👑 "Uyanış Ve Hazırlık" 👑

338 12 1
                                    

Umarım hikayemi beğenirsiniz iyi okumalar

Doktor maskeyi çıkarıp Hayat'a baktı içeride vücudu cansız yatan hastanın ikizine bunu diyemezdi. Kafasını hafif eğdi Hayat'ın gözlerine baktı. "Kaybettik" Hayat kafasını hafif yatırıp "anlamadım?" dedi sadece.

Yazarın ağzından

Esil müjdeli haberi Hayat'a vermek istedi. Ama o sabaha kadar ağladığı için yorgun ve bitkin bir şekilde uyuyordu. Uyurken de ağlamayı ihmal etmiyordu.

"Hayat uyan" şişmiş gözlerini aralayıp Esil'e baktı. "Esil, Nefes'e bir şey mi oldu yoksa?" hemen ağlamaya başladı. Esil ellerini Hayat'ın yüzüne sardı. "Nefes ameliyat'dan çıktı, yoğun bakım ünitesinde şimdi" Hayat sevincinden kalbi durmak üzereydi. Hayat adımlarını yoğun bakım olduğu kata yönlendirdi.

Camdan baktığında her yerinde kablo vardı, kalbinin attığını gösteren monitör'e baktı dizilerde görürdüğü zaman ne saçma deyip gülerdi. Şimdi saçma dediği monitör ona o kadar güzel bir şeymiş gibi geliyordu ki. Arkasnı döndü, ailesi arkasında bir haber bekliyordu.

Erkekler ortalıkta yoktu Nefes hastaneye getirildiği zaman hızla gittiler. "Esil ne zaman uyanacak?" Esil tebessüm ederek Hayat'ın omzunu sıktı. "bilmiyorum?" Hayat hüzünlü bakışlarla cama doğru döndü. "ben de Hayat Deniz isem bunu sana yapanı bulacağım! Onu vurup, yaralamayacağım, tam alnının ortasından vuracağım!" "sen mi?" arkasını döndüğünde Esil elini beline koymuş bir vaziyette bakıyordu. Hayat kaşlarını en derin şekilde çatıp. "evet ben, ne o beğenemedin mi hatta şimdi gidip bulacağım."

Hayat hareketlendiği zaman yoğumbakıma hızla doktorlar ve hemşireler girdi. Hayat hızla eski yerine geri döndü. Nefes'in kalbi düz bir çizgide gidiyordu.

2 gün sonra Nefes'in ağzından

Gözlerimi araladığımda her yer bulanık görüyordum. Gözlerimi iki kere kapatıp açtım, her yer netleşti Hayat elimi tutmuş uyuyordu. Gözlerinin altı morarmış, teni iyicene solmuştu. Gözlerimi odada gezdirdim Alp rahatsız olduğunu beli eder bir şekilde tekli koltukta uyuyordu. Gülümsedim, o an vurulduğum aklıma geldi, en son o katil dediğim şahısla konuştum, sonra içeri gireceğim zaman..... " o beni vurmuştu. Öldürmeye kalktı beni. Hızla elimi Hayat'ın elinden çektim.

Hayat korkuyla sıçradı, etrafına baktı sonra bana baktı. Gözleri kocaman oldu."Nefes ne yapıyorsun?" elimde ki serumu hızla çektim, ağzımdan çığlık koptu. Hızla kolumu Alp tuttu. "ne yapıyorsun sen!" ona bakarak "beni o vurdu, beni Açelya vurdu" Alp anlamayan gözlerle bana baktı.

"Nefes ne saçmalıyorsun! O kız Amerika da!" Hayat'a kızgın bir ifadeyle bakıp ittim onu. "bir kere de olsun bana inan! Beni o aradı. Umut'un yanına senide koyacağım dedi. Beni o öldürmeye çalıştı, ben sana gerçekleri anlatıyorum sen o kızı tutuyorsun, onu savunuyorsun banaa!" Hayat bana kaşlarını çatıp baktı.

"Umut öldü! her daim o kızı suçlama! O kız Umut'un ablası ona nasıl zarar versin!" gözlerimden yaşlar aralıksız düştü. Yataktan kalkıp.

Yakasını sert bir şekilde kavradım. "Umut'u o öldürdüüü! Cinayet benim gözümün önünde oldu beeeee! İnan bana diyorum o size de zarar verecek!"

Yakasını bıraktım, hızla kapı açıldı. İçeri Emin abim girdi. Gözleri etrafı aradı bende takıldı, hızla gelip sarıldı. "çok korkutun bizi, bana bak bizi bırakırsan seni asla affetmem!" ona baktım. O sıra herkes içeri girdi.

"Nefes" teyzeme dolu gözlerle baktım. Koşarak sarıldım, "teyzeee" elleri saçlarımın arasında gezinip şefkatle öptü.

***

Bay Vampir Mafya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin