Alpay hoca'nın kaşları çatıldı. "Hayat arkanı bir dön!" Hayat duraksadı, tam itiraz edeceği zaman Alpay hoca'nın bakışları Hayat'ı susturdu. Arkasını yavaşça döndü. "Hayat arkanı yedin mi? Nerede bunun gerisi!" kardeşimi savunmak için ağzımı açmam ile kapatmam bir olmuştu. Alp hoca bana öyle bir bakış atı ki konuşamadım.
Utancımdan yerin en dibine kadar girmek istiyordum. O koyu lacivert gözleri bana değdiği an bir garip oluyordum. Kendine gel Nefes! sen hala yas tutuyorsun! kimseyi sevemezsin ya da öyle bir hisse kapılamazsın! Umut'u haricinde kimseyi sevemem ki ben, yapamam.
Kına salonuna gelmiştik. Erken geldiğimiz için salon daha boştu, hızla hazırlık yaptık. Davetliler yavaş yavaş gelmeye başladı. Esil'e bakıyorum da kıza tık desem gidecek resmen bu haline güldüm, benim güldüğümü görünce "ne gülüyorsun Nefes!?"
Bakışlar bana döndü. "yok bir şey, tipine bakıyorum da tık desem öbür tarafa göç edecekmişsin gibi duruyorsun" gülerek söylerken kaşlarını çattı. "ileri de seni de görürüm!" yüzümde ki gülümseme soldu.
"Ben evlene bileceğimi sanmıyorum" Esil'in çatılan kaşları burkulup bana özür dilercesine baktı. Ortalığı toparlamak için gülümsedim. "sorun yok" benimle beraber o da gülümsedi.
Dışa karşı ne kadar güçlü ve güler yüzlü durduysam içime karşı tam tersiydim, dokunsalar yıkılacak, üfleseler yanacaktım, gözlerimden yaşlar her düştüğünde bir hançer misali canımı yakarak düşüyordu, ama kimse bunu anlamıyordu, anlatamıyordum. Kına Erkek, Kadın karışıktı, bazı erkekler kına'ya değil de kızları süzmek için gelmişlerdi.
Alp ve Alpay hoca geldi. "Esil sen Caner'in yanına, kızlar siz de bizimkilerin yanlarına, kalkan olursa kafasını kırarım!" tam ağzımı açacaktım ki Alp kaşlarını çatmasıyla geri kapadım. Ayaklarımı yere vurarak bizimkilerin yanına gidip oturdum.
Kına baya eğlenceli gidiyordu. Kına yakma zamanı geldiğinde elime tepsiyi herkesten önce ben aldım. "yaa ben alacaktım onu!" Hayat'a dönerek "kapan kazanır" dediğimde yanaklarını şişirdi. Elimde ki tepsiyle içeri girdim, bütün bakışlar bana döndü.
Esil ve Sayın yeni eniştemin başında en az 4 kere dönüp kınayı yakacağım sıra, Esil'e göz kırptım, sinyalimi alıp elini açmadı. "Ceylan teyze gelin elini açmıyor" Ceylan teyze yanıma gelip eline tam altın koydu. Vay anasını dedim, tabi içimden.
Halaylar, oyun havaları derken yorulmuştuk, halay başını Emin abim, Kardelen, Enes abim, Alpay hocam, Hayat, ben, Alp hoca Cemre çekiyorduk.
Halaya Alp ve Alpay hocayı kaldırana kadar ölmüştük, kalkmak dediklerinde patladım. "karizmanız çizilmez korkmayın!" dediğimde ikisi de kalkmıştı. İşte böyle kaldırırlar adamı.
Dans müziği çaldı, bütün çiftler kalktı, ben de isterim kalkmayı ama bilmiyorum. Şimdi siz yuh diye bilirsiniz ama ben kimseyle dans etmedim, düğünlere pek gitmedim ondan bilmiyorum.
Kendi düşüncelerime öyle dalmışım ki yanıma gelen genç oğlanı fark etmedim. Birden boğazını temizleyince sıçradım. "merhaba" arkamı dönüp sesin sahibine baktım. Karanlık olduğu için pek fark edemedim. "merhaba" diyerek ona baktım.
"bana bu dansta eşlik eder misiniz? güzel bayan" benim konuşmama fırsat verilmeden bizim gurubun erkekleri hep beraber "hayır" dedi. Onlara şaşkın ve sinirli bakışlarla baktım, bazı kişiler bize baktı. Kaşlarımı çatıp dişlerimin ardından bağırdım "ne bağırıyorsunuz! Bize bakıyorlar, hem size ne ister kalkarım ister kalkmam!"
Emin abim en derinden kaşlarını çatıp "Nefes!" dedi. Arkam da ki çocuğa döndüp "üzgünüm ama melesef eşlik edemem" diyerek oturduğum masadan kalkıp dışarı doğru hızla çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Vampir Mafya
Vampiros🥀 +18 ve küfür içerir🥀 Hayat ona yeniden bir yaşama şansı verirken, bana zalimce davranıp bir hırsız gibi en değerli varlığımı 'Hayatımı' çalıyordu. Oysa ki benim bir suçum yoktu, böyle ölmeyi hak etmiyordum. Aslında bana yapılan bütün zalimce dav...