει τα μαλλιά του να μεγαλώσουν, έφταναν σπαστές μπούκλες μπροστά στα μάτια του, πιο μακριές και από του Αχιλλέα. Προσπάθησε ξανά να ταιριάξει το πουκάμισο και να μην φαίνεται τσαλακωμένο.
Κοίταξε άλλη μια φορά τον εαυτό του στον καθρέφτη του μπάνιου του σχολείου όπου είχε χωθεί για να αλλάξει.
Δεν ήταν το κοστούμι του γελοίο, ο ίδιος ήταν.
Άνοιξε η πόρτα και ο Αχιλλέας μπήκε μέσα. Όταν τον εντόπισε, τα φρύδια του σηκώθηκαν. Ο Ζαχαρίας ένιωθε να κοκκινίζει.
"Τι;" του έκανε απότομα.
Μετά το περιστατικό, δεν τον είδε για ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο. Τη Δευτέρα το πρωί, τον πλησίασε μετά την τρίτη ώρα που τελείωναν την κατεύθυνση και πήγαν μαζί μέχρι το κυλικείο όπως είχαν κάνει συνήθεια εδώ και μερικές εβδομάδες; Μήνες; Ο Ζαχαρίας δεν θυμόταν.
Μίλησαν για το Σαββατοκύριακο τους, ο Ζαχαρίας του παραπονέθηκε για το κουλούρι του σχολείου. ("Πρέπει να είναι πιο σκληρό! Αν ήθελα να φάω ψωμί θα έπαιρνα ψωμί".) Συμπεριφέρθηκαν πολύ φυσιολογικά, κανείς δεν μίλησε για το φιλί αλλά δεν ένιωθε ότι απέφευγαν το θέμα ή ότι έκαναν σαν να μην συνέβη ποτέ. Απλά δεν μίλησαν γι'αυτό.
Μια στιγμή μόνο είδε τον Αχιλλέα να κοιτάει ξεχασμένος τα χείλη του. Και τίποτα άλλο. Κανένα άλλο σημάδι που πρόδιδε τι είχε συμβεί μεταξύ τους.
Δεν ήταν ότι τον ενοχλούσε που δεν μίλησαν γι'αυτό. Έτσι και αλλιώς πως αρχίζεις συζήτηση για φιλιά;
Χει, είδα μια ταινία το Σάββατο, σε κάποια στιγμή οι πρωταγωνιστές φιλήθηκαν. Χα χα, θυμάσαι όταν φιληθηκαμε και εμείς στο γυμναστήριο ακόμα και αν ήμαστε και οι δυο αγόρια και δεν έχουμε ξεκαθαρίσει τι ακριβώς σημαίνει το όλο... αυτό;
YOU ARE READING
Ω Ρωμαίο, Ρωμαίο {b×b}
Teen FictionΜια ιστορία 'παίζεται' πάνω στη σκηνή του θεάτρου. Δυο αγόρια τυχαία, ανυποψίαστα και πολυ πολυ απλά ερωτεύονται.