Πράξη IV, Σκηνή II (Μέρος ΙΙΙ)

260 23 2
                                    

"Νομίζω ήθελα να το κάνω απ'την πρώτη στιγμή που σε είδα."

Ο Ζαχαρίας άνοιξε ένα μάτι και βρήκε το πρόσωπο του Αχιλλέα μερικά εκατοστά μακριά από το δικό του. Ξάπλωναν στο κρεβάτι του και είχε πέσει σε έναν απαλό ύπνο πριν τον διακόψουν τα λόγια του αγοριού. Τα μάτια του τον κοιτούσαν, μεγάλα σαν κουταβιού. 

Αυτό είναι το άτομο με το οποίο εγώ έκανα σεξ. Γέλασε με τη σκέψη. 

"Τι ήθελες να κάνεις από την πρώτη στιγμή που με είδες;"

Ο Αχιλλέας άφησε ένα μικρό γέλιο με την εκπνοή του και με μια απότομη κίνηση έπεσε πάνω του, καλύπτοντας όλο του το σώμα κάτω του.

"Χμμ..." μουρμούρισε "Αυτό." Τα χείλια του άφησαν ένα φιλί στον ώμο του. "Αυτό." Άλλο ένα ανεβαίνοντας πιο ψηλά. "Αυτό." Άλλο ένα. "Και αυτό." Έφτασε στο σαγόνι του. Ο Ζαχαρίας γελούσε και έκρυψε το πρόσωπό του στο μαξιλάρι. 

"Α! Και αυτό." Το χέρι του ήρθε στα μαλλιά του, τραβώντας τα σηκώνοντας το κεφάλι του. Ένα μικρό βογγητό έφυγε από τον λαιμό του Ζαχαρία και ο Αχιλλέας του έδωσε άλλο ένα ανοιχτό φιλί στο σαγόνι.  Το άλλο του χέρι άρχισε να ανεβαίνει από τη μέση του χαϊδεύοντας το γυμνό του κορμό.

"Αυτό;" έκανε ο Ζαχαρίας και έφερε το χέρι του Αχιλλέα που ήταν πάνω του ανάμεσα στα πόδια του. Ο Αχιλλέας γέλασε πάνω στο λαιμό του. 

"Ήταν και αυτό στη λίστα."

Η αναπνοή του Ζαχαρία κόπηκε στο λαιμό του καθώς το χέρι του Αχιλλέα έπιασε και άρχισε να κινείται γύρω από το μόριο του.

"Αχιλλέα," έκνπευσε και ένιωσε το μόριο του αγοριού να σκληραίνει πάνω στο μυρό του. Τα σώματά τους άρχισαν να κινούνται σε έναν κοινό παλμό. Ο Ζαχαρίας έσφιξε το μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι του και το άλλο του χέρι έπιασε ενστικτωδώς τον μυρό του Αχιλλέα, σαν να τον τραβούσε πάνω του, μέσα του. Ο Αχιλλέας πρέπει να κατάλαβε γιατί ένιωσε τα χέρια του να ψάχνουν πάνω στο κρεβάτι.

"Ζάχο, γαμώ, που είναι η λιπαντική;" Οι κινήσεις του σταμάτησαν και ο Ζαχαρίας έβγαλε ένα μικρό κλάμα από την έλλειψη προσοχής.

"Όπου την πέταξες, γαμώ," του έκανε με εξίσου ανυπόμονο ύφος. Έπαιρνε βαριές ανάσες και άνοιξε τα μάτια του κοιτώντας πίσω από τον ώμο του. Το χέρι του Αχιλλέα ήταν ακόμη πάνω στον γοφό του.

"Αχιλλέα, θα σε πνίξω, αν δεν με γαμ-" κρύο υγρό έπεσε πάνω στη χαράδρα του και όλο του το σώμα τινάχτηκε. "Αχιλλέα!" είπε και είδε τον Αχιλλέα να ρίχνει λιπαντικό κατευθείαν πάνω του, πιέζοντας το μπουκάλι. Αυτός απλά του έριξε ένα βλέμμα και στάθηκε πίσω του. Ο Ζαχαρίας του έριξε μια γκριμάτσα θυμού και έπεσε πίσω στον μαξιλάρι του, σηκώνοντας τους γοφούς του στον αέρα.

Ω Ρωμαίο, Ρωμαίο {b×b}Where stories live. Discover now