Alp'e zorla hazırlattığım nesquik bardağını elime sıkıştırdı. "koca kız bebek sütü içiyor, ileride de bebeğimizin sütünü içersin" dediğinde gözlerimi devirdim.
"Alp abartmıyor musun sence? Sütü böyle seviyorum ben, hem neden bebeğimin sütünü içeyim ki?"
Alp gülüp arkasına yasladı. "senden beklerim ben, koca bebek" diye alay geçmesi beni sinir ediyordu. Daha demin söylediği güzel sözler hatrine susup sütümü yudumladım.
Kapıda araba sesler duyduğumda amcam ve teyzemin geldiğini anladım. Alp oturduğu yerden kalkıp hızla yanıma geldi.
Elimde ki bardağı masanın üstüne hızla koyup dudağıma kapandı.
Olayın şokuyla öylece kalırken Alp dudaklarımı sert bir şekilde öpüyordu. Kapı açılma sesi geldiğinde benden hızla ayrılıp elime bardağı verdi.
Kendi de yerine geçip eski halimize dönerken ben şaşkın bir ifadeyle Alp'in gözlerine bakıyordum. Alp ise bana bakıp dudağını ısırıp göz kırptı.
Teyzem mutfağa girdiğinde ikimizi gördüğü zaman gülümseyip yanımıza doğru geldi.
"sizin burada uslu uslu oturmanız beni etkiledi" dedi ellerini birleştirerek. İçimde ki Nefesin teyzemin sözüyle kötü kadın kahkahası attı. 'kız elden gitti haberleri yok, uslu uslu oturduk bil sen' içimde ki canavarın konuşmasıyla utanıp gülümsedim zorla.
"Alp oğlum Nefesimi sana emanet etmekle doğru karar vermişim, bir işim çıkarsa kızlar evde tek kalıyor size emanet ederim artık, ne de olsa Nefes senin nişanlın" gözlerim hızla Alp'e gitti.
Piçimsi bir gülüşle "siz merak etmeyin Nefes benim himaye altımda" içtiğim süt nefes boruma kaçmasıyla öksürdüm.
Öksürmemle kasıklarıma saplanan ağrı, gözlerimden yaş akmasına neden oldu. Teyzem yanıma gelip sırtımı ovaladı. "helal kızım, helal" kafamı kaldırıp Alp'e baktım.
Gözümden akan yaşları uzanıp elinin tersiyle sildi. "Nefes belin mi ağrıyor da bu yastıkları sandalye'ye koydun? konuşacağım sıra Alp benim yerime konuştu. "Nefes bayıldığı sıra belini bir yere çarpmış o da ağrıdığını söylediğinde yumuşak yastıklar koymuştum" yalana gel.
Tamam belim de ağrıyor ama düşmemeden dolayı değil, senin beni düşürmenle dolayı bu haldeyim be pis adam. Teyzem elini Alp'in omuzuna koyup sıktı "aferin damat" dedi.
Damat mı? İçim ürpermedi değil "size söylememiz gereken bir konu var, aslında Alp eve gittiğin zaman da öğrenirsin ama sana ben demek istiyorum" Alple aynı anda ikimizde.
"neyi?"
"neyi?Dememizle teyzem gülüp "bu Haziran ayının sonuna doğru düğün var" teyzeme dönerek "kimin düğünü?" diye sordum. Bütün dişlerini gösterecek şekilde gülüp "sizin" dedi.
"neeeeeeğğğ"
"ne"Benim verdiğim tepkiyle teyzem yzünü buruşturup kulağını ovaladı. "Alp gibi versene! ne bağrıyorsun?" ayağa kalkmamla kasıklarıma saplanan sancı bir oldu. Bir anda kalktığım yere geri oturup "neden Haziran ayı?" Alp de benim gibi.
"evet neden Haziran ayı? bu hafta yapalım işte" demesiyle şok oldum "yuh Alp" omuz silkip teyzeme döndüm.
"erken değil mi?" teyzem durup "aslında ben de öyle düşündüm, ama senin üniversiten var. Hem Alp sana yardım eder diye de düşündüm ne kadar nişanlı kalacaksın sanki!"
Alp teyzemi onaylayıp "haklı teyzem, daha ne kadar nişanlı kalacağız! hem ben belki üniversiteye senin öğretmenin olarak da gelebilirim fena olmaz değil mi?" şok üstüne şok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Vampir Mafya
Vampire🥀 +18 ve küfür içerir🥀 Hayat ona yeniden bir yaşama şansı verirken, bana zalimce davranıp bir hırsız gibi en değerli varlığımı 'Hayatımı' çalıyordu. Oysa ki benim bir suçum yoktu, böyle ölmeyi hak etmiyordum. Aslında bana yapılan bütün zalimce dav...